Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert: na wykonanie wizualizacji wideo w formacie Full HD jako elementu scenografii spektaklu teatralno–tanecznego w ramach zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”.

data wystawienia: 31.01.2013 14:26
status: zamknięte

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Nazwa Projektu

„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’


Słupsk, 31 stycznia 2013 roku


Zaproszenie do składania ofert

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert:

na wykonanie wizualizacji wideo w formacie Full HD jako elementu scenografii spektaklu teatralno–tanecznego w ramach zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”.


I. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368

fax 59 84 88 368

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl


II. Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Przygotowanie, opracowanie i wykonanie wizualizacji wideo w formacie Full HD (łącznie 10 min. gotowego materiału filmowego) jako elementu scenografii spektaklu teatralno – tanecznego z wykorzystaniem technik animacji komputerowej, animacji poklatkowej oraz obrazu wideo.

  2. Realizacja nagrań wideo odbywać się będzie podczas dwóch dni zdjęciowych w plenerze oraz podczas zajęć teatralno – tanecznych w Słupskim Ośrodku Kultury przy ul. Braci Gierymskich 1.

  3. Projekcja przygotowanego materiału filmowego podczas spektaklu w Słupskim Ośrodku Kultury.

  4. Ścisła współpraca z instruktorami zatrudnionymi do prowadzenia zajęć teatralno - tanecznych oraz przedstawicielem Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie realizacji zadania.

  5. Dyspozycyjność czasowa - dostosowanie swojej pracy do harmonogramu zajęć.

  6. Sceny do nagrania wideo zostaną przygotowane przez instruktorów zajęć.

  7. W zajęciach teatralno-tanecznych będzie brała udział 10 osobowa grupa młodzieży w wieku od 16 roku życia.


III. Zamawiający zapewnia ekran i projektor do projekcji materiału filmowego podczas spektaklu.


IV. Termin wykonania zamówienia:

  1. Termin nagrań wideo – 14 - 15.02.2013 r.

  2. Termin dostarczenia materiału filmowego – 20.02.2013 r.

  3. Termin projekcji podczas spektaklu (pokazu finałowego) – 24.02.2013 r.


V. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy podobne zamówienia o wartości co najmniej 1 500 zł brutto każde (z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia), załączy przygotowane na płycie DVD kopie wykazanych zamówień oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje).

  2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia (sprzętem nagraniowym i montażowym).


VI.Wymaganedokumenty:

  1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do Zaproszenia.

  2. Wykaz wykonanych zamówieńZałącznik nr 2 do Zaproszenia.

  3. Referencje potwierdzające należyte wykonanie wykazanych zamówień.

  4. Płytę DVD z kopią wykazanych zamówień.


VII. Kryteria oceny ofert:

Do wykonania zamówienia zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt V oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.

VIII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.

Oferty należy składać na adres:

Urzęd Miejski w Słupsku

Wydział Oświaty, Kultury i Sportu, pok. 200.

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl

w terminie do 04.02.2013 r. do godz. 09:00.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.02.2013 r. o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 312.


IX. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Barbara Kobiałka

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl

w godzinach 7:30 – 15.30


Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.

  2. Załącznik nr 2 - Wykaz wykonanych zamówień.


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultruy i Sportu
Data wytworzenia:
31 stycznia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
31 stycznia 2013
Informację zaktualizował:
Barbara Górniak
Data aktualizacji:
5 lutego 2013
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert: na wykonanie wizualizacji wideo w formacie Full HD jako elementu scenografii spektaklu teatralno–tanecznego w ramach zajęć teatralno-tanecznych pn. „Roztańczona scena”.
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultruy i Sportu
Data wytworzenia:
31 stycznia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
31 stycznia 2013
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
4 lutego 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
5 lutego 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek