Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie kompleksowej usługi dotyczącej wymiany instalacji elektrycznej

data wystawienia: 29.10.2013 8:03
status: zamknięte


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT


na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej „Remont pomieszczeń wykorzystywanych przez CARITAS, a będących własnością Miasta Słupsk w zarządzie PGM na ul. Niedziałkowskiego 7” Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na:


WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI DOTYCZĄCEJ WYMIANY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ


I. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel: 59 7155013

fax: 59 8488341

e-mail: b.macedonska@um.slupsk.pl


II. Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dotycząca wymiany instalacji elektrycznej obejmująca również zakup materiałów niezbędnych do wykonania prac w pomieszczeniach CARITAS przy ul. Niedziałkowskiego 7, Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w terminie 7 dni od zawiadomienia o wyborze Wykonawcy zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały niezbędne do wykonania usługi na własny koszt i ryzyko na miejsce remontu pomieszczeń CARITAS tj. do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 7. Zamówienie musi być zrealizowane jednorazowo i w całości.

Miejsce wykonania usługi można obejrzeć w dniach 29-31.10.2013 po uprzednim skontaktowaniu z panią Beatą Macedońską pod nr tel. 597155013.

III. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty:

Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %


IV. Sposób przygotowania oferty oraz termin jej złożenia

Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu dołączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1) i dołączyć:

- oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Ofertę można przesłać w formie elektronicznej (mailem) na adres mailowy: b.macedonska@um.slupsk.pl, pocztą lub osobiście na adres:

Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej,

ul. Niedziałkowskiego 6, 76-200 Słupsk lub faksem pod nr 59 8488341.

Termin złożenia dokumentów: 31 października 2013r. do godziny 18:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.


V. Warunki płatności

  1. Rozliczenia za dostarczone materiały dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.

  2. Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 21 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

  3. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.





Załącznik nr 1


OFERTA -FORMULARZ CENOWY


1. Pełna nazwa Wykonawcy:

dokładny adres:


telefon:


fax:


e-mail:


www:


2. Data sporządzenia oferty:



3. Określenie przedmiotu oferty:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dotycząca wymiany instalacji elektrycznej obejmująca również zakup materiałów niezbędnych do wykonania prac w pomieszczeniach CARITAS przy ul. Niedziałkowskiego 7

4. Cena netto za usługę wraz z zakupem niezbędnych materiałów:


Podatek VAT:


Cena brutto:









..................................dnia..............................


........................................................................

podpis Wykonawcy / (przedstawicieli) Wykonawcy









Załącznik nr 2

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


…………………………………………………………………………………………………


…………………

/ Pełna nazwa Wykonawcy, dokładny adres, telefon, fax, e-mail /

Oświadczam, będąc świadomym odpowiedzialności karnej za poświadczenie nieprawdy mogące doprowadzić Zamawiającego do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia go w błąd (art. 286 kodeksu karnego), iż w postępowaniu prowadzonym przez Miasto Słupsk, którego przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dotycząca wymiany instalacji elektrycznej obejmująca również zakup materiałów niezbędnych do wykonania prac w pomieszczeniach CARITAS przy ul. Niedziałkowskiego 7 w ramach inicjatywy lokalnej, która realizowana będzie w Słupsku w terminie październik-grudzień 2013 roku spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia.

2. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3. Zapoznałem się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.

4. Oświadczam, iż jestem/nie jestem* powiązany/a osobowo lub kapitałowo z:

a) zamawiającym

b) osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego

c) osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.

* proszę podkreślić właściwe



….......………………........, dnia …………….....…… ...…..........




…………………………………………….......

podpis Wykonawcy










Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
29 października 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
29 października 2013
Informację zaktualizował:
Rafał Jeka
Data aktualizacji:
4 listopada 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie kompleksowej usługi dotyczącej wymiany instalacji elektrycznej
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
29 października 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
29 października 2013
Nazwa pliku:
Wyjaśnienie dot. płatności
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
30 października 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
30 października 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferenta
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
4 listopada 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
4 listopada 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek