Zaproszenie do składania ofert cenowych na wykonanie usługi cateringu w związku z realizacją projektu pn: „Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury-termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk”
status: zamknięte
Słupsk, dnia 20.11.2013 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
na wykonanie usługi cateringu w związku z realizacją projektu pn: „Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury-termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk” finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Szczegółowy opis zamówienia:
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa: Miasto Słupsk
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, p. 105/106 (Mały Ratusz)
Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
NIP: 839 10 05 507
Tel/fax : 59 84 88 304
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: przygotowanie i realizacja cateringu w formie szwedzkiego stołu dla 200 uczestników konferencji w ramach realizacji projektu pn: „Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury-termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk”
- min. 3 szt. kanapek na osobę (kanapki mieszane- dekoracyjne, np.: z wędliną, serem, twarożkiem, wędzonym łososiem, warzywami);
- koreczki- min 500 szt. (koreczki m.in.: z wędliny, serów, warzyw);
- bufet kawowy (ciastka min. 2 kg - typu delicja, mieszanka cukierków czekoladowych min. 6 kg, ciasto domowe typu sernik i jabłecznik– min. 200 porcji, kawa rozpuszczalna- min.200 porcji, mleczko do kawy, herbata- min.200 porcji, woda mineralna z cytryną, cukier do kawy i herbaty, cytryna);
- dostarczenie i przygotowanie cateringu w dniu konferencji;
- zapewnienie obsługi podczas cateringu;
- zapewnienie ceramicznej zastawy stołowej (talerzy, filiżanek, mleczników, cukierniczek, szklanek);
- zapewnienie sztućców;
- dekoracja stołu;
- uprzątnięcie sali po zakończonym cateringu (po zakończeniu konferencji).
- Opis warunków udziału w postępowaniu:
Kryteria wyboru oferty:
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dokumentem wymaganym od Wykonawcy jest szczegółowe menu.
O wyborze wykonawcy decydować będzie najniższa cena brutto- 100%.
4. Miejsce i termin realizacji zamówienia:
Sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, 16.12.2013 r. godz. 9.00 – 12.00
5. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy przekazać w terminie do dnia: 26.11.2013 r., godzina: 14:00 ( w formie pisemnej, mailowej lub faksem)
Nazwa: Miasto Słupsk
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, p. 105/106 (Mały Ratusz)
Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
Tel/fax : 59 84 88 304
e-mail: a.jasik@um.slupsk.pl
6. Ocena ofert
O wyborze ofert decydować będzie wyłącznie cena brutto zamówienia. W przypadku ofert o takiej samej najniższej cenie złożonych przez dwóch lub więcej oferentów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego zaproszenia do złożenia ofert z ceną przynajmniej o 1 zł niższą od pierwotnie złożonej przez oferenta.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 20 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 20 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 20 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 20 listopada 2013