Zawiadomienie
status: zamknięte
GKMiOŚ-RKŚ-VI.6341.9.2012
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie:
- art. 61 i 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późn. zm.),
- art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. - Prawo wodne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 239
poz. 2019 z późn. zm.)
z a w i a d a m i a m
że w dniu 25 lipca 2012 roku na wniosek pana Józefa Grzenkowicza reprezentującego Spółkę Jawną OKTAN BRZESKI-GRZENKOWICZ z siedzibą przy ul. Bohaterów Westerplatte 7, 76-200 Słupsk, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Słupska z dnia 01 kwietnia 2004 r. znak: GKMiOŚ-VI-6210-1/1/2004, zmienionej decyzją Prezydenta Miasta Słupska z dnia 30 września 2009 r. znak: GKMiOŚ-RKS-VI-6210-1/13/09 - pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód deszczowych do rowu oraz wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej do rowu w związku z eksploatacjąstacji paliw "OKTAN" przy ul. Portowej w Słupsku na działce nr 27 obręb 1.
Informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć co do zebranych dowodów w przedmiotowej sprawie. Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Anna Grabuszyńska -Dyrektor Wydziału
- Data wytworzenia:
- 26 lipca 2012
- Informację opublikował:
- Jakub Drożdż
- Data publikacji:
- 26 lipca 2012