Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zakup artykułów budowlanych, zakup bramy i 2 furtek oraz wymianę nawierzchni o pow. 300 m2
status: zamknięte
NOTATKA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczącej zakupu artykułów budowlanych, zakup bramy i 2 furtek oraz wymiany nawierzchni o pow. 300 m2, w związku z realizacją zadania w ramach inicjatywy lokalnej pn „Poprawa estetyki, bezpieczeństwa i warunków na terenie Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 7 w Słupsku”.
W dniu 13 grudnia 2013 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego ukazało się zaproszenie do składania ofert na zakup artykułów budowlanych, zakup bramy i 2 furtek oraz wymiany nawierzchni o pow. 300 m2.
W terminie określonym w zaproszeniu do składania ofert wpłynęły następujące oferty:
-
Firma Usługowo-Budowlana CYGERT Witold z Gowidlina -
cena brutto : 49.705,30 zł;
-
ROB-PLAST Łapiński Sp.J. ze Słupska -
cena brutto : 39.761,10 zł;
-
Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Chamier Ciemiński z Tuchomia -
cena brutto : 20.975,00 zł.
Wszystkie powyższe oferty spełniły wymagania określone w zaproszeniu do składania ofert cenowych.
Wobec powyższego Zamawiający złoży zamówienie firmie - Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Chamier Ciemiński, ul. Sobieskiego 30, 77-133 Tuchomie.
- Podmiot publikujący:
- Gabinet Prezydenta Miasta
- Informację wytworzył:
- Rafał Jeka - Pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds. organizacji pozarządowych
- Data wytworzenia:
- 18 grudnia 2013
- Informację opublikował:
- Robert Jakubiak
- Data publikacji:
- 18 grudnia 2013