Zaproszenie do składania ofert na wykonanie i dostawę 170 kompletów materiałów konferencyjnych
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku
W związku z realizacją zadania pn I Kongres Współpracy Lokalnej w ramach projektu „Od partnerstwa do kooperacji” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na
WYKONANIE I DOSTAWĘ 170 KOMPLETÓW MATERIAŁÓW KONFERENCYJNYCH
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pok. 100)
tel./fax 59 84 88 325
e-mail: h.barna@um.slupsk.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 170 kompletów materiałów konferencyjnych dla uczestników Kongresu Współpracy Lokalnej, realizowanego w dniach 20-21 czerwca 2013 roku. W skład jednego kompletu materiałów wchodzi:
-
smycz reklamowa o szerokości 20 mm barwy ecru, zakończona zamykanym karabińczykiem, z nadrukiem full kolor obustronnym logotypu Projektu i Kongresu;
-
etui plastikowe lub z grubej folii plastikowej, przezroczyste, przeznaczone do umieszczenia wewnątrz dwustronnego identyfikatora, z dopasowanym do karabińczyka wycięciem na przypięcie smyczy o wymiarach: szerokość 120 ± 20 mm, wysokość 200 ± 20 mm;
-
identyfikator stanowiący wydruk obustronny full kolor na papierze o gramaturze min. 90g, max 120 g i wymiarach dopasowanych do zaoferowanego etui plastikowego. Na tylnej stronie identyfikatora mapka centrum Słupska z oznaczeniem miejsc, w których prowadzony będzie Kongres, na stronie przedniej logotypy Projektu i Kongresu;
-
torba bawełniana barwy surowej bawełny (ecru), o gramaturze min. 150 g i rozmiarze pozwalającym na swobodne umieszczenie w niej materiałów drukowanych formatu A4, z nadrukiem jednostronnym 4 kolory;
-
długopis metalowy barwy czerwonej z obustronnym grawerowaniem;
-
notatnik formatu A5 w formie bloczku z min. 50 kartkami, na każdej kartce logo projektu oraz tekst w wersji czarno – białej, na okładce logotypy Projektu i Kongresu;
-
teczka kartonowa wykonana z kartonu o gramaturze min. 300 g., trzyskrzydłowa dla formatu A4, kolor ecru, nadruk logotypów Projektu i Kongresu.
Nieprzekraczalny termin dostawy kompletu materiałów promocyjnych 7 dni roboczych od daty wyłonienia Wykonawcy i złożenia zamówienia.
III. Warunki stwierdzenia należytego wykonania usługi i płatności:
-
Za wykonanie usługi Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą według przyjętego kosztu jednego kompletu materiałów konferencyjnych, podanego w ofercie.
-
Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.
-
Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.
-
Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
-
Sposób przedstawienia oferty:
Oferta według wzoru stanowiącego załącznik do Zaproszenia, zawierająca cenę ofertową brutto za jeden komplet materiałów promocyjnych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
V. Termin i zasady składania ofert
Oferta może zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie do 3 czerwca 2013 roku godz. 15:30:
-
osobiście lub listownie na adres:
Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100)
-
przesłana e-mailem na adres: h.barna@um.slupsk.pl
-
przesłana faksem pod nr 59 84 88 325
VI. Sposób wyłonienia wykonawcy
Kryterium wyboru oferty (cena 100%) będzie najniższa cena brutto za jeden komplet materiałów konferencyjnych, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 maja 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 29 maja 2013
- Informację zaktualizował:
- Wojciech Szulc
- Data aktualizacji:
- 5 czerwca 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na wykonanie i dostawę 170 kompletów materiałów konferencyjnych
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 maja 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 29 maja 2013
- Nazwa pliku:
- Formularz oferty - materiały konferencyjne
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 maja 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 29 maja 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert na wykonanie wykonanie i dostawę 170 kompletów materiałów konferencyjnych
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 5 czerwca 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 5 czerwca 2013