Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych, zaproszeń, programów Festiwalu, banerów reklamowych i nadruku na torbach bawełnianych dotyczących Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”

data wystawienia: 10.04.2013 15:31
status: zamknięte

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Nazwa Projektu

„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’


Słupsk, 10 kwietnia 2013 roku


Zaproszenie do składania ofert

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na:

wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych, zaproszeń, programów Festiwalu, banerów reklamowych i nadruku na torbach bawełnianych dotyczących Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”.


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel/fax: 59 84 88 379

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl


II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Wykonanie wydruku cyfrowego na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego:

  • plakatu - ilość 200 szt., format A2, jednostronny, kolor, gramatura 160 g/m ²,

  • zaproszenia - ilość 200 szt., format A6, kolor, gramatura 250 g/ m²,

  • ilustrowanego programu Festiwalu - ilość 200 szt., format A5, gramatura 200 g/m², zszywany (maksymalnie 12 stron),

  • wydruk dwustronny na banerze Frontlit – ilość 2 szt., format 4 x 1,5 m, gramatura 440, oczkowanie co 50 cm,

  • jednobarwnego nadruku na torbie bawełnianej z długimi uchwytami (do A4) – ilość 200 szt. (torby zapewnia Wykonawca).


III. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.


IV. Termin wykonania zamówienia:

23 – 30.04.2013 r.


V. Oferowana cena brutto nie może przekroczyć kwoty: 3800 zł.


VI. Wymagane dokumenty:

Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik do Zaproszenia.


VII. Kryteria oceny ofert:

Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie zamówienia.


VIII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.


Oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Oświaty, Kultury i Sportu, pok. 200

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl

w terminie do 15.04.2013 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.04.2013 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208.


IX. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Agata Olszewska

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl

w godzinach 7:30 – 15:30


Załącznik:

Formularz ofertowy.



Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
10 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
10 kwietnia 2013
Informację zaktualizował:
Agata Olszewska
Data aktualizacji:
26 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego w ramach Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
10 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
10 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Informację wytworzył:
Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
10 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Barbara Górniak
Data publikacji:
10 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wydruku cyfrowego
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Anna Sadlak Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
15 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
16 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
powtórne zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wydruku cyfrowego
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału
Data wytworzenia:
26 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
26 kwietnia 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek