Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
status: zamknięte
AB.IX.7353-520/04 Słupsk, dnia 15.11.2004r.
Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego w związku z art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane zawiadamia się, że na wniosek Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia na budowę ulicy Sosnowej w Słupsku wraz z przebudową oświetlenia i odwodnienia w w/w ulicy ( na działkach nr 321/3 obr.18; nr 4, 2/40, 2/41, 2/49 obr. 20 )
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. do dnia 29 listopada 2004r. strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz uzyskać wyjaśnienia w przedmiotowej sprawie. ( Wydział Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Słupsku – Mały Ratusz, pokój 02 – parter ).
Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się:
1.na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku
2.na stronie internetowej organu: www.slupsk.pl
3.w miejscu planowanego przedsięwzięcia
4.a/a
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 15 listopada 2004
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 15 listopada 2004