Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na zaprojektowanie i wykonanie tablic pamiątkowych w ramach realizacji projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk - szkoły i przedszkola"

data wystawienia: 7.11.2012 13:23
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na wykonanie czynności w ramach realizacji projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk - szkoły i przedszkola" współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

I. Zamawiający

Nazwa: Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, p. 105/106 (Mały Ratusz)

Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

NIP: 839 10 05 507

Tel/fax : 59 84 88 304

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu 7 szt. tablic pamiątkowych do zawieszenia na zewnątrz termomodernizowanych budynków wraz z montażem i dostawą na terenie Słupska.
  2. Szczegółowy opis zamówienia:

- materiał lica tablicy trwały (z gwarancją minimum na 24 miesiące) wykonany na spienionej płycie PCV lub blabondzie, odporny na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych,
- wymiar lica tablicy 1m (szerokość)x 0,7(wysokość),

Tablice pamiątkowe zawierać powinny:

a) emblemat Unii Europejskiej, odwołanie słowne do Unii Europejskiej, odwołanie

słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności,

logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ – powyższe informacje muszą zajmować co

najmniej 25% powierzchni tablicy - wzory znaków w załączonym podręczniku

b) tytuł projektu "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Słupsk –szkoły i przedszkola”

c) logo beneficjenta

d) informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej tj:

„Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013"


Ponadto tablice pamiątkowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2007-2013 oraz zasadami stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów POIiŚ 2007-2013.

III. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zlecenia

IV. Opis sposobu przygotowania ofert

Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

V. Miejsce oraz termin składania ofert

Termin składania ofert: 13.11.2012 r godz. 14.00 ( w formie pisemnej, mailowej, osobiście lub faksem)

Nazwa: Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, p. 105/106 (Mały Ratusz)

Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

Tel/fax : 59 84 88 304

e-mail: a.jasik@um.slupsk.pl

VI. Ocena ofert

O wyborze ofert decydować będzie wyłącznie cena brutto zamówienia. W przypadku ofert o takiej samej najniższej cenie złożonych przez dwóch lub więcej oferentów Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cen.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
7 listopada 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
7 listopada 2012
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
7 listopada 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
7 listopada 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek