Zaproszenie do składania ofert dotyczących zatrudnienia na umowę zlecenie ADMINISTRATORA PORTALU ELEKTRONICZNEGO - „CENTRUM OBSŁUGI INWESTORA” - www.coislupsk.pl
status: zamknięte
Słupsk, 4 marca 2011 roku
Zaproszenie do składania ofert
Niniejszym zapraszamy do składania ofert dotyczących zatrudnienie na umowę zlecenie
ADMINISTRATORA PORTALU ELEKTRONICZNEGO - „CENTRUM OBSŁUGI INWESTORA”
- www.coislupsk.pl
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Rozwoju Miasta
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk
tel. 59 84 88 466 lub 59 84 88 304
fax 59 84 88 304
e-mail: d.mikolajczak@um.slupsk.pl
Osoba do kontaktu: Dagna Mikołajczak – Maśnicka
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Administrowanie, w tym obsługa techniczna oraz merytoryczna wraz z uzupełnianiem i tłumaczeniem treści na język angielski portalu elektronicznego – „Centrum Obsługi Inwestora”, funkcjonującego w ramach projektu pt. „Inwestuj w Słupsku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, na podstawie umowy zlecenia . Administrator Portalu odpowiedzialny będzie za:
-administrowanie portalem i bazą danych na temat przedsiębiorców regionu słupskiego oraz warunków inwestowania w Słupsku;
- utrzymanie portalu i zarządzanie bazą danych;
- gromadzenie informacji do umieszczenia na portalu;
- redagowanie i wprowadzanie treści do działu „Aktualności” w porozumieniu z Kierownikiem Projektu;
- tłumaczenie portalu na język angielski;
- współpracę z Wydziałami Urzędu Miejskiego odpowiedzialnymi za pozyskiwanie i obsługę inwestorów: Wydziałem Rozwoju Miasta, Wydziałem Inwestycji Handlu i Usług oraz Wydziałem Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa.
3. Termin składania ofert:
10.03.2010 r.
4. Termin wykonania zamówienia:
1.04.2011 r. do 31.07.2014 r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O wyborze oferty decydować będzie cena oraz spełnienie poniższych wymagań. W przypadku składanych przez podmiot nie będący osobą fizyczną koniecznym jest przedstawienie aktualnego wyciągu z KRS. Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub mailem.
Wymagania niezbędne:
- osoba z wykształceniem informatycznym/firma z branży informatycznej (jako potwierdzenie wymagany wyciąg z KRS);
- doświadczenie w tworzeniu lub administrowaniu portalami i bazami danych;
- znajomość tematyki związanej z pozyskiwaniem środków pochodzących z Funduszy Unii Europejskiej oraz realizacją projektów współfinansowanych z w/w środków;
- znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym.
Umowa zawarta będzie na okres od 1.04.2011 r. do 31.07.2014 r. Wynagrodzenie płatne będzie w równej w wysokości co miesiąc na podstawie wystawionego rachunku i nie podlega zmianom w trakcie realizacji projektu.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 3 marca 2011
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 4 marca 2011
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 3 marca 2011
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 4 marca 2011