Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na zakup paneli dźwiękoszczelnych

data wystawienia: 27.11.2013 13:34
status: zamknięte




ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT


na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej „Adaptacja pomieszczeń do działalności Centrum Aktywizacji Twórczej Dzieci i Młodzieży „Schron”, a będących własnością Miasta Słupska w zarządzie PGM przy ul. Andersa 4, Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na zakup paneli dźwiękoszczelnych

I.Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego:

Miasto Słupsk

Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk

tel. 59 7 155 012

e-mail: m.wakor@um.slupsk.pl

NIP: 839 10 05 507

II.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup paneli do wygłuszania dźwięku wpomieszczeniach piwnicznych budynku przy ul. Andersa 4 w Słupsku.

III. Warunki dostarczenia towaru i płatności:

  1. 1. Termin dostawy: 10 dni od zawiadomienia o wyborze oferenta.

  2. 2. Miejsce dostawy: ul. Andersa 4, Słupsk

  3. 3. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.

4. Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.

IV.Wymagane dokumenty:

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.

V.Kryterium oceny ofert:

Cena 100 %

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.

VI.Okres związania z ofertą:

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VII.Miejsce, termin składania i otwarcia ofert:

Oferty można składać osobiście, mailowo lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej

ul. Niedziałkowskiego 6, 76-200 Słupsk

w terminie do 2 grudnia 2013 r. do godziny 12.00

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 2 grudnia 2013 r. o godzinie 12.30 w siedzibie SCOPIES przy ul. Niedziałkowskiego 6.

Informacje na temat zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 59 7 155 012.

Załączniki:

  1. Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  2. Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy.




Załącznik Nr 1 do Zaproszenia




Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest zakup paneli do wygłuszania dźwięku w dwóch pomieszczeniach piwnicznych budynku przy ul. Andersa 4 w Słupsku. Powierzchnia do wygłuszenia - 50 m².


Ustroje akustyczne (150 sztuk ) Panel wygłuszający akustyczny (gąbka-pianka) , do adaptacji studiów nagraniowych, trudno zapalny,współczynnik pochłaniania C (0,75s) - absorpcji dźwięku. klasa pochłania dźwięku A Panele mają być wykonane z pianki akustycznej o podwyższonych parametrach odporności na ogień i wysoką temperaturę i zawierać klasy palności : trudnopalny C-s2d0 PN-EN 13501-1 A1:2010 , B1 P-HFM 02 4 200 (wg DIN 4102). Wymiary panela: szerokość 50cm (500mm) długość 50cm (500mm) grubość 5cm (50mm) w kolorze szarym i czerwonym . Absorber szerokopasmowy – (20 sztuk) 10 x absorber szerokopasmowy o wymiary:100cm x 50cm x 10cm minimalny współczynnik pochłaniania dźwięku αp: dla częstotliwości (125Hz – 4kHz) min. 0,7 minimalna gęstość objętościowa: 80kg/m^3 10 x absorber szeroko i nisko pasmowy: wymiary:100cm x 50cm x 15cm minimalny współczynnik pochłaniania dźwięku αp: dla częstotliwości (125Hz – 4kHz) min. 0,75 minimalna gęstość objętościowa: 80kg/m^3


  1. Zamówienie stanowiące przedmiot postępowania zostanie wykonane w terminie 10 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty.

  2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i ryzyko.





















Załącznik Nr 2 do Zaproszenia


…............................................

Pieczęć firmowa Wykonawcy


Nazwa Wykonawcy:

…..................................................................................................................................................

Adres: ...........................................................................................................................................

Tel. ................................................... Fax .........................................

E-mail............................................. NIP.................................................... REGON............................................


FORMULARZ OFERTOWY

Nawiązując do Zaproszenia do składania ofert na zakup materiałów budowlanych do przeprowadzenia remontu wpomieszczeniach budynku przy ul. Andersa 4 w Słupsku, oferuję realizację zamówienia za łączną cenę ofertową:


netto …..................................

podatek VAT (….........%) …..............................

brutto…................................

słownie: …...................................................................................................................................


  1. Oświadczam, że zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania wykonam w terminie podanym w Zaproszeniu do składania ofert.

  2. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią zaproszenia do składania ofert i nie wnoszę zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte.

  3. Akceptuję 14 – dniowy termin płatności.





…................................. …...........................................................

Data Podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy






Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Maria Wakor
Data wytworzenia:
27 listopada 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
27 listopada 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na zakup paneli dźwiękoszczelnych
Informację wytworzył:
Maria Wakor
Data wytworzenia:
27 listopada 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
27 listopada 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek