Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na usługę gastronomiczną wraz z załącznikami

data wystawienia: 20.09.2013 15:27
status: zamknięte


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT


na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku.


W związku z realizacją zadania pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)” w ramach inicjatywy lokalnej Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na usługę gastronomiczną w dniach 26.09 – 03.10.2013 roku dla gości z Portugalii biorących udział w projekcie.


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk


Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pok. 100)


tel./fax 59 7155013


e-mail: b.macedonska@um.slupsk.pl


II. Określenie przedmiotu zamówienia:

moduł 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna dla 17 gości z Portugalii biorących udział w projekcie realizowana w dniach 26.09-3.10.2013 roku, obejmująca następujące posiłki w podanych terminach w lokalu oferenta:


a).Śniadanie w dniach: 27.09-3.10.2013 (7 dni) dla 17 osób , wydawane w formie bufetu:

minimum 1 danie gorące, wybór pieczywa, wędlin, serów, dżemów, płatków śniadaniowych, gorąca kawa i herbata, mleko, cukier.


b).Obiad w dniach: 27.09-30.09.2013, 03.10.2013 (6 dni) dla 17 osób :

zupa, drugie danie, zestaw surówek, napój


c). Kolacja w dniach: 26.09.-03.10.2013 (8 dni) dla 17 osób wydawana w formie bufetu:

minimum 1 danie gorące, wybór pieczywa, wędlin, serów, dżemów, gorąca kawa i herbata, mleko, cukier + 17 porcji suchego prowiantu w dniu 03.10.2013 r. wydawanego przy kolacji


moduł 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna dla 50 osób

biorących udział w spotkaniu integracyjnym w ramach zadania „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)”:

a) Obiad w dniu 01.10.2013 r. dla 50 osób:

zupa, drugie danie, zestaw surówek, napój



III. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia

tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (%) Liczba możliwych do

uzyskania punktów

1. Cena 75 % - 75

2. Doświadczenie w realizowaniu usług będących przedmiotem zapytania 25 % - 25

Łącznie 100% - 100


1. Cena - 75%

Cena oferty winna być określona w kwocie brutto za całość przedmiotu zamówienia (rozbita na dwa moduły).

Cena oferty określona przez Wykonawcę pozostanie stała w okresie realizacji umowy i nie będzie podlegała zmianom.

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:


Cena oferty najtańszej x liczba możliwych do uzyskania punktów

___________________________________________________= liczba punktów

Cena oferty badanej


2. Doświadczenie Wykonawcy – 25%

Doświadczenie w realizowaniu usług będących przedmiotem zapytania.

Maksymalna ilość punktów za kryterium doświadczenia wynosi 25, przy czym:

 25 pkt. otrzyma Oferent, który prowadzi działalność w zakresie przedmiotu zamówienia od co najmniej 3 lat

 15 pkt. otrzyma Oferent, który prowadzi działalność w zakresie przedmiotu zamówienia od co najmniej 2 lat

 5 pkt. otrzyma Oferent, który prowadzi działalność w zakresie przedmiotu zamówienia od co najmniej 1 roku


IV. Sposób przygotowania oferty oraz termin jej złożenia

Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu dołączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1) i dołączyć:

- menu spełniające wymogi zamówienia opisanego w niniejszej ofercie;

- oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Ofertę można przesłać w formie elektronicznej (mailem) na adres mailowy: b.macedonska@um.slupsk.pl, r.jeka@um.slupsk.pl pocztą lub osobiście

na adres: Miasto Słupsk, pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk lub faksem pod nr

59 8488341.

Termin złożenia dokumentów: 23 września 2013 r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.


V. Warunki płatności

1. Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.

2. Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

3. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

Załącznik nr 1



OFERTA - FORMULARZ CENOWY

I. Pełna nazwa Wykonawcy,


dokładny adres,


telefon, fax,


email,


www


II. Data sporządzenia oferty


III. Określenie przedmiotu zamówienia:

moduł 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna dla 17 gości z Portugalii biorących udział w projekcie realizowana w dniach 26.09-3.10.2013 roku, obejmująca następujące posiłki w podanych terminach w lokalu oferenta:


a). Śniadanie w dniach: 27.09-3.10.2013 (7 dni) dla 17 osób, wydawane w formie bufetu:

minimum 1 danie gorące, wybór pieczywa, wędlin, serów, dżemów, płatków śniadaniowych, gorąca kawa i herbata, mleko, cukier.


b).Obiad w dniach: 27.09-30.09.2013, 02-03.10.2013 (6 dni) dla 17 osób

zupa, drugie danie, zestaw surówek, napój


c). Kolacja w dniach: 26.09.-03.10.2013 (8 dni) dla 17 osób

minimum 1 danie gorące, wybór pieczywa, wędlin, serów, dżemów, gorąca kawa i herbata, mleko, cukier. + 17 porcji suchego prowiantu w dniu 03.10.2013 r. wydawanego przy kolacji


moduł 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna dla 50 osób biorących udział w spotkaniu integracyjnym w ramach zadania „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)”


a) Obiad w dniu 01.10.2013 r. dla 50 osób

zupa, drugie danie, zestaw surówek, napój


IV.

1.Cena netto za usługę całodziennego wyżywienia (śniadanie , obiad, kolacja) + suchy prowiant:

Podatek VAT:

Cena brutto:


2. Cena netto za obiad w trakcie spotkania integracyjnego w dniu 01.10.2013 r.:

Podatek VAT:

Cena brutto:


Załącznik nr 2

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


…………………………………………………………………………………………………


…………………

/ Pełna nazwa Wykonawcy, dokładny adres, telefon, fax, e-mail /

Oświadczam, będąc świadomym odpowiedzialności karnej za poświadczenie nieprawdy mogące doprowadzić Zamawiającego do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia go w błąd (art. 286 kodeksu karnego), iż w postępowaniu prowadzonym przez Miasto Słupsk, którego przedmiotem jest realizacją zadania pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)” w ramach inicjatywy lokalnej, które realizowane będzie w Słupsku w terminie 26.09-04.10.2013 roku spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym zapewniającym należyte wykonanie zamówienia.

2. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3. Zapoznałem się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.

4. Oświadczam, iż jestem/nie jestem* powiązany/a osobowo lub kapitałowo z:

a) Zamawiającym

b) osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego

c) osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.

* proszę podkreślić właściwe



….......………………........, dnia …………….....…… ...…..........




…………………………………………….......

podpis Wykonawcy

Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
20 września 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
23 września 2013
Informację zaktualizował:
Rafał Jeka
Data aktualizacji:
25 września 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na usługę gastronomiczną wraz z załącznikami
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
20 września 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
23 września 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferenta
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
24 września 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
25 września 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek