Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie ulicy Grunwaldzkiej (od ulicy Fabrycznej do ulicy Braci Staniuków) oraz ulicy Sobieskiego

data wystawienia: 7.11.2011 10:18
status: zamknięte


PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA


Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Z 2008 r. nr 193 poz. 1194 z późn. zmianami) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zmianami)

zawiadamia się


że na wniosek Zarządu Infrastruktury Miejskiej z siedzibą przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie ulicy Grunwaldzkiej (od ulicy Fabrycznej do ulicy Braci Staniuków) oraz ulicy Sobieskiego (od alei 3 Maja do ulicy Grunwaldzkiej) w Słupsku wraz z przebudową sieci elektroenergetycznych w związku z usunięciem kolizji z przebudowywaną ulicą Grunwaldzką, w ramach zadania pn. „Przebudowa połączenia komunikacyjnego pomiędzy drogą wojewódzką nr 210 i Słupską Specjalną Strefą Ekonomiczną w ciągu ul. Grunwaldzkiej wraz z kontynuacją przebudowy ul. Sobieskiego w Słupsku”.


Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:

Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:

  • 51/1, 51/2, 57/11, 57/19, 57/21, 139 obr. 1; 40, 763 obr. 7 – pas drogowy ul. Grunwaldzkiej;

  • 52/13 obr. 1 – pas drogowy ul. Braci Staniuków.

  • 34/1, 35/1 obr. 7– pas drogowy ul. Leszczyńskiego;

  • 38/6, 41/2 obr. 7; 118/4 obr. 9 – pas drogowy ul. Jana III Sobieskiego;

  • 10 obr. 7 – pas drogowy ul. Rejtana

Działki stanowiące własność Miasta Słupsk niewymagające podziału i przeznaczone do włączenia do pasa drogowego:

  • 64 obr. 1;

  • 35/2, 8/7, 764/2 obr. 7.

Działki stanowiące własność Miasta Słupsk, przewidziane do podziału zgodnie z projektami podziału nieruchomości*:

  • a) 57/17 obr 1 (57/22, 57/23)

  • b) 116/21 obr. 6 (116/22, 116/23)

*) Przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi, w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale, tłustym drukiem zaznaczono działki przeznaczone do włączenia do pasa drogowego ulicy a) Grunwaldzkiej, b) Jana III Sobieskiego


Działki przeznaczone do tymczasowego zajęcia w celu budowy lub przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej:

  • 57/18, 57/20 obr. 1


W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.

Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.

Podmiot publikujący:
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Informację wytworzył:
Grażyna Kowalska Dyrektor Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Data wytworzenia:
7 listopada 2011
Informację opublikował:
Małgorzata Zalewska
Data publikacji:
7 listopada 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek