Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na zakup materiałów oraz wykonanie prac budowlanych przy ul. Kilińskiego 38

data wystawienia: 13.12.2013 10:53
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT


na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej pn „Poprawa estetyki, bezpieczeństwa i warunków na terenie Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 7 w Słupsku”, Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na zakup artykułów budowlanych, zakup bramy i 2 furtek oraz wymianę nawierzchni o pow. 300 m2.

I.Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego:

Miasto Słupsk

Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk

tel. 59 7155012

NIP: 839 10 05 507

II.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup art. budowlanych, bramy zewnętrznej i 2 furtek zewnętrznych oraz wymiana nawierzchni przed budynkiem NSP nr 7 w Słupsku przy ul. Kilińskiego 38 (szczegółowy opis zamówienia - Załącznik 1).

III. Warunki dostarczenia towaru i płatności:

  1. 1. Termin dostawy i wykonania prac: 14 dni od zawiadomienia o wyborze oferenta. Istnieje możliwość przesunięcia terminu zakończenia prac ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.

  2. 2. Miejsce dostawy i wykonania prac: ul. Kilińskiego 38, Słupsk.

  3. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i ryzyko.

4. Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.

IV.Wymagane dokumenty:

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

2. Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

V.Kryterium oceny ofert:

Cena - 90 % ; referencje oraz doświadczenie w wykonywaniu podobnych zleceń - 10 %.

VI.Okres związania ofertą:

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VII.Miejsce, termin składania i otwarcia ofert:

Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Słupskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej

ul. Niedziałkowskiego 6

76-200 Słupsk

w terminie do 18 grudnia 2013 r. do godziny 12.00. Decyduje termin wpływu oferty do Zamawiającego.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18 grudnia 2013 r. o godzinie 12.30 w siedzibie SCOPIES przy ul. Niedziałkowskiego 6.

Informacje na temat zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: 59 7155012 lub drogą mailową – r.jakubiak@um.slupsk.pl.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  2. Załącznik nr 2 - formularz ofertowy.

  3. Załącznik nr 3 - formularz cenowy.

  4. Załącznik nr 4 - projekt umowy.

Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Rafał Jeka - pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds organizacji pozarządowych
Data wytworzenia:
13 grudnia 2013
Informację opublikował:
Robert Jakubiak
Data publikacji:
13 grudnia 2013
Nazwa pliku:
załącznik - zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Rafał Jeka - Pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds. organizacji pozarządowych
Data wytworzenia:
13 grudnia 2013
Informację opublikował:
Robert Jakubiak
Data publikacji:
13 grudnia 2013
Nazwa pliku:
Załącznik 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Rafał Jeka - Pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds. organizacji pozarządowych
Data wytworzenia:
13 grudnia 2013
Informację opublikował:
Robert Jakubiak
Data publikacji:
13 grudnia 2013
Nazwa pliku:
Załacznik 2 - Formularz ofertowy
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Rafał Jeka - Pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds. organizacji pozarządowych
Data wytworzenia:
13 grudnia 2013
Informację opublikował:
Robert Jakubiak
Data publikacji:
13 grudnia 2013
Nazwa pliku:
Załącznik 3 - Formularz cenowy
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Rafał Jeka - Pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds. organizacji pozarządowych
Data wytworzenia:
13 grudnia 2013
Informację opublikował:
Robert Jakubiak
Data publikacji:
13 grudnia 2013
Nazwa pliku:
Załacznik 4 - Projekt umowy
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Rafał Jeka - Pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds. organizacji pozarządowych
Data wytworzenia:
13 grudnia 2013
Informację opublikował:
Robert Jakubiak
Data publikacji:
13 grudnia 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek