Zaproszenie do składania ofert na zakup sprzętu muzycznego
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej „Adaptacja pomieszczeń do działalności Centrum Aktywizacji Twórczej Dzieci i Młodzieży „Schron”, a będących własnością Miasta Słupska w zarządzie PGM przy ul. Andersa 4, Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na zakup sprzętu muzycznego.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego:
Miasto Słupsk
Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
tel. 59 7 155 012
e-mail: m.wakor@um.slupsk.pl
NIP: 839 10 05 507
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu muzycznego do nauki gry na instrumentach.
III. Warunki dostarczenia towaru i płatności:
-
1. Termin dostawy: 7 dni od zawiadomienia o wyborze oferenta.
-
2. Miejsce dostawy: ul. Andersa 4, Słupsk
-
3. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.
4. Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.
3. Formularz cenowy (wypełniony) – Załącznik Nr 3 do Zaproszenia.
VI. Kryterium oceny ofert:
Cena 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia oraz jednocześnie spełni warunki udziału w postępowaniu.
VII. Okres związania z ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert:
Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej
ul. Niedziałkowskiego 6, 76-200 Słupsk
w terminie do 9 grudnia 2013 r. do godziny 14.00
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 9 grudnia 2013 r. o godzinie 14.30 w siedzibie Zamawiającego.
Informacje na temat zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 59 7 155 012.
Załączniki:
-
Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
-
Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy.
-
Załącznik Nr 3 - Formularz cenowy
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Robert Jakubiak
- Data wytworzenia:
- 4 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 4 grudnia 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 1
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Robert Jakubiak
- Data wytworzenia:
- 4 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 4 grudnia 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Robert Jakubiak
- Data wytworzenia:
- 4 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 4 grudnia 2013
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 3
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Robert Jakubiak
- Data wytworzenia:
- 4 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Rafał Jeka
- Data publikacji:
- 4 grudnia 2013