ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ADMINISTROWANIA STRONĄ INTERNETOWĄ I WYKONANIA MATERIAŁÓW GRAFICZNYCH
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku
W związku z realizacją projektu pt. „Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct w latach 2013 – 2017” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej Prezydent Miasta Słupska zleci realizację dzieła na zasadach umowy o dzieło:
ADMINISTROWANIA STRONY INTERNETOWEJ I WYKONANIA MATERIAŁÓW GRAFICZNYCH
PUNKTU INFORMACJI EUROPEJSKIEJ EUROPE DIRECT - SŁUPSK
Wymagania:
· niekaralność,
· doświadczenie w zakresie administrowania stronami internetowymi;
· umiejętności informatyczne niezbędne do administrowania strony internetowej oraz składu graficznego biuletynu elektronicznego;
· znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym.
Uwaga: Za potwierdzenie ww. wiedzy, umiejętności oraz doświadczenia uznaje się wskazanie ich w CV. Mile widziane będą dodatkowo załączone dokumenty np. wykaz publikacji, referencje, rekomendacje, zaświadczenia.
Forma: Umowa cywilno – prawna .
Okres: od 2 stycznia do 31 marca 2014 roku z możliwością przedłużenia do 31 grudnia 2014 roku
Obowiązki:
-
umieszczenia przynajmniej 4 aktualizacji tygodniowo na stronie internetowej;
-
stworzenie nowej strony internetowej w oparciu o wytyczne zawarte w planie działań ED – Słupsk na 2014 rok;
-
przeniesienie danych i materiałów z obecnie funkcjonującej strony internetowej na nowoutworzoną stronę;
-
przygotowanie dwóch projektów graficznych w miesiącu (baneru, dyplomu, gadżetu, etc.);
-
skład graficzny 6 numerów biuletynu elektronicznego ED – Słupsk.
Oferty powinny zawierać:
· CV
· List motywacyjny
· portfolio
· Klauzule :„Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji."
Oferta może zostać złożona:
-
osobiście lub listownie na adres:
Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100)
-
przesłana e-mailem na adres: r.kuligowski@um.slupsk.pl
W terminie do 25 listopada 2013 roku do godz. 12.00. Liczy się data wpływu.
Kryterium wyboru:
O wyborze oferty decydować będzie zaoferowana najniższa miesięczna cena brutto za wykonanie całości obowiązków określonych w zaproszeniu przy dopełnieniu kryteriów formalnych opisanych jako „Wymagania”.
Kryteria formalne zostaną zweryfikowane na podstawie dołączonego CV, innych dokumentów i/lub podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Gdyby w okresie kwalifikacji okazało się, że wykonawca nie spełnia wymaganych kryteriów , to wybrana zostanie kolejna niższa oferta. W przypadku dwóch ofert w tej samej cenie o pierwszeństwie decyduje termin wpływu.
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 7 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 7 listopada 2013
- Informację zaktualizował:
- Wojciech Szulc
- Data aktualizacji:
- 28 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Z FORMULARZEM OFERTY
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 7 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 7 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Wojciech Szulc
- Data publikacji:
- 28 listopada 2013