Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie i dostawę 170 kompletów materiałów konferencyjnych

data wystawienia: 29.05.2013 8:26
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją zadania pn I Kongres Współpracy Lokalnej w ramach projektu „Od partnerstwa do kooperacji” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na


WYKONANIE I DOSTAWĘ 170 KOMPLETÓW MATERIAŁÓW KONFERENCYJNYCH


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pok. 100)

tel./fax 59 84 88 325

e-mail: h.barna@um.slupsk.pl

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 170 kompletów materiałów konferencyjnych dla uczestników Kongresu Współpracy Lokalnej, realizowanego w dniach 20-21 czerwca 2013 roku. W skład jednego kompletu materiałów wchodzi:

      1. smycz reklamowa o szerokości 20 mm barwy ecru, zakończona zamykanym karabińczykiem, z nadrukiem full kolor obustronnym logotypu Projektu i Kongresu;

      2. etui plastikowe lub z grubej folii plastikowej, przezroczyste, przeznaczone do umieszczenia wewnątrz dwustronnego identyfikatora, z dopasowanym do karabińczyka wycięciem na przypięcie smyczy o wymiarach: szerokość 120 ± 20 mm, wysokość 200 ± 20 mm;

      3. identyfikator stanowiący wydruk obustronny full kolor na papierze o gramaturze min. 90g, max 120 g i wymiarach dopasowanych do zaoferowanego etui plastikowego. Na tylnej stronie identyfikatora mapka centrum Słupska z oznaczeniem miejsc, w których prowadzony będzie Kongres, na stronie przedniej logotypy Projektu i Kongresu;

      4. torba bawełniana barwy surowej bawełny (ecru), o gramaturze min. 150 g i rozmiarze pozwalającym na swobodne umieszczenie w niej materiałów drukowanych formatu A4, z nadrukiem jednostronnym 4 kolory;

      5. długopis metalowy barwy czerwonej z obustronnym grawerowaniem;

      6. notatnik formatu A5 w formie bloczku z min. 50 kartkami, na każdej kartce logo projektu oraz tekst w wersji czarno – białej, na okładce logotypy Projektu i Kongresu;

      7. teczka kartonowa wykonana z kartonu o gramaturze min. 300 g., trzyskrzydłowa dla formatu A4, kolor ecru, nadruk logotypów Projektu i Kongresu.

        Nieprzekraczalny termin dostawy kompletu materiałów promocyjnych 7 dni roboczych od daty wyłonienia Wykonawcy i złożenia zamówienia.


III. Warunki stwierdzenia należytego wykonania usługi i płatności:



  1. Za wykonanie usługi Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą według przyjętego kosztu jednego kompletu materiałów konferencyjnych, podanego w ofercie.

  2. Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.

  3. Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

  4. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.


  1. Sposób przedstawienia oferty:


Oferta według wzoru stanowiącego załącznik do Zaproszenia, zawierająca cenę ofertową brutto za jeden komplet materiałów promocyjnych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.



V. Termin i zasady składania ofert

Oferta może zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie do 3 czerwca 2013 roku godz. 15:30:

  • osobiście lub listownie na adres:

Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100)

  • przesłana e-mailem na adres: h.barna@um.slupsk.pl

  • przesłana faksem pod nr 59 84 88 325



VI. Sposób wyłonienia wykonawcy


Kryterium wyboru oferty (cena 100%) będzie najniższa cena brutto za jeden komplet materiałów konferencyjnych, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.

Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
28 maja 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
29 maja 2013
Informację zaktualizował:
Wojciech Szulc
Data aktualizacji:
5 czerwca 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie i dostawę 170 kompletów materiałów konferencyjnych
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
28 maja 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
29 maja 2013
Nazwa pliku:
Formularz oferty - materiały konferencyjne
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
28 maja 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
29 maja 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert na wykonanie wykonanie i dostawę 170 kompletów materiałów konferencyjnych
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
5 czerwca 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
5 czerwca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek