Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Renowacja zabytkowych elementów stalowych w przęsłach ogrodzenia wysokiego realizowanej w ramach II-go etapu prac budowlano-konserwatorskich i odtworzeniowych ogrodzenia od strony płd.-zach. (ul. Deotymy) Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwyciestwa

data wystawienia: 10.11.2011 8:22
status: zamknięte

Słupsk, 9 listopada 2011 r.


A.RZP.IV.271. ….... 2011

Zaproszenie do składania ofert

bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych

(Dz. U z 2010 roku, Nr 113, poz. 759)

  1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja zabytkowych elementów stalowych w przęsłach ogrodzenia wysokiego realizowana w ramach II-go etapu prac budowlano - konserwatorskich i odtworzeniowych ogrodzenia od strony płd. - zach. Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3.

  2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową oraz STWiOR.

  3. Szczegółowy zakres prac budowlano – konserwatorskich i odtworzeniowych określa załącznik nr 1 do zaproszenia. Wykonawca do celów szacunkowych powinien dokonać oględzin na miejscu budowy.

  4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac renowacyjnych objętych niniejszym zaproszeniem. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

    2. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlano – konserwatorskich, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 20.000 pln (brutto) każda z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje potwierdzone przez Urząd Ochrony Zabytków właściwy dla lokalizacji zabytku).

    3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Kierownik robót posiadał przygotowanie zawodowe do kierowania i kontrolowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i przynależał do właściwej izby samorządu zawodowego oraz spełniał wymogi § 8 ust.1 lub ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. z 2004r. Nr 150 poz.1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych.

        Wykonawca winien przedłożyć kserokopie uprawnień budowlanych i konserwatorskich oraz ważne zaświadczenia przynależności do Izby Budowlanej Kierownika budowy wraz z oświadczeniem o oddaniu się Kierownika robót do dyspozycji Wykonawcy na czas realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zaproszenia.

  1. Oferta, zgodnie z załącznikiem nr 2, winna zawierać łączną cenę ofertową netto i brutto.

  2. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3.

  3. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż 23.12.20111 r.

  4. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 14 000 euro.

  5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę oferty.

  6. Oferta może być złożona osobiście lub przesłana faxem lub e-mailem.

  7. Miejsce i termin składania ofert:

    Urząd Miejski w Słupsku

    Wydział Administracyjny (pokój 303)

    Plac Zwycięstwa 3

    76 – 200 Słupsk

    e-mail: wa@um.slupsk.pl

    tel/fax 59 84 88 440

    w terminie do 16 listopada 2011 r. do godz. 11:00.

  8. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16 listopada 2011 r. o godz. 11:15 w pokoju 302A.

  9. Szczegółowych informacji udziela Pani Halina Subocz, e-mail: h.subocz@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 321.


Załączniki:

załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

załącznik nr 2 - formularz ofertowy

załącznik nr 3 - kosztorys ofertowy

załącznik nr 4 - wzór umowy

załącznik nr 5 - wykaz robót






Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
10 listopada 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
14 listopada 2011
Nazwa pliku:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
10 listopada 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
14 listopada 2011
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
10 listopada 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
14 listopada 2011
Nazwa pliku:
Kosztorys ofertowy
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
10 listopada 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
14 listopada 2011
Nazwa pliku:
wzór umowy
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
10 listopada 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
14 listopada 2011
Nazwa pliku:
wykaz robót
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
10 listopada 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
14 listopada 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek