Zaproszenie do składania ofert na zakup wykładziny
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej „Adaptacja pomieszczeń do działalności Centrum Aktywizacji Twórczej Dzieci i Młodzieży „Schron”, a będących własnością Miasta Słupska w zarządzie PGM przy ul. Andersa 4, Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na zakup wykładziny.
I.Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego:
Miasto Słupsk
Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
tel. 59 7155012
e-mail: m.wakor@um.slupsk.pl
NIP: 839 10 05 507
II.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wykładzin do remontowanych pomieszczeń w budynku przy ul. Andersa 4 w Słupsku.
III. Warunki dostarczenia towaru i płatności:
-
1. Termin dostawy: 10 dni od zawiadomienia o wyborze oferenta.
-
2. Miejsce dostawy: ul. Andersa 4, Słupsk
-
3. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
4. Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
IV.Wymaganedokumenty:
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
2. Formularz ofertowy (wypełniony) – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.
V.Kryteriumocenyofert:
Cena 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.
VI.Okreszwiązaniazofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII.Miejsce, terminskładaniaiotwarciaofert:
Oferty można składać osobiście,mailowo lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej
ul. Niedziałkowskiego 6
76-200 Słupsk
w terminie do 20 listopada 2013 r. do godziny 12.00
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20 listopada 2013 r. o godzinie 12.30 w siedzibie SCOPIES przy ul. Niedziałkowskiego 6.
Informacje na temat zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 59 7155012.
Załączniki:
-
Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
-
Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy.
ZałącznikNr1doZaproszenia
Szczegółowyopisprzedmiotuzamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wykładzin do remontowanych pomieszczeń o powierzchni 60m² o następujących parametrach:
:- wykładzina dywanowa strzyżona welur szer.4m
rodzaj włókna 100% poliamid
gęstość tkania minimum 580 g/m2
trudnozapalna Cfl-s1 EN 13501-1
- wykładzina igłowana szer.2m
rodzaj włókna 100% polipropylen
waga runa minimum 900 g/m2
klasa użytkowa 33
trudnozapalna zgodnie z Normą EN 13501-1:2002-02
- sosnowe listwy przypodłogowe-kantówki o wymiarach 5cmx1cmx3m – 24 szt
- taśma dwustronna – 10 sztuk
-
Zamówienie stanowiące przedmiot postępowania zostanie wykonane w terminie 10 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty.
-
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i ryzyko.
ZałącznikNr2doZaproszenia
…............................................
Pieczęć firmowa Wykonawcy
Nazwa Wykonawcy:
…..................................................................................................................................................
Adres: ...........................................................................................................................................
Tel. ................................................... Fax .........................................
E-mail............................................. NIP.................................................... REGON............................................
FORMULARZOFERTOWY
Nawiązując do Zaproszenia do składania ofert na zakup wykładzin do remontowanych pomieszczeń w budynku przy ul. Andersa 4 w Słupsku, oferuję realizację zamówienia za łączną cenę ofertową:
netto …..................................
podatek VAT (….........%) …..............................
brutto…................................
słownie: …...................................................................................................................................
-
Oświadczam, że zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania wykonam w terminie podanym w Zaproszeniu do składania ofert.
-
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią zaproszenia do składania ofert i nie wnoszę zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte.
-
Akceptuję 14 – dniowy termin płatności.
…................................. …...........................................................
Data Podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Maria Wakor
- Data wytworzenia:
- 15 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 15 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na zakup wykładziny
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Maria Wakor
- Data wytworzenia:
- 15 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 15 listopada 2013