Zaproszenie do składania ofert w ramach usługi zleconej na obsługę cateringową spotkania medialnego w ramach projektu pn. "Własna firma po 45 roku życia - bis"
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
na wykonanie czynności w oparciu o umowę zlecenie w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Szczegółowy opis zamówienia:
I. Nazwa Zamawiającego:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
tel: 59 842 29 21
fax: 59 848 83 04
e-mail: k.slominski@um.slupsk.pl
osoba do kontaktu: pan Kamil Słomiński
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
obsługa cateringowa spotkania medialnego dla ok. 80 osób, w tym uczestników projektu „Własna firma po 45 roku życia -bis” w siedzibie oferenta ze spełnieniem następujących warunków:
-
udostępnienie na wyłączność sali w siedzibie Oferenta w godzinach realizacji spotkania medialnego;
-
udostępniona sala powinna zawierać co najmniej 80 miejsc siedzących oraz miejsce do wystąpień widoczne z każdego miejsca siedzącego wyposażona w mównicę (lub inny mebel o podobnym charakterze), mikrofon z nagłośnieniem, sprzęt informatyczny pozwalający na wyświetlenie przygotowanych prezentacji multimedialnych;
-
miejsce realizacji zamówienia musi być przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych a w szczególności osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;
-
catering dla ok. 80 uczestników spotkania obejmujący poczęstunek na rozpoczęcie spotkania, 2 przerwy kawowe oraz ciepły poczęstunek na zakończenie spotkania;
-
bufet kawowy (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka) – na potrzeby poczęstunku na rozpoczęcie spotkania oraz przerw kawowych;
-
ciepły poczęstunek na zakończenie spotkania będzie obejmował jednodaniowy obiad oraz napoje (zgodne z menu przedstawionym przez Oferenta) wraz z obsługą kelnerską.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu; kryteria oceny ofert:
O wyborze wykonawcy decydować będzie:
cena cateringu brutto za 1 uczestnika – 80%
proponowane menu – 20%
wzór do klasyfikacji ofert w kryterium „cena cateringu brutto za 1 uczestnika”:
ocena według wzoru: C1=(Cmin/Cn) x 100 x 80%
gdzie: C1 - wartość punktowa za kryterium „cena cateringu brutto za 1 uczestnika”
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert ważnych
Cn – cena oferty badanej
wzór do klasyfikacji ofert w kryterium „proponowane menu”:
ocena odbędzie się na podstawie przedstawionego menu (punkty 1-10):
ocena według wzoru: C2=(Cb/Cn) x 100 x 20%
gdzie: C2 – wartość punktowa za kryterium „proponowane menu”
Cb – przyznana liczba punktów oferty badanej
Cn – najwyższa przyznana liczba punktów spośród złożonych ofert
Końcową ocenę stanowi suma punktów wyliczonych dla poszczególnych kryteriów.
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najwyższą liczbą punktów. Oferent musi jednocześnie spełnić wymienione poniżej warunki:
-
Oferent powinien wykazać poprzez oświadczenie wykonanie co najmniej 2 podobnych zleceń (organizacja imprez okolicznościowych/konferencji dla min. 50 osób) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie;
-
Oferent powinien przedstawić proponowane menu zgodnie z przedmiotem zamówienia;
-
Oferent powinien wykazać, poprzez oświadczenie, przystosowanie miejsca organizacji spotkania medialnego do obsługi osób niepełnosprawnych;
Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o kryterium ceny oraz spełnione warunki.
Dokumenty wymagane od oferenta:
- oświadczenie o wykonaniu podobnych zadań (opis w warunkach);
- oświadczenie o spełnieniu warunku przystosowania do obsługi osób niepełnosprawnych miejsca organizacji spotkania medialnego;
- oświadczenie o możliwości realizacji zlecenia w miejscu i terminie podanym przez Zamawiającego (przynajmniej jeden dzień z podanego przedziału – punkt 2);
- pisemne wyszczególnienie menu zgodnie z przedmiotem zamówienia;
IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Słupsk, w dniach 11-15.06.2012 r. (w jednym z dni z podanego przedziału po ustaleniu z Zamawiającym) w godzinach 1100-1500.
V. Warunki wykonania usługi i płatności:
Płatność za usługę w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury przez Zleceniobiorcę.
VI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Terminy:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 8.05. 2012 r. do godz.: 1400
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 10.05. 2012 r. o godz.: 1230
2. Forma dostarczenia oferty:
ofertę można:
a) dostarczyć osobiście na adres: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (pok.105)
b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe dot. obsługi cateringowej spotkania medialnego dla ok. 80 osób, w tym uczestników projektu Własna firma po 45 roku życia -bis”.
VII. Załączniki:
- zapytanie ofertowe wraz z formularzem ofertowym
- projekt umowy
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 27 kwietnia 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 2 maja 2012
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Jasik
- Data aktualizacji:
- 15 maja 2012
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 27 kwietnia 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 2 maja 2012
- Nazwa pliku:
- Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 27 kwietnia 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 2 maja 2012
- Nazwa pliku:
- Formularz
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 27 kwietnia 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 2 maja 2012
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyborze oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 15 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 15 maja 2012