Zaproszenie do składania ofert na wykonanie audytu systemu oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Słupska
status: zamknięte
Zaproszenie do składania ofert
Niniejszym zapraszamy do składania ofert na wykonanie audytu systemu oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Słupsk, zgodnie wymogami określonymi przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w programie priorytetowym p.n. System zielonych inwestycji, część 6 - SOWA - Energooszczędne oświetlenie.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk
tel. 59 84 88 319
fax 59 84 88 465
e-mail: r.kurpiel@um.slupsk.pl
Osoby do kontaktu: Ryszard Kurpiel
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie audytu energetycznego systemu oświetlenia ulicznego Miasta Słupska (ok. 5 600 opraw oświetleniowych).
Dodatkowo oferta powinna obejmować obsługę procesu przetargowego (odpowiedzi na pytania, reprezentacja gminy w odwołaniach i arbitrażach, współpraca w ocenie ofert) oraz wypełnienie wniosku do I konkursu programu priorytetowego p.n. System zielonych inwestycji, część 6 - SOWA - Energooszczędne oświetlenie uliczne, w zakresie:
- zał. część A ogólna - wniosek o dofinansowanie - dział II i III,
- zał. część B - ekologiczno - techniczna wniosku,
- zał. nr 3 - formularz ekologiczno - techniczny wniosku,
- zał. nr 3.1 - harmonogram rzeczowo finansowy – dotacja.
Szczegóły oferty:
Zlecany audyt systemu oświetlenia ulicznego powinien zawierać:
1. Szczegółową inwentaryzację oświetlenia będącego na majątku miasta, określającą:
- stan opraw,
- moc pobieraną przez istniejące oprawy,
- odległości między słupami,
- geometrię dróg (określenie rodzaju nawierzchni, szerokości dróg, usytuowania słupów i opraw, wysokości zawieszenia, itp).
2. Dobór i wstępne usytuowanie dla celów audytowych nowoprojektowanego oświetlenia w podanym przez Zamawiającego zakresie, zawierające:
- szkice z naniesieniem usytuowania nowobudowanego oświetlenia na terenie miasta,
- określenie mocy i typów zastosowanych opraw, zgodnie z wykonanymi obliczeniami fotometrycznymi.
3. Obliczenia fotometryczne sporządzone w oparciu o programy komputerowe czołowych producentów zgodny z obowiązującą normą oświetleniową PN-EN 13201, zawierający:
- określenie kategorii oświetleniowych dla każdej drogi,
- minimalne dopuszczalne wymagania parametrów oświetlenia jezdni dla danej kategorii oświetleniowej,
- rodzaj i moc zastosowanych opraw,
- kąt zawieszenia opraw,
- wysokość zawieszenia,
- rodzaje wysięgników,
- rozkład natężenia oświetlenia,
- rozkład luminancji.
4. Opis zastosowanej technologii i sprzętu, zawierający:
- określenie parametrów techniczno użytkowych proponowanych rozwiązań.
5. Określenie kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego przed inwestycją, zawierające:
- wyliczenie w oparciu o dane uzyskane z Urzędu Miasta, stosowaną taryfę faktycznych kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego, stanowiących element wyjściowy do dalszej analizy ekonomicznej.
6. Określenie szacunkowych kosztów wykonania modernizacji i budowy oświetlenia, zawierające:
- oszacowanie kosztów wykonania programu funkcjonalno-użytkowego niezbędnego do przeprowadzenia przetargu na modernizację i budowę oświetlenia w formule zaprojektuj-wybuduj,
- wykonanie kosztorysu określającego koszt wykonania inwestycji, ceny, typy, ilości i moce zastosowanych opraw,
- ceny, rodzaje i ilości wysięgników, przewodów zabezpieczeń,
- określenie zgodnie z obowiązującymi normami kosztu robocizny, pracy sprzętu, itp.
7. Analiza ekonomiczna:
- określenie kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego po modernizacji i budowie:
obliczenie w oparciu o wykonane obliczenia fotometryczne i stosowaną taryfę faktycznych kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego wykonaniu inwestycji, wyliczenie na podstawie danych o kosztach eksploatacji przed i po modernizacji i budowie oszczędności uzyskanych z obniżenia mocy systemu,
8. Wyliczenie efektu ekologicznego zadania, stanowiącego podstawę wniosku o uzyskanie dotacji z NFOŚiGW - programu priorytetowego SOWA.
III. Termin składania ofert:
13 marca 2013 r. g. 15.00
IV. Termin wykonania audytów:
15 kwietnia 2013 r.
V. Kryteria wyboru oferty:
Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarty w pkt VI oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wymagania niezbędne:
- działalność w zakresie wykonywania audytów energetycznych w tym dla oświetlenia ulicznego - co najmniej rok (jako potwierdzenie wymagany aktualny wyciąg z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej);
- doświadczenie w przygotowywaniu audytów energetycznych w tym dla oświetlenia ulicznego – jako potwierdzenie referencje od co najmniej 5 podmiotów;
- doświadczenie w przygotowywaniu studiów wykonalności, dokumentacji przetargowej oraz projektowej (jako potwierdzenie – referencje);
- dyspozycyjność.
Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, mailem bądź faksem (podane w punkcie 1).
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 6 marca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 7 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na wykonanie audytu systemu oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Słupska
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 6 marca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 7 marca 2013