Zaproszenie do składania ofert na zredagowanie, obsługę graficzną oraz wydruk 1000 szt. broszury informacyjnej
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
na wykonanie czynności w oparciu o umowę zlecenie w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Szczegółowy opis zamówienia:
I. Nazwa Zamawiającego:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
tel: 59 842 29 21
fax: 59 848 83 04
e-mail: k.slominski@um.slupsk.pl
osoba do kontaktu: pan Kamil Słomiński
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
zredagowanie, obsługa graficzna (opracowanie projektu graficznego na potrzeby druku) oraz wydruk 1000 szt. broszury informacyjnej o następujących cechach:
· wydruk w kolorze (pełny kolor CMYK),
· 64 strony zadruku wraz z okładką,
· format A5,
· rodzaj papieru okładki- kreda błyszcząca 250 g, zabezpieczona folią błyszczącą,
· rodzaj papieru wnętrza- kreda błyszcząca 135 g.
Broszura dotyczyć będzie prezentacji firm 30 Beneficjentów pomocy projektu pn. „Własna firma po 45 roku życia- bis” (w formie opisu i zdjęć), ich produktów, świadczonych przez nich usług, a także opisane będą praktyczne wskazówki i porady jak założyć własną firmę po 45 roku życia i prowadzić ją z sukcesem. W związku z powyższym, Zleceniobiorca zobowiązany będzie przeprowadzić (oraz opracować) wywiady z w/w osobami celem uzyskania informacji niezbędnych do zredagowania broszury, wykonać dokumentację fotograficzną oraz wydrukować broszurę. Podsumowując w/w informacje- do zrealizowania broszury informacyjnej zostanie wybrana firma, która będzie w stanie wykonać samodzielnie, w swoim zakresie zarówno wszystkie przewidziane etapy konstruowania broszury, to jest zebranie materiałów- wywiady+zdjęcia, zredagowanie zebranych materiałów, opracowanie projektu graficznego jak i wydrukować broszurę. Wszystkie prace dot. konstruowania broszury wykonane zostaną na terenie miasta Słupska, należy przy tym uwzględnić czas potrzebny do uzyskania od właścicieli poszczególnych firm niezbędnych informacji. Zleceniobiorca będzie konsultował z Kierownikiem projektu prace nad poszczególnymi etapami konstruowania broszury.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu; kryteria oceny ofert
O wyborze wykonawcy decydować będzie cena brutto- 100%
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną, przy czym oferent musi jednocześnie spełnić wymienione poniżej warunki:
· oferent powinien wykazać poprzez przedstawienie referencji od poprzedniego/nich Zleceniodawcy/ców wykonanie co najmniej 1 podobnego zlecenia (opracowanie i wydruk co najmniej 500 szt. wielostronicowej broszury) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,
· przedstawić co najmniej 2 wzory wytworzonych przez siebie (bądź we współpracy) produktów,
· oferent powinien dysponować wolnym czasem dla Beneficjentów pomocy projektu w godzinach do południa, po południu oraz w razie potrzeby w godzinach wieczornych, powinien być dyspozycyjny, dopasowywać się do terminów, które proponują Beneficjenci (celem uzyskania materiałów do broszury).
Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o kryterium ceny oraz spełnione warunki.
1. Dokumenty wymagane od oferenta:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- referencje od Zleceniodawcy, który zlecał wykonanie podobnego zadania (opisane powyżej w warunkach),
- co najmniej 2 wzory wytworzonych przez siebie (lub we współpracy) produktów,
- oświadczenie o możliwości realizacji zlecenia w terminie podanym przez Zleceniodawcę (zamawiającego),
- oświadczenie o możliwości dopasowania się do terminów Beneficjentów pomocy projektu oraz personelu Biura projektu w trakcie współpracy nad broszurą.
IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
miasto Słupsk, najpóźniej do dnia 31. 05. 2012 r.
V. Warunki wykonania usługi i płatności:
· termin dostarczenia broszur: najpóźniej do dnia 31.05.2012 r.,
· broszury do siedziby Zleceniodawcy na swój koszt dostarcza Zleceniobiorca,
· płatność za usługę w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury przez Zleceniobiorcę.
VI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Terminy:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 25. 04. 2012 r. do godz.: 12.00
Otwarcie ofert nastąpi dn. 27. 04. 2012 r. o godz. 13.00
2. Forma dostarczenia oferty:
ofertę można:
a) dostarczyć osobiście na adres: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (pok.105)
b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
z dopiskiem: zapytanie ofertowe dot. zredagowania, obsługi graficznej oraz wydruku 1000 szt. broszury informacyjnej w ramach projektu „Własna firma po 45 roku życia- bis”.
VII. Załączniki:
- zapytanie ofertowe wraz z formularzem ofertowym
- projekt umowy
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 20 kwietnia 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 8 maja 2012
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 20 kwietnia 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 8 maja 2012
- Nazwa pliku:
- Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 20 kwietnia 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 8 maja 2012
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 8 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 8 maja 2012