Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na obsługę techniczną - oświetlenia i akustyki w ramach Festiwalu Teatrów " Gala podwórkowa"

data wystawienia: 18.04.2013 11:37
status: zamknięte

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Nazwa Projektu

„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’

Słupsk, 18 kwietnia 2013 roku

Zaproszenie do składania ofert

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na wykonanie zadania:


obsługi technicznej - oświetlenia i akustyki

w ramach Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel./fax 59 84 88 379

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Przygotowanie, opracowanie oświetlenia i akustyki teatralnej według kart zgłoszeń zespołów teatralnych.

  2. Realizacja obsługi technicznej podczas prezentacji konkursowych w sali widowiskowej Słupskiego Ośrodka Kultury.

  3. Przygotowanie i realizacja obsługi technicznej podczas mistrzowskiego pokazu przedstawienia, zabaw warsztatowych z dziećmi i młodzieżą, które odbędą się na „podwórku kulturalnym” pomiędzy ulicami Krasińskiego i Wojska Polskiego podczas uroczystego wręczenia nagród Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”.

  4. Ścisła współpraca z Zespołem Organizacyjnym Festiwalu i przedstawicielem Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie realizacji zadania.

III. Termin wykonania zamówienia:

09.05.2013 r. - w godz: 09.00 – 17.00

10.05.2013 r. - w godz: 09.00 – 17.00

11.05.2013 r. - w godz: 09.00 – 15.00

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

Dysponowanie następującym potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji Zamówienia: odtwarzacz CD, mikser dźwięku, wzmacniacz, kolumny, 3 mikrofony bezprzewodowe ze statywami, sterowniki świateł DMX, mikser świateł z możliwością programowania 48 obwodów, reflektory PC 30 szt., reflektory punktowe 3 szt., stroboskop 1500 W, UV oraz mobilny zestaw nagłośnieniowy - 150W wraz z mikserem z możliwością podłączenia dźwięku z komputera, sprzęt do doświetlenia sceny podwórkowej.

V. Wymagane dokumenty

Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik do Zaproszenia.

VI. Kryterium oceny ofert:

Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunek udziału w postępowaniu zawarty w pkt. IV oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.

VII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.

Oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Oświaty, Kultury i Sportu, pok. 200.

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl

w terminie do 23.04.2013 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23.04.201 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208.

VIII. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Agata Olszewska

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl

w godzinach 7:30 – 15:30

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału
Data wytworzenia:
18 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
18 kwietnia 2013
Informację zaktualizował:
Agata Olszewska
Data aktualizacji:
23 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału
Data wytworzenia:
23 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
18 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert na obsługę techniczną - oświetlenia i akustyki w ramach Festiwalu Teatrów " Gala podwórkowa"
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału
Data wytworzenia:
18 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
18 kwietnia 2013
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na obsługę techniczną-oświetlenia i akustyki w ramach Festiwalu Teatrów "Gala Podwórkowa"
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Anna Sadlak Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
23 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
23 kwietnia 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek