Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie audytu systemu oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Słupska

data wystawienia: 7.03.2013 10:14
status: zamknięte

Zaproszenie do składania ofert

Niniejszym zapraszamy do składania ofert na wykonanie audytu systemu oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Słupsk, zgodnie wymogami określonymi przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w programie priorytetowym p.n. System zielonych inwestycji, część 6 - SOWA - Energooszczędne oświetlenie.

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 319

fax 59 84 88 465

e-mail: r.kurpiel@um.slupsk.pl

Osoby do kontaktu: Ryszard Kurpiel

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Wykonanie audytu energetycznego systemu oświetlenia ulicznego Miasta Słupska (ok. 5 600 opraw oświetleniowych).

Dodatkowo oferta powinna obejmować obsługę procesu przetargowego (odpowiedzi na pytania, reprezentacja gminy w odwołaniach i arbitrażach, współpraca w ocenie ofert) oraz wypełnienie wniosku do I konkursu programu priorytetowego p.n. System zielonych inwestycji, część 6 - SOWA - Energooszczędne oświetlenie uliczne, w zakresie:

- zał. część A ogólna - wniosek o dofinansowanie - dział II i III,

- zał. część B - ekologiczno - techniczna wniosku,

- zał. nr 3 - formularz ekologiczno - techniczny wniosku,

- zał. nr 3.1 - harmonogram rzeczowo finansowy – dotacja.

Szczegóły oferty:

Zlecany audyt systemu oświetlenia ulicznego powinien zawierać:

1. Szczegółową inwentaryzację oświetlenia będącego na majątku miasta, określającą:

- stan opraw,

- moc pobieraną przez istniejące oprawy,

- odległości między słupami,

- geometrię dróg (określenie rodzaju nawierzchni, szerokości dróg, usytuowania słupów i opraw, wysokości zawieszenia, itp).

2. Dobór i wstępne usytuowanie dla celów audytowych nowoprojektowanego oświetlenia w podanym przez Zamawiającego zakresie, zawierające:

- szkice z naniesieniem usytuowania nowobudowanego oświetlenia na terenie miasta,

- określenie mocy i typów zastosowanych opraw, zgodnie z wykonanymi obliczeniami fotometrycznymi.

3. Obliczenia fotometryczne sporządzone w oparciu o programy komputerowe czołowych producentów zgodny z obowiązującą normą oświetleniową PN-EN 13201, zawierający:

- określenie kategorii oświetleniowych dla każdej drogi,

- minimalne dopuszczalne wymagania parametrów oświetlenia jezdni dla danej kategorii oświetleniowej,

- rodzaj i moc zastosowanych opraw,

- kąt zawieszenia opraw,

- wysokość zawieszenia,

- rodzaje wysięgników,

- rozkład natężenia oświetlenia,

- rozkład luminancji.

4. Opis zastosowanej technologii i sprzętu, zawierający:

- określenie parametrów techniczno użytkowych proponowanych rozwiązań.

5. Określenie kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego przed inwestycją, zawierające:

- wyliczenie w oparciu o dane uzyskane z Urzędu Miasta, stosowaną taryfę faktycznych kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego, stanowiących element wyjściowy do dalszej analizy ekonomicznej.

6. Określenie szacunkowych kosztów wykonania modernizacji i budowy oświetlenia, zawierające:

- oszacowanie kosztów wykonania programu funkcjonalno-użytkowego niezbędnego do przeprowadzenia przetargu na modernizację i budowę oświetlenia w formule zaprojektuj-wybuduj,

- wykonanie kosztorysu określającego koszt wykonania inwestycji, ceny, typy, ilości i moce zastosowanych opraw,

- ceny, rodzaje i ilości wysięgników, przewodów zabezpieczeń,

- określenie zgodnie z obowiązującymi normami kosztu robocizny, pracy sprzętu, itp.

7. Analiza ekonomiczna:

- określenie kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego po modernizacji i budowie:

obliczenie w oparciu o wykonane obliczenia fotometryczne i stosowaną taryfę faktycznych kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego wykonaniu inwestycji, wyliczenie na podstawie danych o kosztach eksploatacji przed i po modernizacji i budowie oszczędności uzyskanych z obniżenia mocy systemu,

8. Wyliczenie efektu ekologicznego zadania, stanowiącego podstawę wniosku o uzyskanie dotacji z NFOŚiGW - programu priorytetowego SOWA.

III. Termin składania ofert:

13 marca 2013 r. g. 15.00

IV. Termin wykonania audytów:

15 kwietnia 2013 r.

V. Kryteria wyboru oferty:

Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarty w pkt VI oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Wymagania niezbędne:

- działalność w zakresie wykonywania audytów energetycznych w tym dla oświetlenia ulicznego - co najmniej rok (jako potwierdzenie wymagany aktualny wyciąg z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej);

- doświadczenie w przygotowywaniu audytów energetycznych w tym dla oświetlenia ulicznego – jako potwierdzenie referencje od co najmniej 5 podmiotów;

- doświadczenie w przygotowywaniu studiów wykonalności, dokumentacji przetargowej oraz projektowej (jako potwierdzenie – referencje);

- dyspozycyjność.

Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, mailem bądź faksem (podane w punkcie 1).

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
6 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
7 marca 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie audytu systemu oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Słupska
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
6 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
7 marca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek