Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie usługi gastronomicznej (obiadokolacja) dla 30 uczestników konferencji podsumowującej organizowanej w ramach projektu pn. „Bezdomność - wspólny problem”
status: zamknięte
Tytuł zadania: „Bezdomność – wspólny problem”
Nazwa projektu: 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej"
Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej
Priorytet I zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Słupsk, 06.06.2013 roku
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku
W związku z realizacją Pilotażowego wdrożenia standardów usług w zakresie bezdomności i przetestowaniem Modelu Gminnego Standardu Wychodzenia z Bezdomności
w Projekcie 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej” w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Miasto Słupsk jako Lider Partnerstwa Lokalnego, tworzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem "Horyzont" z siedzibą w Słupsku oraz Oddziałem Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Słupsku zaprasza do składania ofert:
na zorganizowanie usługi gastronomicznej (obiadokolacja) dla 30 uczestników konferencji podsumowującejorganizowanej w ramach projektu pn. „Bezdomność - wspólny problem”.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto Słupsk
Pl. Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
tel. 59 84 88 371
e-mail: wziss@um.slupsk.pl
NIP: 839 10 05 507
II. Przedmiot zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomicznej dla 30 uczestników konferencji podsumowującej organizowanej w ramach projektu pn. „Bezdomność- wspólny problem”.
-
Opis zamówienia:
a) obiad dwudaniowy, soki, przekąski, kawa, herbata (dodatki: cukier, śmietanka itp.), 3 rodzaje ciasta do wyboru, owoce, obsługa itp.
-
W ofercie należy uwzględnić całkowitą kwotę brutto za realizację całego zamówienia.
-
Do oferty należy dołączyć menu.
-
Ostateczna liczba osób zostanie potwierdzona wybranemu Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed terminem spotkania. Końcowe rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie zgłoszonej liczby uczestników, uwzględniając podany przez Wykonawcę koszt za jedną osobę.
b) obiadokolacja powinna odbyć się w lokalu gastronomicznym (restauracji) na terenie miasta Słupska z możliwością zapewnienia miejsc noclegowych.
- Restauracja powinna znajdować się w jednym miejscu z hotelem (o standardzie *** gwiazdkowym) tak aby można było zapewnić miejsca noclegowe wraz ze śniadaniem dla delegacji podczas konferencji podsumowującej pn. „Bezdomność – wspólny problem” w pokojach 1 – 2 osobowych wraz z usługą parkingową w terminie: 01 – 02.08.2013 r.
III. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca winien zrealizować zamówieniew dniu 01.08.2013 r. w godz. 18.00 – 21.00
V. Kryterium wyboru ofert:
Kryterium wyboru ofert: cena brutto – 100% na realizację całego zamówienie.
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia oferty:
Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.
Oferty należy składać na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku - pok. 208
Pl. Zwycięstwa 1
76-200 Słupsk
e-mail: wziss@um.slupsk.pl
w terminie do 17.06.2013 r. do godziny 10:00
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.06.2013 r. godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208a.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 6 czerwca 2013
- Informację opublikował:
- Sylwia Stolarczyk
- Data publikacji:
- 6 czerwca 2013
- Informację zaktualizował:
- Sylwia Stolarczyk
- Data aktualizacji:
- 19 czerwca 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie usługi gastronomicznej (obiadokolacja) dla 30 uczestników konferencji podsumowującej organizowanej w ramach projektu pn. „Bezdomność - wspólny problem”
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 6 czerwca 2013
- Informację opublikował:
- Sylwia Stolarczyk
- Data publikacji:
- 6 czerwca 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 19 czerwca 2013
- Informację opublikował:
- Sylwia Stolarczyk
- Data publikacji:
- 19 czerwca 2013