Wymiania opraw oświetleniowych wraz ze źródłem światła w iluminacji Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3 - 15 kpl.
status: zamknięte
Słupsk, dnia 21.11.2013 r.
.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2013 poz. 907, 984 i 1047)
-
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego,
tj. Miasta Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, prac polegających na wymianie opraw oświetleniowych wraz ze źródłem światła w iluminacji Ratusza Miejskiego
w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3 - 15 kpl. -
Zamawiający do realizacji zadania przekaże materiały podstawowe tj. oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła w ilości 15 kpl.
-
Formularz ofertowy wg wzoru będącego załącznikiem Nr 1 do zaproszenia powinien zawierać łączną cenę ofertową brutto (bez opraw i źródeł światła).
-
Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 14 000 euro.
-
termin realizacji zamówienia: od 30 listopada 2013 r. do 4 grudnia 2013 r.
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi ofertę z najniższą ceną brutto.
-
Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą, faxem lub e-mailem.
-
Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Administracyjny (pokój 303)
Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
fax: 59 84 88 321
e-mail: wa@um.slupsk.pl
w terminie do 26 listopada 2013 r do godziny 15:00.
-
Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Halina Subocz tel. 59 84 88 408
Robert Salwiak tel. 59 84 88 365
-
Otwarcie ofert odbędzie się 26 listopada 2013 r. o godzinie 15:05 w pokoju nr 010.
Załączniki:
-
Formularz ofertowy
-
Opis przedmiotu zamówienia z załącznikiem graficznym.
-
Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 21 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 28 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 21 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 28 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zał nr 1-Formularz ofertowy
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 21 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 28 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Opis przedmiotu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 21 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 28 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik graficzny do opisu przedmiotu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 21 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 28 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Projekt umowy
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 21 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 28 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 28 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 28 listopada 2013