Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert w ramach usługi zleconej na obsługę cateringową spotkania medialnego w ramach projektu pn. "Własna firma po 45 roku życia - bis"

data wystawienia: 2.05.2012 12:38
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na wykonanie czynności w oparciu o umowę zlecenie w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia

Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Szczegółowy opis zamówienia:

I. Nazwa Zamawiającego:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

tel: 59 842 29 21

fax: 59 848 83 04

e-mail: k.slominski@um.slupsk.pl

osoba do kontaktu: pan Kamil Słomiński

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

obsługa cateringowa spotkania medialnego dla ok. 80 osób, w tym uczestników projektu „Własna firma po 45 roku życia -bis” w siedzibie oferenta ze spełnieniem następujących warunków:


  • udostępnienie na wyłączność sali w siedzibie Oferenta w godzinach realizacji spotkania medialnego;

  • udostępniona sala powinna zawierać co najmniej 80 miejsc siedzących oraz miejsce do wystąpień widoczne z każdego miejsca siedzącego wyposażona w mównicę (lub inny mebel o podobnym charakterze), mikrofon z nagłośnieniem, sprzęt informatyczny pozwalający na wyświetlenie przygotowanych prezentacji multimedialnych;

  • miejsce realizacji zamówienia musi być przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych a w szczególności osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;

  • catering dla ok. 80 uczestników spotkania obejmujący poczęstunek na rozpoczęcie spotkania, 2 przerwy kawowe oraz ciepły poczęstunek na zakończenie spotkania;

  • bufet kawowy (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka) – na potrzeby poczęstunku na rozpoczęcie spotkania oraz przerw kawowych;

  • ciepły poczęstunek na zakończenie spotkania będzie obejmował jednodaniowy obiad oraz napoje (zgodne z menu przedstawionym przez Oferenta) wraz z obsługą kelnerską.

III. Opis warunków udziału w postępowaniu; kryteria oceny ofert:

O wyborze wykonawcy decydować będzie:

cena cateringu brutto za 1 uczestnika – 80%

proponowane menu – 20%


wzór do klasyfikacji ofert w kryterium „cena cateringu brutto za 1 uczestnika”:

ocena według wzoru: C1=(Cmin/Cn) x 100 x 80%

gdzie: C1 - wartość punktowa za kryterium „cena cateringu brutto za 1 uczestnika”

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert ważnych

Cn – cena oferty badanej


wzór do klasyfikacji ofert w kryterium „proponowane menu”:

ocena odbędzie się na podstawie przedstawionego menu (punkty 1-10):

ocena według wzoru: C2=(Cb/Cn) x 100 x 20%

gdzie: C2 – wartość punktowa za kryterium „proponowane menu”

Cb – przyznana liczba punktów oferty badanej

Cn – najwyższa przyznana liczba punktów spośród złożonych ofert


Końcową ocenę stanowi suma punktów wyliczonych dla poszczególnych kryteriów.


Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najwyższą liczbą punktów. Oferent musi jednocześnie spełnić wymienione poniżej warunki:

  • Oferent powinien wykazać poprzez oświadczenie wykonanie co najmniej 2 podobnych zleceń (organizacja imprez okolicznościowych/konferencji dla min. 50 osób) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie;

  • Oferent powinien przedstawić proponowane menu zgodnie z przedmiotem zamówienia;

  • Oferent powinien wykazać, poprzez oświadczenie, przystosowanie miejsca organizacji spotkania medialnego do obsługi osób niepełnosprawnych;

Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o kryterium ceny oraz spełnione warunki.

Dokumenty wymagane od oferenta:

- oświadczenie o wykonaniu podobnych zadań (opis w warunkach);

- oświadczenie o spełnieniu warunku przystosowania do obsługi osób niepełnosprawnych miejsca organizacji spotkania medialnego;

- oświadczenie o możliwości realizacji zlecenia w miejscu i terminie podanym przez Zamawiającego (przynajmniej jeden dzień z podanego przedziału – punkt 2);

- pisemne wyszczególnienie menu zgodnie z przedmiotem zamówienia;



IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Słupsk, w dniach 11-15.06.2012 r. (w jednym z dni z podanego przedziału po ustaleniu z Zamawiającym) w godzinach 1100-1500.


V. Warunki wykonania usługi i płatności:

Płatność za usługę w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury przez Zleceniobiorcę.

VI. Miejsce i termin składania ofert:

1. Terminy:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 8.05. 2012 r. do godz.: 1400

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 10.05. 2012 r. o godz.: 1230

2. Forma dostarczenia oferty:

ofertę można:

a) dostarczyć osobiście na adres: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (pok.105)

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe dot. obsługi cateringowej spotkania medialnego dla ok. 80 osób, w tym uczestników projektu Własna firma po 45 roku życia -bis”.

VII. Załączniki:

- zapytanie ofertowe wraz z formularzem ofertowym

- projekt umowy



Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.


Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
27 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 maja 2012
Informację zaktualizował:
Agnieszka Jasik
Data aktualizacji:
15 maja 2012
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
27 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 maja 2012
Nazwa pliku:
Projekt umowy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
27 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 maja 2012
Nazwa pliku:
Formularz
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
27 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
2 maja 2012
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
15 maja 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
15 maja 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek