Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”: 30 sztuk format A2 jednostronny, 80 sztuk format A3 jednostronny, 200 sztuk format A5 dwustronny.

data wystawienia: 8.01.2013 12:16
status: zamknięte

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Nazwa Projektu

„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’


Słupsk, 8 stycznia 2013 roku


Zaproszenie do składania ofert


W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na:

wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”: 30 sztuk format A2 jednostronny, 80 sztuk format A3 jednostronny, 200 sztuk format A5 dwustronny.


1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk, Wydział Oświaty, Kultury i Sportu

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368

fax 59 84 88 368

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl

Osoba do kontaktu: Barbara Kobiałka

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego.:

  • 30 sztuk format A2 jednostronny, kolorowy, gramatura papieru 160g/m²

  • 80 sztuk format A3 jednostronny, kolorowy, gramatura papieru 160g/m²

  • 200 sztuk format A5 dwustronny, kolorowy, gramatura papieru 170g/m²

Usługa będzie realizowana w dwóch terminach:

I termin - do 23.01.2013 r. po uprzednim złożeniu zamówienia wydruku cyfrowego i przesłaniu projektów wydruku przez Zamawiającego w ilości sztuk: 15szt.- A2, 40 szt.- A3, 100szt.- A5.

II termin - do 13.02.2013 r. po uprzednim złożeniu zamówienia wydruku cyfrowego i przesłaniu projektów wydruku przez Zamawiającego w ilości sztuk: 15szt.- A2, 40 szt.- A3, 100szt.- A5.


3.Koszty transportu pokrywa Wykonawca.


4. Termin i forma składania ofert:

Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 14.01.2013 r. do godz. 08:00 w formie papierowej na adres Zamawiającego, w formie elektronicznej na adres e-mail wymieniony w pkt 1 niniejszego zapytania lub osobiście w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego pok.312.

5. Termin wykonania zamówienia:

I termin - do 23.01.2013 r.

II termin - do 13.02.2013 r. r.

6. Cena wykonanej usługi nie może przekroczyć kwoty 500 zł.

7. Kryterium oceny ofert:

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

8. Wymagania dodatkowe:

Wydruk należy wykonać zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego z zachowaniem czytelności informacji.

9. W okresie 3 dni od upływu terminu składania ofert, oferenci zostaną powiadomieni mailowo o wyniku naboru.


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
8 stycznia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
8 stycznia 2013
Informację zaktualizował:
Barbara Górniak
Data aktualizacji:
14 stycznia 2013
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”
Informację wytworzył:
Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
8 stycznia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
8 stycznia 2013
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wydruku cyfrowego
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz Zastępca Dyrektora Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
14 stycznia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
14 stycznia 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek