zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych
status: zamknięte
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013. | |
Nazwa Projektu |
„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’ |
Słupsk, 23 lutego 2012 roku
Zaproszenie do składania ofert
W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na:
wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć kuglarskich pn. „Boisz się? To chodź!”: 100 sztuk format A4 dwustronny i 67 sztuk format A3 jednostronny.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk, Wydział Kultury i Sportu
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk
tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368
fax 59 84 88 368
e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl
Osoba do kontaktu: Barbara Kobiałka
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego.:
-
100 sztuk format A4 dwustronny, kolorowy, gramatura papieru 120g/m²
-
67 sztuk format A3 jednostronny, kolorowy, gramatura papieru 120g/m²
Usługa będzie realizowana w dwóch terminach:
I termin - do 10.03.2012 r. po uprzednim złożeniu zamówienia określającego ilość sztuk wydruku cyfrowego przez Zamawiającego.
II termin - do 20.05.2012 r. po uprzednim złożeniu zamówienia określającego ilość sztuk wydruku cyfrowego przez Zamawiającego.
3. Termin i forma składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 29.02.2012 r. do godz. 12:00 w formie papierowej na adres Zamawiającego, w formie elektronicznej na adres e-mail wymieniony w pkt 1 niniejszego zapytania lub osobiście w Wydziale Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego pok.312. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków formalnych, o których mowa w pkt 5.
4. Termin wykonania zamówienia:
I termin - do 10.03.2012 r.
II termin - do 20.05.2012 r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O wyborze oferty decydować będzie cena przy spełnieniu poniższych warunków formalnych:
-
prowadzenie działalności w zakresie wydruków cyfrowych.
6. Wymagania dodatkowe:
Wydruk należy wykonać zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego z zachowaniem czytelności informacji.
W okresie 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert, oferenci spełniający warunki formalne, określone w zaproszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o wyniku naboru. Oferenci, którzy nie spełniają warunków formalnych, nie będą informowani.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Jerzy Barbarowicz
- Data wytworzenia:
- 23 lutego 2012
- Informację opublikował:
- Małgorzata Lublewska
- Data publikacji:
- 23 lutego 2012
- Informację zaktualizował:
- Małgorzata Lublewska
- Data aktualizacji:
- 1 marca 2012
- Nazwa pliku:
- zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych
- Informację wytworzył:
- Jerzy Barbarowicz
- Data wytworzenia:
- 23 lutego 2012
- Informację opublikował:
- Małgorzata Lublewska
- Data publikacji:
- 23 lutego 2012
- Nazwa pliku:
- zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Renata Sztabnik Zastępca Dyrektora Wydziału Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 1 marca 2012
- Informację opublikował:
- Małgorzata Lublewska
- Data publikacji:
- 1 marca 2012