Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na stanowisko instruktora do prowadzenia zajęć fotograficznych "Podpatrujemy"

data wystawienia: 15.07.2013 13:35
status: zamknięte

Słupsk, 15 lipca 2013 roku


OKiS- XVII.042.3.2.2013


Zaproszenie do składania ofert

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert dotyczących zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenia na stanowisko:


instruktora doprowadzenia zajęć fotograficznych pn:Podpatrujemy

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel./ fax 59 84 88 379

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl


II. Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Przeprowadzenie zajęć fotograficznych (36 h) dla dzieci i młodzieży (14 osób) w dwóch grupach (po 7 osób) z obszaru rewitalizowanego.

  2. Przygotowanie programu zajęć fotograficznych, uwzględniających następujące elementy: wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat technik fotograficznych, wykorzystywanie technik fotograficznych, programu Photoshop, obsługi aparatu i akcesoriów dodatkowych, zajęcia w plenerze, prezentacje multimedialne.

  3. Przeprowadzenie naboru na zajęcia fotograficzne pn: „Podpatrujemy”.

  4. Przygotowanie wystawy fotografii podsumowującej pracę uczestników zajęć fotograficznych.

  5. Ścisła współpraca z przedstawicielami Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie realizacji zadania.

  6. Sprawozdawczość z wykonania zadania.



III. Termin wykonania zamówienia:

02.09.2013 r – 30.11.2013 r.


IV. Warunki wykonania zamówienia:

  1. Co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu fotografii.

  2. Posiadanie pierwszej kategorii instruktorskiej w dziedzinie fotografii.

  3. Ukończone szkolenie z zakresu nauki fotografii, obsługi aparatu fotograficznego, kompozycji obrazu, techniki obróbki i edycji fotografii cyfrowej w programie Photoshop.

  4. Ukończone szkolenie z zakresu pedagogiki.

  5. Przedstawienie programu zajęć fotograficznych, uwzględniających następujące elementy: wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat technik fotograficznych, wykorzystywanie technik fotograficznych i programu Photoshop, obsługi aparatu i akcesoriów dodatkowych, zajęcia w plenerze, prezentacje multimedialne.

  6. Dyspozycyjność czasowa - dostosowanie swojej pracy do czasu wolnego uczestników zajęć.


V. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik do Zaproszenia.

  2. Dokumenty potwierdzające 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu fotografii.

  3. Dokumenty potwierdzające posiadanie pierwszej kategorii instruktorskiej w dziedzinie fotografii.

  4. Dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

  5. Program zajęć zgodnie z warunkami zapytania ofertowego.


VI. Kryteria oceny ofert:

Do wykonania zamówienia zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt IV oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.


VII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.


Oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Oświaty, Kultury i Sportu, pok. 200.

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl

w terminie do 19.07.2013 r. do godz. 09:00.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.07.2013 r. o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208.



VII. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Agata Olszewska

e-mail: a.olszewska@um.slupsk.pl

w godzinach 7:30 – 15:30




Załącznik:

Formularz ofertowy.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Anna Sadlak Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
15 lipca 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
15 lipca 2013
Informację zaktualizował:
Agata Olszewska
Data aktualizacji:
22 lipca 2013
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert na stanowisko instruktora do prowadzenia zajęć fotograficznych "Podpatrujemy"
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Anna Sadlak Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
15 lipca 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
15 lipca 2013
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Anna Sadlak Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
15 lipca 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
15 lipca 2013
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczącej zatrudnienia instruktora do prowadzenia zajęć fotograficznych "Podpatrujemy"
Informację wytworzył:
Z up.Prezydenta Miasta Słupska Anna Sadlak Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
22 lipca 2013
Informację opublikował:
Agata Olszewska
Data publikacji:
22 lipca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek