Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert dotyczących kompleksowego wykonania ofert inwestycyjnych na dyskach przenośnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestuj w Słupsku”, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach poddziałania 1.6.1 RPO WP na lata 2007-2013

data wystawienia: 30.01.2012 12:37
status: zamknięte

Słupsk, 30 stycznia 2012 roku

Zaproszenie do składania ofert

Niniejszym zapraszamy do składania ofert dotyczących kompleksowego wykonania ofert inwestycyjnych na dyskach przenośnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestuj w Słupsku”, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach poddziałania 1.6.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 466 lub 59 84 88 304

fax 59 84 88 304

e-mail: d.mikolajczak@um.slupsk.pl lub j.pluta@um.slupsk.pl

Osoby do kontaktu: Dagna Mikołajczak – Maśnicka, Justyna Pluta

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Projekt graficzny i kompleksowe przygotowanie ofert inwestycyjnych Miasta Słupska w 3 wersjach językowych (polskiej, angielskiej i niemieckiej), w formacie pdf i umieszczenie ich na 300 dyskach przenośnych typu pen-drive o pojemności 2GB, prędkość zapisu do 10 MB/s odczytu minimum 5 MB/s, USB 2.0 kompatybilne z USB 1.1 Kompatybilne Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win, w terminie do 30 marca każdego roku w latach 2012, 2013, 2014.

Każdego roku, po otrzymaniu listy terenów inwestycyjnych od Zamawiającego, konieczne będzie opracowanie projektu graficznego ofert inwestycyjnych, przetłumaczenie na język angielski i niemiecki oraz umieszczenie ich na 300 USB, oznakowanych logotypami UE zgodnie z wytycznymi dotyczących promocji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach I osi priorytetowej RPO WP 2007-2013.

3. Termin składania ofert:

06.02.2012 r.

4. Termin wykonania zamówienia:

do 30 marca 2012 r., 2013 r i 2014 r.

5. Termin związania ofertą:

30 dni

5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O wyborze oferty decydować będzie cena przy spełnieniu wszystkich poniższych wymogów formalnych:

- działalność w branży reklamowo - wydawniczej (min. 2 lata),

- udokumentowane doświadczenie w realizacji podobnych zleceń, polegających na zaprojektowaniu ofert inwestycyjnych, broszur reklamowych itp.,

- zagwarantowanie profesjonalnego przetłumaczenia treści ofert na język angielski i niemiecki (np. przedstawienie certyfikatu tłumacza ofert),

- gwarancja niezmienności ceny przez cały okres trwania umowy,

- wyciąg z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

6.Wymagania dodatkowe:

Oferty inwestycyjne i pen-drivy należy wykonać z zachowaniem zasad i wytycznych dotyczących promocji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach I osi priorytetowej RPO WP 2007-2013.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź - Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
30 stycznia 2012
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
30 stycznia 2012
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
30 stycznia 2012
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
30 stycznia 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek