Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na usługę hotelową w dniach 20 -21 czerwca 2013 roku (1 doba) dla 170 uczestników Kongresu Współpracy Lokalnej

data wystawienia: 29.05.2013 8:31
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku



W związku z realizacją zadania pn I Kongres Współpracy Lokalnej w ramach projektu „Od partnerstwa do kooperacji” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego „Kapitał Ludzki” Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na

usługę hotelową w dniach 20 – 21 czerwca 2013 roku (1 doba) dla 170 uczestników Kongresu


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pok. 100)

tel./fax 59 84 88 325

e-mail: h.barna@um.slupsk.pl

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowa (1 doba hotelowa) dla nie więcej niż 170 uczestników Kongresu Współpracy Lokalnej, realizowana w dniach 20-21 czerwca 2013 roku (czwartek/piątek), obejmująca:

      • zakwaterowanie uczestników w pokojach 1 i 2 osobowych z łazienką w pokoju oraz ze stałym dostępem do ciepłej wody, w obiekcie hotelowym o wyposażeniu odpowiadającym co najmniej standardowi dwugwiazdkowemu, do którego droga lądowa z Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Pl. Zwycięstwa 3 wynosi nie więcej niż 4 km a bezpośredni dojazd jest możliwy przy użyciu regularnych środków transportu miejskiego. Doba hotelowa nie powinna rozpoczynać się później niż o godz. 13:00, a kończyć wcześniej niż o godz. 12:00, przy czym od godz. 8:00 w dniu 20 czerwca oraz do godz. 20 dnia 21 czerwca wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego świadczenia usługi przechowania bagażu.

      • Śniadanie, wydawane jednocześnie (w jednej turze bez podziału na godziny spożywania) w formie bufetu: minimum 2 dania gorące, wybór pieczywa, wędlin, serów, dżemów, warzyw, owoców, płatków śniadaniowych, jogurtów, sok owocowy - 2 rodzaje uzupełniane w razie potrzeby, gorąca kawa i herbata (co najmniej 4 rodzajów herbat w torebkach), mleko, cukier, cytryna. Menu śniadania winno zapewnić możliwość skomponowania posiłku zgodnego z zasadami diety wegetariańskiej. Zamawiający nie dopuszcza konsumpcji przy wykorzystaniu zastawy i sztućców jednorazowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozliczenia noclegów na podstawie faktycznego wykorzystania miejsc hotelowych.


III. Warunki stwierdzenia należytego wykonania usługi i płatności:



  1. Zakwaterowanie uczestników odbywać się będzie na podstawie listy imiennej uczestników dostarczonej przez Zamawiającego.

  2. Potwierdzeniem wykonania zamówienia będzie podpis złożony przez uczestnika Kongresu na tej liście.

  3. Za wykonanie usługi Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą według przyjętego na jednego uczestnika kosztu osobodoby podanej w ofercie.

  4. Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.

  5. Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

  6. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.


  1. Sposób przedstawienia oferty:


Oferta według wzoru stanowiącego załącznik do Zaproszenia, zawierająca cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju jednoosobowym wraz z liczbą dostępnych miejsc, cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju dwuosobowym z przeznaczeniem dla jednej osoby wraz z liczbą dostępnych miejsc oraz cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju dwuosobowym z przeznaczeniem dla dwóch wraz z liczbą dostępnych miejsc.

Dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej, przy czym liczba zaoferowanych miejsc nie może być niższa niż dziesięć.



V. Termin i zasady składania ofert

Oferta może zostać złożona:

  • osobiście lub listownie na adres:

Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100)

  • przesłana e-mailem na adres: h.barna@um.slupsk.pl

  • przesłana faksem pod nr 59 84 88 325
    w nieprzekraczalnym terminie 29 maja 2013 roku godz. 14:00. Oferty złożone po terminie nie zostaną
    uwzględnione w postępowaniu.

V. Sposób wyłonienia wykonawcy


Kryterium wyboru oferty (cena 100%) będzie najniższa cena brutto za osobodzień w pokoju jednoosobowym oraz najniższa cena brutto za osobodzień w pokoju dwuosobowym. W pierwszej kolejności Zamawiający dokona zamówienia miejsc w pokojach z przeznaczeniem dla 1 osoby. Miejsca w pokojach przeznaczonych dla dwóch osób zamawiane będą w sytuacji braku odpowiedniej liczby miejsc w pokojach jednoosobowych.

Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 maja 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
29 maja 2013
Informację zaktualizował:
Wojciech Szulc
Data aktualizacji:
31 maja 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na usługę hotelową w dniach 20 -21 czerwca 2013 roku (1 doba) dla 170 uczestników Kongresu Współpracy Lokalnej
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 maja 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
29 maja 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze ofert
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
31 maja 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
31 maja 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek