Zaproszenie do składania ofert na zakup materiałów budowlanych i remontowych
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej „Remont pomieszczeń wykorzystywanych przez CARITAS, a będących własnością Miasta Słupsk w zarządzie PGM na ul. Niedziałkowskiego 7” Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na:
ZAKUP MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I REMONTOWYCH
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk
Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pok. 100)
tel./fax 59 84 88 448
e-mail: b.macedonska@um.slupsk.pl
II. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i remontowych przeznaczonych na remont pomieszczeń CARITAS przy ul. Niedziałkowskiego 7, ujętych w wykazie stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia - 3 dni od chwili złożenia zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały na własny koszt i ryzyko na miejsce remontu pomieszczeń CARITAS tj. na plac przy ul. Niedziałkowskiego 7 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową.
Ilości przedstawione w załącznikach są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu, zastrzegamy sobie możliwość zwrotu niewykorzystanych materiałów w nienaruszonych opakowaniach.
III. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty:
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %
IV. Sposób przygotowania oferty oraz termin jej złożenia
Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu dołączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1) i dołączyć:
- specyfikację materiałów wraz z ceną jednostkową;
- oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Ofertę można przesłać w formie elektronicznej (mailem) na adres mailowy: b.macedonska@um.slupsk.pl, pocztą lub osobiście na adres:
Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej,
ul. Niedziałkowskiego 6, 76-200 Słupsk.
Termin złożenia dokumentów: 15 listopada 2013r. do godziny 18:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.
V. Warunki płatności
-
Rozliczenia za dostarczone materiały dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.
-
Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.
-
Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
OFERTA -FORMULARZ CENOWY
1. Pełna nazwa Wykonawcy:
dokładny adres:
telefon:
fax:
e-mail:
www:
2. Data sporządzenia oferty:
3. Określenie przedmiotu oferty:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i remontowych przeznaczonych na remont pomieszczeń CARITAS przy ul. Niedziałkowskiego 7 , ujętych w wykazie stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Cena netto za materiały ogółem:
Podatek VAT:
Cena brutto:
..................................dnia..............................
........................................................................
podpis Wykonawcy / (przedstawicieli) Wykonawcy
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
…………………………………………………………………………………………………
…………………
/ Pełna nazwa Wykonawcy, dokładny adres, telefon, fax, e-mail /
Oświadczam, będąc świadomym odpowiedzialności karnej za poświadczenie nieprawdy mogące doprowadzić Zamawiającego do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia go w błąd (art. 286 kodeksu karnego), iż w postępowaniu prowadzonym przez Miasto Słupsk, którego przedmiotem jest dostawa materiałów budowlanych i remontowych przeznaczonych na remont pomieszczeń CARITAS przy ul. Niedziałkowskiego 7 w ramach inicjatywy lokalnej, która realizowana będzie w Słupsku w terminie październik-grudzień 2013 roku spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia.
2. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Zapoznałem się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.
4. Oświadczam, iż jestem/nie jestem* powiązany/a osobowo lub kapitałowo z:
a) Zamawiającym
b) osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
c) osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
* proszę podkreślić właściwe
….......………………........, dnia …………….....…… ...…..........
…………………………………………….......
podpis Wykonawcy
Rodzaj materiału |
Ilość jednostek |
Rodzaj miary |
Cena jednostkowa netto |
Cena ogółem netto |
Farba olejna beżowa lub podobna |
5 |
l |
|
|
Fuga szara do płytek |
30 |
kg |
|
|
Grunt do ścian |
10 |
l |
|
|
Lakier do wnętrz, do podłóg, półmat, bezbarwny |
5 |
l |
|
|
Gładź szpachlowa |
120 |
kg |
|
|
Papier do szlifowania ścian ziarnistość 120 w rolce |
1 |
szt |
|
|
Papier do szlifowania ścian ziarnistość150 w rolce |
1 |
szt |
|
|
Zaprawa tynkarska |
150 |
kg |
|
|
Listwa pcv zewnętrzna do płytek dł 2,5 m do płytek o grubości 7mm |
6 |
szt |
|
|
Listwy przypodłogowe jasny dąb lub podobne pcv |
35 |
mb |
|
|
Do listew przypodłogowych łączniki |
10 |
szt |
|
|
Do listew przypodłogowych zakończenia |
6 |
szt |
|
|
Do listew przypodłogowych narożniki wewnętrzne |
10 |
szt |
|
|
Do listew przypodłogowych narożniki zewnętrzne |
2 |
szt |
|
|
Klej do płytek |
150 |
kg |
|
|
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Beata Macedońska
- Data wytworzenia:
- 12 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 12 listopada 2013
- Informację zaktualizował:
- Rafał Jeka
- Data aktualizacji:
- 20 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na zakup materiałów budowlanych i remontowych
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Beata Macedońska
- Data wytworzenia:
- 12 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 12 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Beata Macedońska
- Data wytworzenia:
- 18 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 20 listopada 2013