Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejeszej oferty na wykonanie i zaprojektowanie 7 tablic

data wystawienia: 28.10.2013 9:00
status: zamknięte

Zawiadomienie

o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczącej zaprojektowania i wykonania 7 tablic pamiątkowych (w tym: 3 sztuk do zawieszenia, 4 sztuk do postawienia) wraz z montażem i dostawą na terenie miasta Słupska dla projektu

pn. ,,Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’.

Informuję, że w terminie wyznaczonym w zaproszeniu ofertowym tj. do 25.10 br. wpłynęło 11 ofert. Jedna oferta nie była odpowiedzią na zapytanie ofertowe złożone przez Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta UM Słupsk, natomiast pozostałe oferty spełniły wymogi formalne. Najbardziej korzystną cenowo okazała się Kartuska Agencja Reklamowa, ul. Kościuszki 18, 83-300 Kartuzy i tę ofertę wybrano do wykonania zamówienia.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ruszard Kurpiel, Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
28 października 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
28 października 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejeszej oferty na wykonanie i zaprojektowanie 7 tablic
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ruszard Kurpiel, Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
28 października 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
28 października 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek