Zaproszenie do składania ofert na zakup wraz z montażem elementów placu zabaw.
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
/Dz.U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm./
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku, w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej „Budowa placu zabaw dla dzieci „Guma”, a będących własnością Miasta Słupska w zarządzie PGM przy ul. Partyzantów 18-19, Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na zakup wraz z montażem elementów placu zabaw.
I.Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego:
Miasto Słupsk
Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
tel. 59 7155012
e-mail: m.wakor@um.slupsk.pl
NIP: 839 10 05 507
II.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż elementów placu zabaw przy ul. Partyzantów 18-19 w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
III. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
IV.Warunkiudziałuwpostępowaniu:
Posiadaniewiedzyidoświadczenia – warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 podobne zamówienia o wartości co najmniej 6.000,00 zł brutto każde z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 3 do Zaproszenia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje).
V.Wymagane dokumenty:
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.
2.Wykaz wykonanych zadań w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia z wykorzystaniem wzoru – Zał. Nr 3 do Zaproszenia.
3. Referencje potwierdzające należyte wykonanie wykazanych zamówień.
VI.Kryterium oceny ofert:
Cena 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za realizację całego zamówienia oraz jednocześnie spełni warunki udziału w postępowaniu.
VII.Okres związania z ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII.Miejsce, termin składania i otwarcia ofert:
Oferty można składać osobiście, mailowo lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej
ul. Niedziałkowskiego 6
76-200 Słupsk
w terminie do 3 grudnia 2013 r. do godziny 15.00
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 3 grudnia 2013 r. do godziny 15.00 w siedzibie Zamawiającego.
Informacje na temat zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 59 7 155 012.
Załączniki:
-
Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
-
Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy.
-
Załącznik Nr 3 – Wykaz wykonanych zadań w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.
-
Załącznik Nr 4 – Wzór umowy.
Załącznik Nr 1 do Zaproszenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów placu zabaw w ramach inicjatywy lokalnej mieszkańców przy ul. Partyzantów 18-19 w Słupsku
Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia placu zabaw:
Huśtawka Podwójna – (siedziska deseczki) huśtawka wahadłowa o konstrukcji stalowej cynkowanej, a następnie malowanej dwukrotnie proszkowo, łańcuchy stal nierdzewna, zawiesia huśtawek podwójnie łożyskowane - wykonane ze stali nierdzewnej, sztywne płaskie siedziska wykonane z aluminium oblanego gumą, Wymiary urządzenia 395 x 232 cm, wysokość 228 cm, strefa bezpieczeństwa 315 x 750 cm.
Huśtawka podwójna (siedziska deseczka + koszyk) - huśtawka wahadłowa o konstrukcji stalowej cynkowanej, a następnie malowanej dwukrotnie proszkowo, łańcuchy stal nierdzewna, zawiesia huśtawek podwójnie łożyskowane - wykonane ze stali nierdzewnej. Jedno sztywne siedzisko w kształcie deseczki wykonane z aluminium oblanego gumą, drugie siedzisko w kształcie koszyka umożliwiającego korzystanie z huśtawki przez małe dzieci Wymiary urządzenia 395 x 232 cm, wysokość 228 cm, strefa bezpieczeństwa 315 x 750 cm.
Małpi Gaj - zestaw sprawnościowy, w kształcie sześciokąta wyposażony w kratownicę linową, drabinkę linową, linę z węzłami, dwa drążki do podciągania oraz zestaw rękojeści do podciągania, konstrukcja wykonana ze stali, cynkowana, a następnie dwukrotnie malowana farbą proszkową, liny stylonowe z rdzeniem stalowym. Wymiary urządzenia 286 x 2329 cm, wysokość 236 cm, strefa bezpieczeństwa 717 x 760 cm.
Bujak na sprężynie hipo – bujak w kształcie pandy wykonany z polietylenu, konstrukcja stalowa oraz sprężyna malowane proszkowo. Wymiary urządzenia 27 x 109 cm, wysokość 8 cm, strefa bezpieczeństwa 327 x 409 cm.
Bujak na sprężynie panda – bujak w kształcie hipopotama wykonany z polietylenu, konstrukcja stalowa oraz sprężyna malowane proszkowo. Wymiary urządzenia 27 x 97 cm, wysokość 83 cm, strefa bezpieczeństwa 327 x 397 cm.
Huśtawka wagowa – huśtawka typu ważka o konstrukcji stalowej cynkowanej, a następnie dwukrotnie malowanej farbami proszkowymi. Element obrotowy huśtawki łożyskowany, Siedziska huśtawki wykonane z płyty polietylenowej, przy siedziskach uchwyty w kształcie pierścieni. Poprzeczka huśtawki wygięta w łuk. Wymiary 37 x 264 cm, wysokość 114 cm, strefa bezpieczeństwa 240 x 470 cm.
Wieża Active – zestaw składający się z jednej kwadratowej wieży bez zadaszenia, konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej, a następnie dwukrotnie malowanej proszkowo, ścianki wykonane z polietylenu, na wieżę prowadzą dwa wejścia, odpowiednio w formie drabinki łukowej o konstrukcji stalowej wypełnionej kratownicą linową oraz skośnej ścianki wspinaczkowej wyposażoną w linę wspomagającą. Zestaw wyposażony w ślizgawkę wykonaną ze stali nierdzewnej z bokami z płyt polietylenowych. Zastosowana lina wykonana jest z polipropylenu z rdzeniem stalowym. Elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Wymiary urządzenia 170 x 407 cm, wysokość 204 cm, wysokość podestu 120 cm, strefa bezpieczeństwa 476 x 764 cm.
Tablica do rysowania – dwie tablice do rysowania wykonane z płyty wodoodpornej, połączone ze sobą w kształt litery L, na tablicach zamontowane wzory cyfr i liter oraz symbol ołówka wykonane z polietylenu. Słupy konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej, a następnie dwukrotnie malowanej proszkowo. Elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczona plastikowymi zaślepkami. Wymiary urządzenia 131 x 133 cm, wysokość 140 cm.
Ławka Simple – ławka o konstrukcji stalowej, cynkowanej, a następnie malowanej dwukrotnie proszkowo, siedziska drewniane impregnowane w celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych, ławka na stałe zakotwiona w gruncie. Wymiary 38 x 160 cm, wysokość 42 cm.
Kosz na śmieci – kosz na śmieci o pojemności 35 l, wyposażony w obrotowy mechanizm opróżniania kosza. Pojemnik wykonany z perforowanej blachy stalowej cynkowanej, a następnie dwukrotnie malowanej proszkowo. Wysokość kosza 100 cm.
Ogrodzenie systemowe– składające się z przęseł o długości 2,5 m wykonanych z prętów stalowych. Przęsła mocowane do słupków na trwale zabetonowanych w gruncie. Ogrodzenie wyposażone w jedną furtkę wejściową o szerokości ok. 1 m. Wysokość ogrodzenia 1,2 m. Całkowita długość ogrodzenia obejmująca furtkę wejściowa wynosi 30 mb. Całość ogrodzenia cynkowana ogniowo.
Wykonawca we własnym zakresie powinien dostarczyć i zamontować zamówione urządzenia w terminie określonym w Zaproszeniu do składania ofert.
Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe powinny posiadać certyfikaty zgodności z normami serii PN EN 1176 dotyczące bezpieczeństwa placu zabaw.– wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń rekreacyjno-zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń.
Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 2%.
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia rekreacyjno-zabawowe niż wskazano w dokumentacji technicznej.
Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń rekreacyjno-zabawowych oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego.
Załącznik Nr2 do Zaproszenia
…............................................
Pieczęć firmowa Wykonawcy
Nazwa Wykonawcy:
…..................................................................................................................................................
Adres: ...........................................................................................................................................
Tel. ................................................... Fax ................................................
E-mail............................................. NIP.................................................... REGON..................................................
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do Zaproszenia do składania ofert na wykonanie zadania pn. Zakup wraz z montażem urządzeń na plac zabaw przy ul. Partyzantów 18-19 w Słupsku, oferuję realizację zamówienia za łączną cenę ofertową:
netto …..................................
podatek VAT (….........%) …..............................
brutto…................................
słownie: ….................................................................................................................
-
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu.
-
Oświadczam, że zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania wykonam w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.
-
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią zaproszenia do składania ofert i nie wnoszę zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte.
-
Na wykonane zamówienie udzielam …... gwarancji.
-
Akceptuję 21 – dniowy termin płatności wynagrodzenia za wykonane i przyjęte bez zastrzeżeń prace, płatne przelewem licząc od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.
-
W przypadku przyznania mi zamówienia to zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
-
Oświadczam, że zamówienie wykonam samodzielnie/za pomocą Podwykonawców*
-
Oświadczam, że jestem/nie jestem* podatnikiem VAT.
*niepotrzebne skreślić
…................................. …...........................................................
Data Podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
Załącznik Nr 3 doZaproszenia
pieczęć Wykonawcy:
Nazwa firmy: …...........................................................................................................................
Adres: ...........................................................................................................................................
Tel. ................................................... Fax .........................................
E-mail............................................. NIP.................................................... REGON............................................
Wykaz wykonanych zadań w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia
Oświadczam, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonalismy, następujace zadania, odpowiadajace swoim rodzajem i charakterem zadań stanowiących przedmiot zamówienia w niniejszym postepowaniu.
Lp. |
Nazwa zadania |
Całkowita wartość zamówienia brutto (w złotych) |
Początek realizacji zadania (data) |
Koniec realizacji zadania (data) |
Nazwa Zamawiającego |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do wykazanego powyżej zakresu zadań dołączam referencje..
POUCZENIE:
Art.297 § 1 KODEKSU KARNEGO: Kto w celu uzyskania dla siebie lub kogoś innego (…) przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument, albo pisemne nierzetelne poświadczenie dotyczace okoliczności o istotnycm znaczeniu dla uzyskania (…) zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat.
…........................................ …..…...................................................................................
Data Podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
Załącznik Nr 4 do Zaproszenia
UMOWA Nr GPM/....../2013
/projekt umowy/
zawarta w dniu...........................2013 roku w Słupsku pomiędzy:
Miastem Słupsk, Plac Zwycięstwa3, zwanym dalej „Zamawiającym“, reprezentowanym przez:
…..................................................................................................................................................
a
…..................................................................................................................................................
…..................................................................................................................................................zwanym dalej „Wykonawcą“, reprezentowanym przez:
…..................................................................................................................................................
NapodstawieRegulaminuzamówieńpublicznych,którychwartośćnieprzekraczawyrażonejwzłotychrównowartościkwoty14.000eurowUrzędzieMiejskimwSłupskuzostałazawartaumowaonastępujacejtresci:
§1
PRZEDMIOT UMOWY
-
Przedmiotem umowy jest zakup, dostawa i montaż elementów placu zabaw w ramach inicjatywy lokalnej mieszkańców budynku przy ul. Partyzantów 18-19.
-
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach inicjatywy lokalnej dla mieszkańców miasta Słupska pod nazwą: „ Budowa placu zabaw dla dzieci „Guma”.
-
Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera Załącznik Nr 1 do umowy.
§2
TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji całego zamówienia: 10 dni od dnia podpisania umowy.
§3
OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYKONAWCY
-
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia z nalezytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
-
Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunkow realizacji zamówienia.
-
Przeniesienie przez Wykonawcę jakichkolwiek praw związanych z wykonywaniem umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego na osobę trzecią jest nieważne.
-
Wykonawca zobowiazany jest do niezwłocznego informowania Zamawiajacego o wszystkich zdarzeniach majacych lub mogących mieć wpływ na wykonanie umowy.
-
Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiajacego za jakość i terminowość wykonania umowy oraz za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi.
-
Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na terenie miejskim, ktorego działka oznakowana jest numerem ewidencyjnym …..........., znajdującym się w Słupsku pomiędzy ulicami Partyzantów 18, 19.
§4
OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO
-
Zamawiajacy przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne do wykonania niniejszej umowy informacje, w szczególności wskaże dokładnie miejsce przeznaczone na wykonanie przedmiotu umowy.
§5
WYNAGRODZENIE
-
Za wykonanie zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości:
\netto …........................... zł
podatek VAT (….....) ….............. zł
brutto ….................... ł (słownie: ….........................................................................).
-
Zapłata nalezności Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastapi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, po protokólarnym przejęciu przez Zamawiającego calości prac bez zastrzeżeń.
-
Wynagrodzenie za wykonane i przyjęte bez zastrzeżeń prace płatne będzie przelewem w ciągu 21 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę faktury VAT wystawionej zgodnie z ust. 1.
-
Zapłata należności dla Wykonawcy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
-
NIP Wykonawcy ….................................... .
-
NIP Zamawiającego: 839-10-05-507.
-
Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego do jej przyjęcia.
§6
OSOBY UPOWAŻNIONE
-
Osobę odpowiedzialną za prawidłową realizację niniejszej umowy oraz upowaznioną do kontaktów z Wykonawcą ze strony Zamawiajacego będzie …........................ nr tel. …...................., e-mail: ….................................... .
-
Osobą odpowiedzialną za prawidlową realizację niniejszej umowy oraz upowaznioną do kontaktów z Zamawiajacym ze strony Wykonawcy będzie …........................ nr tel. …........................................., e-mail: ….................................................................... .
§7
KONTROLA I ODBIÓR PRZEDMIOTU UMOWY
-
Najpóźniej w dniu upływu terminu wykonania prac, o którym mowa w § 2, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiajacego o swej gotowosci przedstawienia do odbioru całości prac, stanowiacych przedmiot umowy.
-
Zamawiający niezwłocznie sporządzi protokół odbioru prac. Protokół odbioru prac, nie zawierający wyszczególnionych wad i usterek, stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wuykonawcę faktury VAT za wykonane prace.
-
Jeżeli Zamawiający stwierdzi występoanie w przedmiocie umowy wad, może odmówić odbioru prac. W takim przypadku Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin, nie dłuższy niż 5 dni, na usuniecie tych wad. Protokół stwierdzający nierzetelne wykonanie przedmiotu umowy będzie zawierał specyfikację rodzaju występujących wad oraz określenie dodatkowego terminu na usunięcie wad.
-
W prztypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę dodatkowo wyznaczonego terminu usunięcia wad, Zamawiający może odstąpić od umowy lub też żądać jej wykonania oraz zapłaty kar umownych, o których mowa w § 10 ust. 3.
§8
UDZIELENIE GWARANCJI
-
Wykonawca udziela Zamawiajacemu gwarancji na wykonane prace. Okres gwarancji wynosi …. miesięcy od dnia następnego po dniu dokonania odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiazuje się do usuwania na własny ksozt wad i usterek, ktore ujawnią się w przedmiocie umowy. Usuwanie wad i usterek następować będzie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wadach i usterkach.
-
Niezaleznie od uprawnień wynikajacych z gwarancji, Zamawjającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne.
-
Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wykonanych prac objetych niniejsza umową wygasają z upływem 1 roku, licząc od dnia terminu usunięcia wad. Do zachowania uprawnień z tytułu rękojmi za wady wystarczy, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie w terminie 30 dni od jej wykrycia.
§9
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Zamawiającemu przysługuje prwo odstąpienia od umowy lub jej części w szczególności:
a) gdy Wykonawca realizuje umowę niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób sprzeczny z umową lub nienalezytą starannością;
b) gdy Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem lub zakończeniem realizacji umowy tak dalece, że nie jest prawdopodobne, żeby ukończył ją w terminie, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy.
-
W przypadkach, o ktorych mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia za część zamówienia odebraną protokólarnie do dnia ustania obowiązywania umowy.
-
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodujacej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
-
Oświadczenie Zamawiającego o odstąpieniu od umowy następuje na piśmie.
§10
KARY UMOWNE
-
Wykonawca zobowiazany jest zapłacić Zamawiajacemu kare umowną w wysokości 3 % kwoty brutto, o ktorej mowa w § 5 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia w oddaniu przedmiotu umowy bez wad i usterek, licząc od daty okreslonej w § 2.
-
W przypadku odstąpienia przez Zamawiajacego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20 % kwoty brutto, o której mowa w § 5 ust. 1.
-
Wykonawca zobowiązuje sie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3 % kwoty brutto, o ktorej mowa w § 5 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia w usuwaniu wad po wyznaczonym dodatkowym terminie.
-
W przypadku wykrycia w okresie rękojmi wad przedmiotu umowy, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin ich usunięcia, a po przekroczeniu tego terminu zostana naliczone kary umowne w wysokości 3 % wartości brutto przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad.
-
Stronom służy prawo dochodzenia odszkodowania przekraczajacego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
-
Zamawiajacy ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
-
Jeżeli Zamawiający opóźni się z zapłatą wynagrodzenia, Wykonawca może żądać odsetek ustawowych za czas opóźnienia.
-
Każdej ze Stron przysługuje prawo do odszkodowania na zasadach ogólnych według Kodeksu cywilnego w części przekraczajacej zastrzeżone kary umowne oraz z tytułów nieobjętych zastrzeżonymi karami umownymi.
§11
ZMIANY UMOWY
-
Zamawiający przewiduje mozliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy, jeżeli te zmiany są koprzystne dla Zamawiającego.
-
W przypadku nieterminowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, na skutek okolicznoścvi, za ktore Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, (w tym wyłączna wina osoby trzeciej, siła wyższa), Zamawiający udzieli Wykonawcy dodatkowego terminu realizacji umowy.
-
Warunkiem dokonania zmian, o ktorych mowa w ust. 1 i 2 jest złożenie wniosku uzasadniajacego konieczność dokonania zmian.
-
Zmiana niniejszej umowy musi nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§12
ROSZCZENIA I SPORY
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów, wynikających z niniejszej umowy jest sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§13
ROZWIĄZANIE UMOWY
Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę warunków umowy.
§14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.
-
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Maria Wakor
- Data wytworzenia:
- 27 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 27 listopada 2013
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na zakup wraz z montażem elementów placu zabaw.
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Maria Wakor
- Data wytworzenia:
- 27 listopada 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 27 listopada 2013