Zaproszenie do składania ofert na zakup paneli dźwiękoszczelnych
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej „Adaptacja pomieszczeń do działalności Centrum Aktywizacji Twórczej Dzieci i Młodzieży „Schron”, a będących własnością Miasta Słupska w zarządzie PGM przy ul. Andersa 4, Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na zakup paneli dźwiękoszczelnych
I.Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego:
Miasto Słupsk
Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
tel. 59 7 155 012
e-mail: m.wakor@um.slupsk.pl
NIP: 839 10 05 507
II.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup paneli do wygłuszania dźwięku wpomieszczeniach piwnicznych budynku przy ul. Andersa 4 w Słupsku.
III. Warunki dostarczenia towaru i płatności:
-
1. Termin dostawy: 10 dni od zawiadomienia o wyborze oferenta.
-
2. Miejsce dostawy: ul. Andersa 4, Słupsk
-
3. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
4. Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
IV.Wymagane dokumenty:
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.
V.Kryterium oceny ofert:
Cena 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.
VI.Okres związania z ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII.Miejsce, termin składania i otwarcia ofert:
Oferty można składać osobiście, mailowo lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej
ul. Niedziałkowskiego 6, 76-200 Słupsk
w terminie do 2 grudnia 2013 r. do godziny 12.00
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 2 grudnia 2013 r. o godzinie 12.30 w siedzibie SCOPIES przy ul. Niedziałkowskiego 6.
Informacje na temat zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 59 7 155 012.
Załączniki:
-
Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
-
Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy.
Załącznik Nr 1 do Zaproszenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup paneli do wygłuszania dźwięku w dwóch pomieszczeniach piwnicznych budynku przy ul. Andersa 4 w Słupsku. Powierzchnia do wygłuszenia - 50 m².
Ustroje akustyczne (150 sztuk ) Panel wygłuszający akustyczny (gąbka-pianka) , do adaptacji studiów nagraniowych, trudno zapalny,współczynnik pochłaniania C (0,75s) - absorpcji dźwięku. klasa pochłania dźwięku A Panele mają być wykonane z pianki akustycznej o podwyższonych parametrach odporności na ogień i wysoką temperaturę i zawierać klasy palności : trudnopalny C-s2d0 PN-EN 13501-1 A1:2010 , B1 P-HFM 02 4 200 (wg DIN 4102). Wymiary panela: szerokość 50cm (500mm) długość 50cm (500mm) grubość 5cm (50mm) w kolorze szarym i czerwonym . Absorber szerokopasmowy – (20 sztuk) 10 x absorber szerokopasmowy o wymiary:100cm x 50cm x 10cm minimalny współczynnik pochłaniania dźwięku αp: dla częstotliwości (125Hz – 4kHz) min. 0,7 minimalna gęstość objętościowa: 80kg/m^3 10 x absorber szeroko i nisko pasmowy: wymiary:100cm x 50cm x 15cm minimalny współczynnik pochłaniania dźwięku αp: dla częstotliwości (125Hz – 4kHz) min. 0,75 minimalna gęstość objętościowa: 80kg/m^3
-
Zamówienie stanowiące przedmiot postępowania zostanie wykonane w terminie 10 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty.
-
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i ryzyko.
Załącznik Nr 2 do Zaproszenia
…............................................
Pieczęć firmowa Wykonawcy
Nazwa Wykonawcy:
…..................................................................................................................................................
Adres: ...........................................................................................................................................
Tel. ................................................... Fax .........................................
E-mail............................................. NIP.................................................... REGON............................................
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do Zaproszenia do składania ofert na zakup materiałów budowlanych do przeprowadzenia remontu wpomieszczeniach budynku przy ul. Andersa 4 w Słupsku, oferuję realizację zamówienia za łączną cenę ofertową:
netto …..................................
podatek VAT (….........%) …..............................
brutto…................................
słownie: …...................................................................................................................................
-
Oświadczam, że zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania wykonam w terminie podanym w Zaproszeniu do składania ofert.
-
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią zaproszenia do składania ofert i nie wnoszę zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte.
-
Akceptuję 14 – dniowy termin płatności.
…................................. …...........................................................
Data Podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Maria Wakor
- Data wytworzenia:
- 27 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 27 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na zakup paneli dźwiękoszczelnych
- Informację wytworzył:
- Maria Wakor
- Data wytworzenia:
- 27 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 27 listopada 2013