Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie poczęstunku podczas konferencji podsumowującej dla 60 uczestników w ramach projektu pn. „Bezdomność- wspólny problem”
status: zamknięte
Tytuł zadania: „Bezdomność – wspólny problem
Nazwa projektu: 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej"
Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej
Priorytet I zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Słupsk, 17.06.2013 roku
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych o wartość nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku
W związku z realizacją Pilotażowego wdrożenia standardów usług w zakresie bezdomności i przetestowaniem Modelu Gminnego Standardu Wychodzenia z Bezdomności
w Projekcie 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej” w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Miasto Słupsk jako Lider Partnerstwa Lokalnego, tworzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem "Horyzont" z siedzibą w Słupsku oraz Oddziałem Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Słupsku zaprasza do składania ofert:
na zorganizowanie poczęstunku podczas konferencji podsumowującej dla 60 uczestników w ramach projektu pn. „Bezdomność- wspólny problem”.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto Słupsk
Pl. Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
tel. 59 84 88 371
e-mail: wziss@um.slupsk.pl
NIP: 839 10 05 507
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
przygotowanie, obsługa i poczęstunek dla 60 uczestników konferencji:
a) serwis kawowy – kawa, herbata, cukier, śmietanka, cytryna, 3 rodzaje ciasteczek, 3 rodzaje ciast, woda mineralna (gazowana i niegazowana o poj.0,5 l), 2 rodzaje soków;
b) bufet przekąskowy: kanapki dekoracyjne, koreczki itp.
III. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca winien zrealizować zamówienie w dniu 01.08.2013 r. w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku w godz. od 14:00 do 17:00.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
-
W ofercie należy uwzględnić całkowitą kwotę brutto za realizację całego zamówienia (cena 100%).
-
Do oferty należy dołączyć menu, w którym należy uwzględnić ilość produktów przypadających na 1 osobę.
V. Kryterium wyboru ofert:
Kryterium wyboru ofert: cena brutto – 100% na realizację całego zamówienie.
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia oferty:
Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.
Oferty należy składać na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku - pok. 208
Pl. Zwycięstwa 1
76-200 Słupsk
e-mail: wziss@um.slupsk.pl
w terminie do 24.06.2013 r. do godziny 10:00
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.06.2013 r. godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208 a.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 19 czerwca 2013
- Informację opublikował:
- Sylwia Stolarczyk
- Data publikacji:
- 19 czerwca 2013
- Informację zaktualizował:
- Sylwia Stolarczyk
- Data aktualizacji:
- 25 czerwca 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie poczęstunku podczas konferencji podsumowującej dla 60 uczestników w ramach projektu pn. „Bezdomność- wspólny problem”
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 19 czerwca 2013
- Informację opublikował:
- Sylwia Stolarczyk
- Data publikacji:
- 19 czerwca 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 25 czerwca 2013
- Informację opublikował:
- Sylwia Stolarczyk
- Data publikacji:
- 25 czerwca 2013