Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na stanowisko: specjalisty ds. akustyki teatralnej w ramach zadania pn. zajęcia teatralno-taneczne pn. „Roztańczona scena”

data wystawienia: 25.01.2013 16:11
status: zamknięte

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Nazwa Projektu

„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’


Słupsk, 25 stycznia 2013 roku

Zaproszenie do składania ofert

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert, dotyczących zatrudnienia na stanowisko: specjalisty ds. akustyki teatralnej w ramach zadania pn. zajęcia teatralno-taneczne pn. „Roztańczona scena”

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368

fax 59 84 88 368

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

  • przygotowanie, opracowanie i realizacja akustyki teatralnej podczas zajęć teatralno - tanecznych pn. „Roztańczona scena” oraz w trakcie pokazu finałowego (spektaklu), łącznie w wymiarze 12 godzin,

  • ścisła współpraca z instruktorami zatrudnionymi do prowadzenia zajęć teatralno - tanecznych oraz przedstawicielem Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie realizacji zadania,

  • dyspozycyjność czasowa - dostosowanie swojej pracy do harmonogramu zajęć,

  • zajęcia teatralno-taneczne pn. „Roztańczona scena” odbywać się będą w Słupskim Ośrodku Kultury przy ul. Braci Gierymskich 1, w terminie od 11 - 24.02.2013r.

3. Termin wykonania zamówienia:

11.02.2013 - 24.02.2013 r.

4. Warunki udziału w postępowaniu:

  • posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia w wykonywaniu pracy jako pracownik ds. akustyki teatralnej,

  • dysponowanie następującym potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia: odtwarzacz cd, mikser dźwięku, wzmacniacz, kolumny, mikrofony bezprzewodowe 3,

5. Wymagane dokumenty:

  • oferta cenowa,

  • dokumenty potwierdzające minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy jako pracownik ds. akustyki teatralnej,

  • oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia wymienionego w pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert,

  • oświadczenie Wykonawcy o dyspozycyjności czasowej,

  • oświadczenie Wykonawcy o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.

6. Kryterium oceny ofert:

Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunek udziału w postępowaniu zawarty w pkt 5 oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.

7. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.

Oferty należy składać na adres:

Urzęd Miejski w Słupsku

Wydział Oświaty, Kultury i Sportu, pok. 200.

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl

w terminie do 29.01.2013 r. do godz. 10:30.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.01.2013 r. o godz. 10:45 w siedzibie Zamawiającego, pokój 312.

8. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Barbara Kobiałka

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl

w godzinach 7:30 – 15.30

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
25 stycznia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
25 stycznia 2013
Informację zaktualizował:
Barbara Górniak
Data aktualizacji:
30 stycznia 2013
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert na stanowisko: specjalisty ds. akustyki teatralnej w ramach zadania pn. zajęcia teatralno-taneczne pn. „Roztańczona scena”
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
29 stycznia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
25 stycznia 2013
Nazwa pliku:
zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultruy i Sportu
Data wytworzenia:
29 stycznia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
30 stycznia 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek