Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na partnera w projekcie "SZKOLENIE-STAŻ-PRACA, Tak! to się opłaca"

data wystawienia: 30.03.2012 10:29
status: zamknięte

Prezydent Miasta Słupska

działając na podstawie art. 28a ust. 4 Ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2009 r. Nr 84 poz. 712 z późn. zm.)

ogłasza otwarty nabór partnera

spoza sektora finansów publicznych i nie działającego w celu osiągnięcia zysku, zarejestrowanego jako organizacja pozarządowa działająca na rzecz osób pozostających bez zatrudnienia (w tym zarejestrowanych jako bezrobotne) i/lub świadcząca usługi rynku pracy zgodnie z działalnością statutową, posiadająca minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z tymi osobami

do realizacji projektu pn. „SZKOLENIE-STAŻ-PRACA, Tak! to się opłaca”

w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Cel projektu: zwiększenie szans efektywnego funkcjonowania na rynku pracy osób po 50 roku życia pozostających bez zatrudnienia, zamieszkujących w Słupsku. Wstępna koncepcja projektu zakłada rekrutację 25 osób (kobiet i mężczyzn) pozostających bez zatrudnienia, a następnie wsparcie ich w powrocie na otwarty rynek pracy poprzez Indywidualne Plany Działań, szkolenia prowadzące do podniesienia, uzupełnienia lub zmiany kwalifikacji zawodowych oraz płatne staże.

Cel partnerstwa: aktywne przeciwdziałanie bezrobociu poprzez wspólną realizację projektu pn. „SZKOLENIE-STAŻ-PRACA, Tak!to się opłaca” na terenie Miasta Słupska w latach 2012-2013.

Proponowany minimalny zakres działania partnera w projekcie: udział w rekrutacji uczestników projektu, monitoring i ewaluacja projektu, współorganizacja i udział w konferencji inauguracyjnej i podsumowującej projekt.

Oczekiwania wobec potencjalnego partnera: ekspercka wiedza nt. bezrobocia w Mieście Słupsku, zasoby ludzkie oraz organizacyjne do opracowania i realizacji projektu, doświadczenie w realizacji projektów o podobnym charakterze.

O wyborze Partnera decydować będą między innymi następujące kryteria:

1. Zgodność działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa.

2. Oferowany wkład potencjalnego partnera w realizację celu partnerstwa.

3. Doświadczenie w realizacji projektów o podobnym charakterze.

Do realizacji projektu wybrany zostanie 1 partner.

Nie przewiduje się stosowania procedury odwoławczej w procesie naboru partnera.

Informacja o konkursie i Regulamin są umieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku www.slupsk.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej.

Podstawą przystąpienia do otwartego naboru jest złożenie oferty w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór partnera do projektu „SZKOLENIE-STAŻ-PRACA, Tak! to się opłaca”” osobiście lub pocztą.Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1,Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, 76-200 Słupsk, pok.105/106.

Termin składania ofert rozpoczyna się od dnia ogłoszenia naboru, tj. od 30.03.2012r. do dnia 23.04. 2012 r. do godz. 15:00. O zachowaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu.

Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie otwartego naboru: Pani Patrycja Adamiec, Inspektor Referatu Pozyskiwania Funduszy Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta pod nr tel. 059 84 88 304, e-mail:p.adamiec@um.slupsk.pl

Informacja o wyborze partnera oraz o zakresie jego zadań w ramach projektu zostanie podana do publicznej wiadomości po zakończeniu procedury wyboru partnera.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
29 marca 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 marca 2012
Informację zaktualizował:
Agnieszka Jasik
Data aktualizacji:
2 kwietnia 2012
Nazwa pliku:
Regulamin
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
29 marca 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 marca 2012
Nazwa pliku:
Oferta konkursowa
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
29 marca 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
30 marca 2012
Nazwa pliku:
Oferta konkursowa - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
30 marca 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 kwietnia 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek