zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć ceramicznych pn. ”Ceramiczne abecadło”
status: zamknięte
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013. | |
Nazwa Projektu |
„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’ |
Słupsk, 25 października 2012 roku
W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na:
wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć ceramicznych pn. ”Ceramiczne abecadło”: 15 sztuk format A2 jednostronny, 45 sztuk format A3 jednostronny i 120 sztuk format A5 dwustronny.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk, Wydział Oświaty, Kultury i Sportu
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk
tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 322
fax 59 84 88 368
e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl
Osoba do kontaktu: Barbara Kobiałka
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego.:
-
15 sztuk - format A2, jednostronny, kolorowy, matowy, gramatura papieru 150g/m²
-
45 sztuk - format A3, jednostronny, kolorowy, matowy, gramatura papieru 150g/m²
-
120 sztuk - format A5, dwustronny, kolorowy, matowy, gramatura papieru 200g/m²
3. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
4. Termin i forma składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 29.10.2012 r. do godz. 10:00 w formie papierowej na adres Zamawiającego, w formie elektronicznej na adres e-mail wymieniony w pkt 1 niniejszego zapytania lub osobiście w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego pok.312.
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków formalnych, o których mowa w pkt 6.
5. Termin wykonania zamówienia:
Termin - do 13.11..2012 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O wyborze oferty decydować będzie cena przy spełnieniu poniższych warunków formalnych:
-
prowadzenie działalności w zakresie wydruków cyfrowych.
7. Wymagania dodatkowe:
Wydruk należy wykonać zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego z zachowaniem czytelności informacji.
8. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni mailowo.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Anna Sadlak - Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 25 października 2012
- Informację opublikował:
- Barbara Górniak
- Data publikacji:
- 25 października 2012
- Nazwa pliku:
- zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć ceramicznych pn. ”Ceramiczne abecadło”
- Informację wytworzył:
- Anna Sadlak - Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 25 października 2012
- Informację opublikował:
- Barbara Górniak
- Data publikacji:
- 25 października 2012