Zaproszenie do składania ofert na usługę hotelową w dniach 20 -21 czerwca 2013 roku (1 doba) dla 170 uczestników Kongresu Współpracy Lokalnej
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku
W związku z realizacją zadania pn I Kongres Współpracy Lokalnej w ramach projektu „Od partnerstwa do kooperacji” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego „Kapitał Ludzki” Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na
usługę hotelową w dniach 20 – 21 czerwca 2013 roku (1 doba) dla 170 uczestników Kongresu
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pok. 100)
tel./fax 59 84 88 325
e-mail: h.barna@um.slupsk.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowa (1 doba hotelowa) dla nie więcej niż 170 uczestników Kongresu Współpracy Lokalnej, realizowana w dniach 20-21 czerwca 2013 roku (czwartek/piątek), obejmująca:
-
zakwaterowanie uczestników w pokojach 1 i 2 osobowych z łazienką w pokoju oraz ze stałym dostępem do ciepłej wody, w obiekcie hotelowym o wyposażeniu odpowiadającym co najmniej standardowi dwugwiazdkowemu, do którego droga lądowa z Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Pl. Zwycięstwa 3 wynosi nie więcej niż 4 km a bezpośredni dojazd jest możliwy przy użyciu regularnych środków transportu miejskiego. Doba hotelowa nie powinna rozpoczynać się później niż o godz. 13:00, a kończyć wcześniej niż o godz. 12:00, przy czym od godz. 8:00 w dniu 20 czerwca oraz do godz. 20 dnia 21 czerwca wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego świadczenia usługi przechowania bagażu.
-
Śniadanie, wydawane jednocześnie (w jednej turze bez podziału na godziny spożywania) w formie bufetu: minimum 2 dania gorące, wybór pieczywa, wędlin, serów, dżemów, warzyw, owoców, płatków śniadaniowych, jogurtów, sok owocowy - 2 rodzaje uzupełniane w razie potrzeby, gorąca kawa i herbata (co najmniej 4 rodzajów herbat w torebkach), mleko, cukier, cytryna. Menu śniadania winno zapewnić możliwość skomponowania posiłku zgodnego z zasadami diety wegetariańskiej. Zamawiający nie dopuszcza konsumpcji przy wykorzystaniu zastawy i sztućców jednorazowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozliczenia noclegów na podstawie faktycznego wykorzystania miejsc hotelowych.
III. Warunki stwierdzenia należytego wykonania usługi i płatności:
-
Zakwaterowanie uczestników odbywać się będzie na podstawie listy imiennej uczestników dostarczonej przez Zamawiającego.
-
Potwierdzeniem wykonania zamówienia będzie podpis złożony przez uczestnika Kongresu na tej liście.
-
Za wykonanie usługi Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą według przyjętego na jednego uczestnika kosztu osobodoby podanej w ofercie.
-
Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.
-
Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.
-
Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
-
Sposób przedstawienia oferty:
Oferta według wzoru stanowiącego załącznik do Zaproszenia, zawierająca cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju jednoosobowym wraz z liczbą dostępnych miejsc, cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju dwuosobowym z przeznaczeniem dla jednej osoby wraz z liczbą dostępnych miejsc oraz cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju dwuosobowym z przeznaczeniem dla dwóch wraz z liczbą dostępnych miejsc.
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej, przy czym liczba zaoferowanych miejsc nie może być niższa niż dziesięć.
V. Termin i zasady składania ofert
Oferta może zostać złożona:
-
osobiście lub listownie na adres:
Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100)
-
przesłana e-mailem na adres: h.barna@um.slupsk.pl
-
przesłana faksem pod nr 59 84 88 325
w nieprzekraczalnym terminie 29 maja 2013 roku godz. 14:00. Oferty złożone po terminie nie zostaną
uwzględnione w postępowaniu.
V. Sposób wyłonienia wykonawcy
Kryterium wyboru oferty (cena 100%) będzie najniższa cena brutto za osobodzień w pokoju jednoosobowym oraz najniższa cena brutto za osobodzień w pokoju dwuosobowym. W pierwszej kolejności Zamawiający dokona zamówienia miejsc w pokojach z przeznaczeniem dla 1 osoby. Miejsca w pokojach przeznaczonych dla dwóch osób zamawiane będą w sytuacji braku odpowiedniej liczby miejsc w pokojach jednoosobowych.
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 maja 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 29 maja 2013
- Informację zaktualizował:
- Wojciech Szulc
- Data aktualizacji:
- 31 maja 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na usługę hotelową w dniach 20 -21 czerwca 2013 roku (1 doba) dla 170 uczestników Kongresu Współpracy Lokalnej
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 maja 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 29 maja 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze ofert
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 31 maja 2013