zaproszenie do składania ofert na wykonanie usługi położenia 50m² płytek gresowych
status: zamknięte
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013. | |
Nazwa Projektu |
„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’ |
Zaproszenie do składania ofert
W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zapraszamy do składania ofert na wykonanie usługi:
położenia 50 m² płytek gresowych
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
Wydział Oświaty, Kultury i Sportu
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk
tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368, fax 59 84 88 368
e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl
Osoba do kontaktu: Barbara Kobiałka
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Położenie płytek gresowych o wymiarze 30x30cm na podłożu cementowo – wapiennym, nałożone na klej, fugowane klejem w pomieszczeniach Pracownii Ceramicznej Słupskiego Ośrodka Kultury przy ul. Wojska Polskiego 10, 76-200 Słupsk oraz na zewnątrz na ścianach zewnętrzych (murach) przylegających do Pracownii.
-
Ilość metrów do położenia – 50m² w tym:
-
cztery pomieszczenia wewnątrz obiektu o ogólnym metrażu 28 m²,
-
ściany zewnętrzne (mury) o ogólnym metrażu 22 m².
-
Zakres robót obejmuje również przygotowanie podłoża polegające na oczyszczeniu ścian z farb emulsyjnych, olejnych, gładzi oraz wykonanie gruntowania.
III. Zamawiający zapewnia następujace materiały: kafle, klej, krzyżyki, unigrunt.
IV. Wykonawca zabezpiecza sprzęt niezbędny do wykonania usługi oraz zabezpiecza przed zniszczeniem mienie będące na wyposażeniu Pracowni Ceramicznej SOK.
V. Termin składania ofert:
13.08.2012 r. do godz. 09:00.
VI. Termin wykonania zamówienia:
01.09. -30.11.2012 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze potwierdzonych referencjami.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
Formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Zaproszenia.
-
Wykaz robót w okresie ostatnich trzech lat - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Zaproszenia.
-
Referencje potwierdzające należyte wykonanie robót.
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia z Wykonawcami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu.
X. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
XI. Umowa zostanie zawarta na okres od 01.09. – 30.11.2012 r.
XII. Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, w formie elektronicznej na adres e-mail wymieniony w pkt. I niniejszego zaproszenia, bądź osobiście w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 312.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Jerzy Barbarowicz - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 8 sierpnia 2012
- Informację opublikował:
- Barbara Tarasiuk
- Data publikacji:
- 8 sierpnia 2012
- Informację zaktualizował:
- Barbara Tarasiuk
- Data aktualizacji:
- 13 sierpnia 2012
- Nazwa pliku:
- zaproszenie do składania ofert wraz z załącznikami
- Informację wytworzył:
- Jerzy Barbarowicz - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 8 sierpnia 2012
- Informację opublikował:
- Barbara Tarasiuk
- Data publikacji:
- 8 sierpnia 2012
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 1
- Informację wytworzył:
- Jerzy Barbarowicz - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 8 sierpnia 2012
- Informację opublikował:
- Barbara Tarasiuk
- Data publikacji:
- 8 sierpnia 2012
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2
- Informację wytworzył:
- Jerzy Barbarowicz - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 8 sierpnia 2012
- Informację opublikował:
- Barbara Tarasiuk
- Data publikacji:
- 8 sierpnia 2012
- Nazwa pliku:
- zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Anna Sadlak - Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 13 sierpnia 2012
- Informację opublikował:
- Barbara Tarasiuk
- Data publikacji:
- 13 sierpnia 2012