Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie poczęstunku podczas konferencji podsumowującej dla 60 uczestników w ramach projektu pn. „Bezdomność- wspólny problem”

data wystawienia: 19.06.2013 8:35
status: zamknięte

Tytuł zadania: „Bezdomność – wspólny problem

Nazwa projektu: 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej"

Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej

Priorytet I zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Słupsk, 17.06.2013 roku


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych o wartość nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją Pilotażowego wdrożenia standardów usług w zakresie bezdomności i przetestowaniem Modelu Gminnego Standardu Wychodzenia z Bezdomności

w Projekcie 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej” w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Miasto Słupsk jako Lider Partnerstwa Lokalnego, tworzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem "Horyzont" z siedzibą w Słupsku oraz Oddziałem Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Słupsku zaprasza do składania ofert:


na zorganizowanie poczęstunku podczas konferencji podsumowującej dla 60 uczestników w ramach projektu pn. „Bezdomność- wspólny problem”.


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Miasto Słupsk

Pl. Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

tel. 59 84 88 371

e-mail: wziss@um.slupsk.pl

NIP: 839 10 05 507


II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

przygotowanie, obsługa i poczęstunek dla 60 uczestników konferencji:

a) serwis kawowy – kawa, herbata, cukier, śmietanka, cytryna, 3 rodzaje ciasteczek, 3 rodzaje ciast, woda mineralna (gazowana i niegazowana o poj.0,5 l), 2 rodzaje soków;

b) bufet przekąskowy: kanapki dekoracyjne, koreczki itp.


III. Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca winien zrealizować zamówienie w dniu 01.08.2013 r. w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku w godz. od 14:00 do 17:00.


IV. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. W ofercie należy uwzględnić całkowitą kwotę brutto za realizację całego zamówienia (cena 100%).

  2. Do oferty należy dołączyć menu, w którym należy uwzględnić ilość produktów przypadających na 1 osobę.


V. Kryterium wyboru ofert:

Kryterium wyboru ofert: cena brutto – 100% na realizację całego zamówienie.


VI. Miejsce i termin składania i otwarcia oferty:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.

Oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku - pok. 208

Pl. Zwycięstwa 1

76-200 Słupsk

e-mail: wziss@um.slupsk.pl

w terminie do 24.06.2013 r. do godziny 10:00

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.06.2013 r. godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208 a.

Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
19 czerwca 2013
Informację opublikował:
Sylwia Stolarczyk
Data publikacji:
19 czerwca 2013
Informację zaktualizował:
Sylwia Stolarczyk
Data aktualizacji:
25 czerwca 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie poczęstunku podczas konferencji podsumowującej dla 60 uczestników w ramach projektu pn. „Bezdomność- wspólny problem”
Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
19 czerwca 2013
Informację opublikował:
Sylwia Stolarczyk
Data publikacji:
19 czerwca 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
25 czerwca 2013
Informację opublikował:
Sylwia Stolarczyk
Data publikacji:
25 czerwca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek