Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert cenowych na wykonanie usługi cateringu w związku z realizacją projektu pn: „Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury-termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk”

data wystawienia: 20.11.2013 15:12
status: zamknięte

Słupsk, dnia 20.11.2013 r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na wykonanie usługi cateringu w związku z realizacją projektu pn: „Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury-termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk” finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

Szczegółowy opis zamówienia:

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa: Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, p. 105/106 (Mały Ratusz)

Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

NIP: 839 10 05 507

Tel/fax : 59 84 88 304

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia: przygotowanie i realizacja cateringu w formie szwedzkiego stołu dla 200 uczestników konferencji w ramach realizacji projektu pn: „Ciepło i oszczędnie od kołyski do matury-termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Słupsk”

  • min. 3 szt. kanapek na osobę (kanapki mieszane- dekoracyjne, np.: z wędliną, serem, twarożkiem, wędzonym łososiem, warzywami);
  • koreczki- min 500 szt. (koreczki m.in.: z wędliny, serów, warzyw);
  • bufet kawowy (ciastka min. 2 kg - typu delicja, mieszanka cukierków czekoladowych min. 6 kg, ciasto domowe typu sernik i jabłecznik– min. 200 porcji, kawa rozpuszczalna- min.200 porcji, mleczko do kawy, herbata- min.200 porcji, woda mineralna z cytryną, cukier do kawy i herbaty, cytryna);
  • dostarczenie i przygotowanie cateringu w dniu konferencji;
  • zapewnienie obsługi podczas cateringu;
  • zapewnienie ceramicznej zastawy stołowej (talerzy, filiżanek, mleczników, cukierniczek, szklanek);
  • zapewnienie sztućców;
  • dekoracja stołu;
  • uprzątnięcie sali po zakończonym cateringu (po zakończeniu konferencji).
  1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Kryteria wyboru oferty:

Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dokumentem wymaganym od Wykonawcy jest szczegółowe menu.

O wyborze wykonawcy decydować będzie najniższa cena brutto- 100%.

4. Miejsce i termin realizacji zamówienia:

Sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, 16.12.2013 r. godz. 9.00 – 12.00

5. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy przekazać w terminie do dnia: 26.11.2013 r., godzina: 14:00 ( w formie pisemnej, mailowej lub faksem)

Nazwa: Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, p. 105/106 (Mały Ratusz)

Adres: Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

Tel/fax : 59 84 88 304

e-mail: a.jasik@um.slupsk.pl

6. Ocena ofert

O wyborze ofert decydować będzie wyłącznie cena brutto zamówienia. W przypadku ofert o takiej samej najniższej cenie złożonych przez dwóch lub więcej oferentów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego zaproszenia do złożenia ofert z ceną przynajmniej o 1 zł niższą od pierwotnie złożonej przez oferenta.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
20 listopada 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
20 listopada 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
20 listopada 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
20 listopada 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek