Zaproszenie do składania ofert na usługę hotelową wraz z załącznikami
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA USŁUGĘ HOTELOWĄ
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku
W związku z realizacją zadania pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)” w ramach inicjatywy lokalnej Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na usługę hotelową dniach 26.09 – 04.10.2013 roku (8 dób hotelowych) dla 17 gości z Portugalii biorących udział w projekcie.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pok. 100)
tel. 59 7155013
e-mail: b.macedonska@um.slupsk.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowa (8 dób hotelowych) dla 17 osób realizowana w związku z wykonaniem zadania pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)” w ramach inicjatywy lokalnej w dniach 26.09-4.10.2013 roku, obejmująca:
Zakwaterowanie uczestników w 8 pokojach 2 osobowych i 1 pokoju jednoosobowym (bez wymogu łazienki w pokoju), z dostępem do węzła sanitarnego ze stałym dostępem do ciepłej wody, a bezpośredni dojazd do miejsca zakwaterowania jest możliwy przy użyciu regularnych środków transportu miejskiego.
III. Warunki stwierdzenia należytego wykonania usługi i płatności:
1) Zakwaterowanie uczestników odbywać się będzie na podstawie listy imiennej uczestników dostarczonej przez Zamawiającego.
2) Potwierdzeniem wykonania zamówienia będzie podpis złożony przez uczestnika projektu na tej liście.
3) Za wykonanie usługi Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą według przyjętego na jednego uczestnika kosztu osobodoby podanej w ofercie.
4) Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.
5) Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.
6) Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
IV. Sposób przedstawienia oferty:
Oferta według wzoru stanowiącego załącznik do Zaproszenia, zawierająca cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju jednoosobowym, cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju dwuosobowym.
V. Termin i zasady składania ofert
Oferta może zostać złożona:
– osobiście lub listownie na adres:
Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100);
- przesłana e-mailem na adres:b.macedonska@um.slupsk.pl
- przesłana faksem pod nr 59 84 88 341, w nieprzekraczalnym terminie 23.09.2013 roku godz. 15:30. Oferty złożone po terminie nie zostaną uwzględnione w postępowaniu.
VI. Sposób wyłonienia Wykonawcy
Kryterium wyboru oferty (cena 100%) będzie najniższa cena brutto za osobodzień w pokoju jednoosobowym oraz najniższa cena brutto za osobodzień w pokoju dwuosobowym.
Załącznik nr 1
OFERTA -FORMULARZ CENOWY
1. Pełna nazwa Wykonawcy:
dokładny adres:
telefon:
fax:
e-mail:
www:
2. Data sporządzenia oferty:
3. Określenie przedmiotu oferty:
Usługa hotelowa (8 dób hotelowych) dla 17 gości z Portugalii biorących udział w projekcie pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)”, realizowana w dniach 26.09-04.10.2013 roku obejmująca:
Zakwaterowanie uczestników w 8 pokojach 2 osobowych i 1 pokoju jednoosobowym (bez wymogu łazienki w pokoju), z dostępem do węzła sanitarnego ze stałym dostępem do ciepłej wody, a bezpośredni dojazd do miejsca zakwaterowania jest możliwy przy użyciu regularnych środków transportu miejskiego.
4. Cena netto za osobodobę pokój 1 osobowy
Podatek VAT
Cena brutto
5. Cena netto za osobodobę pokój 2-osobowy
Podatek VAT
Cena brutto
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi hotelowej oświadczam, że:
1) usługi będą świadczone w obiekcie ……........................…............................. usytuowanym w …………….......…… przy ul. …………………………………………………..
2) wyposażenie pokoi jest zgodne z wymaganiami.
..................................dnia..............................
........................................................................
podpis Wykonawcy / (przedstawicieli) Wykonawcy
Załącznik nr 2
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
…………………………………………………………………………………………………
…………………
/ Pełna nazwa Wykonawcy, dokładny adres, telefon, fax, e-mail /
Oświadczam, będąc świadomym odpowiedzialności karnej za poświadczenie nieprawdy mogące doprowadzić Zamawiającego do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia go w błąd (art. 286 kodeksu karnego), iż w postępowaniu prowadzonym przez Miasto Słupsk, którego przedmiotem jest realizacją zadania pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)” w ramach inicjatywy lokalnej, które realizowane będzie w Słupsku w terminie 26.09-04.10.2013 roku spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym zapewniającym należyte wykonanie zamówienia.
2. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Zapoznałem się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.
4. Oświadczam, iż jestem/nie jestem* powiązany/a osobowo lub kapitałowo z:
a) Zamawiającym
b) osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
c) osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
* proszę podkreślić właściwe
….......………………........, dnia …………….....…… ...…..........
…………………………………………….......
podpis Wykonawcy
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Beata Macedońska
- Data wytworzenia:
- 20 września 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 23 września 2013
- Informację zaktualizował:
- Rafał Jeka
- Data aktualizacji:
- 25 września 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na usługę hotelową wraz z załącznikami
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Beata Macedońska
- Data wytworzenia:
- 20 września 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 23 września 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze oferenta
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Beata Macedońska
- Data wytworzenia:
- 24 września 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 25 września 2013