zaproszenie do składania ofert na obsługę techniczną - oświetlenia i akustyki w ramach Festiwalu Teatrów " Gala podwórkowa"
status: zamknięte
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013. | |
Nazwa Projektu |
„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’ |
Słupsk, 18 kwietnia 2013 roku
Zaproszenie do składania ofert
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku
W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na wykonanie zadania:
obsługi technicznej - oświetlenia i akustyki
w ramach Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk
tel./fax 59 84 88 379
e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
-
Przygotowanie, opracowanie oświetlenia i akustyki teatralnej według kart zgłoszeń zespołów teatralnych.
-
Realizacja obsługi technicznej podczas prezentacji konkursowych w sali widowiskowej Słupskiego Ośrodka Kultury.
-
Przygotowanie i realizacja obsługi technicznej podczas mistrzowskiego pokazu przedstawienia, zabaw warsztatowych z dziećmi i młodzieżą, które odbędą się na „podwórku kulturalnym” pomiędzy ulicami Krasińskiego i Wojska Polskiego podczas uroczystego wręczenia nagród Festiwalu Teatrów „Gala podwórkowa”.
-
Ścisła współpraca z Zespołem Organizacyjnym Festiwalu i przedstawicielem Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie realizacji zadania.
III. Termin wykonania zamówienia:
09.05.2013 r. - w godz: 09.00 – 17.00
10.05.2013 r. - w godz: 09.00 – 17.00
11.05.2013 r. - w godz: 09.00 – 15.00
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Dysponowanie następującym potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji Zamówienia: odtwarzacz CD, mikser dźwięku, wzmacniacz, kolumny, 3 mikrofony bezprzewodowe ze statywami, sterowniki świateł DMX, mikser świateł z możliwością programowania 48 obwodów, reflektory PC 30 szt., reflektory punktowe 3 szt., stroboskop 1500 W, UV oraz mobilny zestaw nagłośnieniowy - 150W wraz z mikserem z możliwością podłączenia dźwięku z komputera, sprzęt do doświetlenia sceny podwórkowej.
V. Wymagane dokumenty
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik do Zaproszenia.
VI. Kryterium oceny ofert:
Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunek udziału w postępowaniu zawarty w pkt. IV oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.
Oferty należy składać na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Oświaty, Kultury i Sportu, pok. 200.
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl
w terminie do 23.04.2013 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23.04.201 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208.
VIII. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Agata Olszewska
e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl
w godzinach 7:30 – 15:30
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Z up.Prezydenta Miasta Słupska Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału
- Data wytworzenia:
- 18 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agata Olszewska
- Data publikacji:
- 18 kwietnia 2013
- Informację zaktualizował:
- Agata Olszewska
- Data aktualizacji:
- 23 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- Formularz ofertowy
- Informację wytworzył:
- Z up.Prezydenta Miasta Słupska Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału
- Data wytworzenia:
- 23 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agata Olszewska
- Data publikacji:
- 18 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- zaproszenie do składania ofert na obsługę techniczną - oświetlenia i akustyki w ramach Festiwalu Teatrów " Gala podwórkowa"
- Informację wytworzył:
- Z up.Prezydenta Miasta Słupska Bogna Winiarczyk Zastępca Dyrektora Wydziału
- Data wytworzenia:
- 18 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agata Olszewska
- Data publikacji:
- 18 kwietnia 2013
- Nazwa pliku:
- zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na obsługę techniczną-oświetlenia i akustyki w ramach Festiwalu Teatrów "Gala Podwórkowa"
- Informację wytworzył:
- Z up.Prezydenta Miasta Słupska Anna Sadlak Dyrektor Wydziału
- Data wytworzenia:
- 23 kwietnia 2013
- Informację opublikował:
- Agata Olszewska
- Data publikacji:
- 23 kwietnia 2013