Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na wykonanie usługi położenia 50m² płytek gresowych

data wystawienia: 8.08.2012 12:31
status: zamknięte

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Nazwa Projektu

„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’

Słupsk, 8 sierpnia 2012 roku

Zaproszenie do składania ofert

W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zapraszamy do składania ofert na wykonanie usługi:

położenia 50 m² płytek gresowych

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk

Wydział Oświaty, Kultury i Sportu

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368, fax 59 84 88 368

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl

Osoba do kontaktu: Barbara Kobiałka

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Położenie płytek gresowych o wymiarze 30x30cm na podłożu cementowo – wapiennym, nałożone na klej, fugowane klejem w pomieszczeniach Pracownii Ceramicznej Słupskiego Ośrodka Kultury przy ul. Wojska Polskiego 10, 76-200 Słupsk oraz na zewnątrz na ścianach zewnętrzych (murach) przylegających do Pracownii.

  2. Ilość metrów do położenia – 50m² w tym:

  • cztery pomieszczenia wewnątrz obiektu o ogólnym metrażu 28 m²,

  • ściany zewnętrzne (mury) o ogólnym metrażu 22 m².

  1. Zakres robót obejmuje również przygotowanie podłoża polegające na oczyszczeniu ścian z farb emulsyjnych, olejnych, gładzi oraz wykonanie gruntowania.

III. Zamawiający zapewnia następujace materiały: kafle, klej, krzyżyki, unigrunt.

IV. Wykonawca zabezpiecza sprzęt niezbędny do wykonania usługi oraz zabezpiecza przed zniszczeniem mienie będące na wyposażeniu Pracowni Ceramicznej SOK.

V. Termin składania ofert:

13.08.2012 r. do godz. 09:00.

VI. Termin wykonania zamówienia:

01.09. -30.11.2012 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze potwierdzonych referencjami.

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Zaproszenia.

  2. Wykaz robót w okresie ostatnich trzech lat - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Zaproszenia.

  3. Referencje potwierdzające należyte wykonanie robót.

IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia z Wykonawcami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu.

X. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.

XI. Umowa zostanie zawarta na okres od 01.09. – 30.11.2012 r.

XII. Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, w formie elektronicznej na adres e-mail wymieniony w pkt. I niniejszego zaproszenia, bądź osobiście w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 312.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
8 sierpnia 2012
Informację opublikował:
Barbara Tarasiuk
Data publikacji:
8 sierpnia 2012
Informację zaktualizował:
Barbara Tarasiuk
Data aktualizacji:
13 sierpnia 2012
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert wraz z załącznikami
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
8 sierpnia 2012
Informację opublikował:
Barbara Tarasiuk
Data publikacji:
8 sierpnia 2012
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
8 sierpnia 2012
Informację opublikował:
Barbara Tarasiuk
Data publikacji:
8 sierpnia 2012
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
8 sierpnia 2012
Informację opublikował:
Barbara Tarasiuk
Data publikacji:
8 sierpnia 2012
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Anna Sadlak - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
13 sierpnia 2012
Informację opublikował:
Barbara Tarasiuk
Data publikacji:
13 sierpnia 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek