Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert cenowych na wykonanie tablic pamiątkowych

data wystawienia: 23.10.2013 8:05
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na wykonanie czynności w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’ finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

I. Zamawiający

Nazwa: Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, pok. 105/106 (Mały Ratusz)

Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk

NIP: 839 10 05 507

Tel/fax: 59 84 88 304

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu 7 sztuk tablic pamiątkowych (w tym: 3 sztuki do zawieszenia, 4 sztuki do postawienia) wraz z montażem i dostawą na terenie miasta Słupska.

2. Szczegółowy opis zamówienia:

- materiał lica tablicy trwały (z gwarancją minimum 72 miesiące) wykonany na płycie PCV lub blabondzie, odporny na warunki atmosferyczne, dzięki czemu zapewniona zostanie czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyczny tablicy, co najmniej do końca okresu trwałości projektu tj. do końca 2019 roku.

- wymiar lica tablic do zawieszenia:

2 tablice o wymiarach 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość)

1 tablica o wymiarze 70 cm (wysokość) x 140 cm (szerokość)

- wymiar lica tablic do postawienia:

4 tablice o wymiarach 70 cm(wysokość) x 90 cm (szerokość), zamontowane na stalowych słupkach z usztywnieniem na fundamencie betonowym, wysokość słupków 1,5 m ponad gruntem.

Tablice pamiątkowe muszą zawierać:

a) u góry emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności w wersji podstawowej oraz logo ,,Pomorskie w Unii’’,

b) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności należy umieszczać zawsze z lewej strony, natomiast logo ,,Pomorskie w Unii’’ powinno znaleźć się w przestrzeni pomiędzy wymienionymi znakami,

c) u dołu tablicy: ,,Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013’’,

d) tytuł projektu: ,,Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’,

e) nazwę beneficjenta projektu tj. Miasto Słupsk.

Ponadto tablice pamiątkowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami promocji projektów Unii Europejskiej dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013.

III. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zlecenia.

IV. Opis sposobu przygotowania ofert

Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia.

V. Miejsce oraz termin składania ofert

Termin składania ofert: 25.10.2013 r., do godziny 15:00 (w formie pisemnej, mailowej, osobiście lub faksem).

Nazwa: Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, pok. 105/106 (Mały Ratusz)

Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk

Tel/fax: 59 84 88 304

e-mail: e.czolba@um.slupsk.pl

VI. Ocena ofert

O wyborze oferty decydować będzie wyłącznie cena brutto zamówienia. W przypadku ofert o takiej samej najniższej cenie złożonych przez dwóch lub więcej oferentów Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cen.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
22 października 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
23 października 2013
Nazwa pliku:
Zapytanie o cenę
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
22 października 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
23 października 2013
Nazwa pliku:
Wytyczne promocja
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
22 października 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
23 października 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek