zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych, zaproszeń, programów Festiwalu, banerów reklamowych i nadruku na torbach bawełnianych dotyczących Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”
status: zamknięte
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013. | |
Nazwa Projektu |
„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’ |
Słupsk, 10 kwietnia 2013 roku
Zaproszenie do składania ofert
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku
W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na:
wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych, zaproszeń, programów Festiwalu, banerów reklamowych i nadruku na torbach bawełnianych dotyczących Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk
tel/fax: 59 84 88 379
e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie wydruku cyfrowego na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego:
-
plakatu - ilość 200 szt., format A2, jednostronny, kolor, gramatura 160 g/m ²,
-
zaproszenia - ilość 200 szt., format A6, kolor, gramatura 250 g/ m²,
-
ilustrowanego programu Festiwalu - ilość 200 szt., format A5, gramatura 200 g/m², zszywany (maksymalnie 12 stron),
-
wydruk dwustronny na banerze Frontlit – ilość 2 szt., format 4 x 1,5 m, gramatura 440, oczkowanie co 50 cm,
-
jednobarwnego nadruku na torbie bawełnianej z długimi uchwytami (do A4) – ilość 200 szt. (torby zapewnia Wykonawca).
III. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
IV. Termin wykonania zamówienia:
23 – 30.04.2013 r.
V. Oferowana cena brutto nie może przekroczyć kwoty: 3800 zł.
VI. Wymagane dokumenty:
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik do Zaproszenia.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie zamówienia.
VIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.
Oferty należy składać na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Oświaty, Kultury i Sportu, pok. 200
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl
w terminie do 15.04.2013 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.04.2013 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208.
IX. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Agata Olszewska
e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl
w godzinach 7:30 – 15:30
Załącznik:
Formularz ofertowy.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 10 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Barbara Górniak
- Data publikacji:
- 10 kwietnia 2013
- Informację zaktualizował:
- Agata Olszewska
- Data aktualizacji:
- 26 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego w ramach Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”
- Informację wytworzył:
- Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 10 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Barbara Górniak
- Data publikacji:
- 10 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Formularz ofertowy
- Informację wytworzył:
- Anna Sadlak Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu
- Data wytworzenia:
- 10 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Barbara Górniak
- Data publikacji:
- 10 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wydruku cyfrowego
- Informację wytworzył:
- Z up.Prezydenta Miasta Słupska Anna Sadlak Dyrektor Wydziału
- Data wytworzenia:
- 15 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agata Olszewska
- Data publikacji:
- 16 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- powtórne zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie wydruku cyfrowego
- Informację wytworzył:
- Z up.Prezydenta Miasta Słupska Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału
- Data wytworzenia:
- 26 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agata Olszewska
- Data publikacji:
- 26 kwietnia 2013