zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”: 30 sztuk format A2 jednostronny, 80 sztuk format A3 jednostronny, 200 sztuk format A5 dwustronny.
status: zamknięte
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013. | |
Nazwa Projektu |
„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’ |
Słupsk, 8 stycznia 2013 roku
Zaproszenie do składania ofert
W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na:
wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”: 30 sztuk format A2 jednostronny, 80 sztuk format A3 jednostronny, 200 sztuk format A5 dwustronny.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk, Wydział Oświaty, Kultury i Sportu
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk
tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368
fax 59 84 88 368
e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl
Osoba do kontaktu: Barbara Kobiałka
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego.:
-
30 sztuk format A2 jednostronny, kolorowy, gramatura papieru 160g/m²
-
80 sztuk format A3 jednostronny, kolorowy, gramatura papieru 160g/m²
-
200 sztuk format A5 dwustronny, kolorowy, gramatura papieru 170g/m²
Usługa będzie realizowana w dwóch terminach:
I termin - do 23.01.2013 r. po uprzednim złożeniu zamówienia wydruku cyfrowego i przesłaniu projektów wydruku przez Zamawiającego w ilości sztuk: 15szt.- A2, 40 szt.- A3, 100szt.- A5.
II termin - do 13.02.2013 r. po uprzednim złożeniu zamówienia wydruku cyfrowego i przesłaniu projektów wydruku przez Zamawiającego w ilości sztuk: 15szt.- A2, 40 szt.- A3, 100szt.- A5.
3.Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
4. Termin i forma składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 14.01.2013 r. do godz. 08:00 w formie papierowej na adres Zamawiającego, w formie elektronicznej na adres e-mail wymieniony w pkt 1 niniejszego zapytania lub osobiście w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego pok.312.
5. Termin wykonania zamówienia:
I termin - do 23.01.2013 r.
II termin - do 13.02.2013 r. r.
6. Cena wykonanej usługi nie może przekroczyć kwoty 500 zł.
7. Kryterium oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
8. Wymagania dodatkowe:
Wydruk należy wykonać zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego z zachowaniem czytelności informacji.
9. W okresie 3 dni od upływu terminu składania ofert, oferenci zostaną powiadomieni mailowo o wyniku naboru.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 8 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Barbara Górniak
- Data publikacji:
- 8 stycznia 2013
- Informację zaktualizował:
- Barbara Górniak
- Data aktualizacji:
- 14 stycznia 2013
- Nazwa pliku:
- zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”
- Informację wytworzył:
- Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 8 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Barbara Górniak
- Data publikacji:
- 8 stycznia 2013
- Nazwa pliku:
- zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wydruku cyfrowego
- Informację wytworzył:
- Jerzy Barbarowicz Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 14 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Barbara Górniak
- Data publikacji:
- 14 stycznia 2013