Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie usługi cateringu w związku z realizacją projektu Własna firma po 50 roku życia

data wystawienia: 31.10.2012 8:55
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na wykonanie usługi w związku z realizacją projektu pt. Własna firma po 50 roku życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia

Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Szczegółowy opis zamówienia:

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Miasto Słupsk

Pl. Zwycięstwa 3,

76-200 Słupsk

tel: 59 842 29 21

e-mail: a.sienko@um.slupsk.pl

osoba do kontaktu: Aleksandra Sieńko

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia: przygotowanie i realizacja cateringu w formie szwedzkiego stołu dla 60 uczestników konferencji otwierającej projekt Własna firma po 50 roku życia wg cech:

- min. 3 szt. kanapek na osobę (kanapki mieszane- dekoracyjne, m.in.: z wędliną, serem, twarożkiem, rybą np. wędzonym łososiem, warzywami);

- 2 rodzaje sałatek (w tym sałatka grecka) – każda sałatka ma obejmować min. 60 porcji;

- koreczki- min 200 szt. (koreczki m.in.: z wędliny, serów, warzyw);

- bufet kawowy (min. 2 rodzaje ciasta- jedno ciasto typu szarlotka, drugie z kremem i bakaliami np. „Pani Walewska”, kawa rozpuszczalna- min.60 porcji, mleczko do kawy, herbata- min.60 porcji, soki, woda mineralna, cukier do kawy i herbaty);

- dostarczenie i przygotowanie cateringu w dniu konferencji;

- zapewnienie obsługi podczas cateringu;

- zapewnienie ceramicznej zastawy stołowej (talerzy, filiżanek, mlecznika, cukierniczki); szklanek

- zapewnienie sztućców;

- dekoracja stołu;

- uprzątnięcie sali po zakończonym cateringu (po zakończeniu konferencji)

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Kryteria wyboru oferty:

najniższa cena (o wyborze wykonawcy decydować będzie cena brutto- 100%)

Dokumenty wymagane od Wykonawcy:

1). szczegółowe menu,

2). Oświadczenie o wykonaniu podobnych usług (jak w opisie przedmiotu zamówienia pkt.1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie.

  1. Miejsce i termin realizacji zamówienia: Urząd Miejski w Słupsku Pl. Zwycięstwa 3, 20.11.2012r., godz. 11:00 – 14:00, s. 211..
  2. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy przekazać w terminie do dnia: 06.11.2012, godzina: 14:00

Ofertę można:

a) dostarczyć osobiście na adres: Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk, pok. 105

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres: Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Pl. Zwycięstwa 1

76-200 Słupsk

Składaną ofertę należy opatrzeć dopiskiem: Zapytanie ofertowe dot. przygotowania i realizacji cateringu w formie szwedzkiego stołu dla 60 uczestników konferencji otwierającej projekt Własna firma po 50 roku życia.

  1. Załączniki:

Załącznikiem do niniejszego zapytania jest wzór oferty.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ryszard Kurpiel, Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
30 października 2012
Informację opublikował:
Aleksandra Sieńko
Data publikacji:
31 października 2012
Informację zaktualizował:
Aleksandra Sieńko
Data aktualizacji:
14 listopada 2012
Nazwa pliku:
zaproszenie_do_skladania_ofert_wraz_z_oferta
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ryszard Kurpiel, Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
30 października 2012
Informację opublikował:
Aleksandra Sieńko
Data publikacji:
31 października 2012
Nazwa pliku:
zaproszenie_do_skladania_ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ryszard Kurpiel, Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
30 października 2012
Informację opublikował:
Aleksandra Sieńko
Data publikacji:
31 października 2012
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
13 listopada 2012
Informację opublikował:
Aleksandra Sieńko
Data publikacji:
14 listopada 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek