Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie, rozbudowie i przebudowie ulicy Braci Staniuków oraz budowie nowego odcinka pomiędzy ulicami ...
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA
Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Z 2013 r. poz. 687) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Z 2013 r. poz. 267)
zawiadamia się
że na wniosek Prezydenta Miasta Słupska zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie, rozbudowie i przebudowie ulicy Braci Staniuków oraz budowie nowego odcinka pomiędzy ulicami Braci Staniuków i Portową w Słupsku, w ramach inwestycji pn. „Nowy przebieg drogi krajowej nr 21 w Słupsku”.
Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:
Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:
-
763, 51/1 obr. 7 – pas drogowy ul. Grunwaldzkiej
-
52/13, 4/15, 4/19 obr. 1 – pas drogowy ul. Braci Staniuków
-
28, 193 obr. 1 – pas drogowy ul. Portowej
Działki stanowiące własność Miasta Słupsk niewymagające podziału i przeznaczone do włączenia do pasa drogowego:
-
45/56, 46/58, 4/20, 4/11 obr. 1
Działki przewidziane do podziału zgodnie z projektami podziału nieruchomości*:
-
139 obr. 1 (139/1, 139/2)
-
52/30 obr. 1 (52/36, 52/37)
-
52/14 obr. 1 (52/34, 52/35)
-
46/80 obr. 1 (46/108, 46/109)
-
46/64 obr. 1 (46/106, 46/107)
-
46/63 obr. 1 (46/104, 46/105)
-
46/51 obr. 1 (46/99, 46/100, 46/101)
-
4/16 obr. 1 (4/56, 4/57)
-
4/13 obr. 1 (4/54, 4/55)
-
43 obr. 1 (43/1, 43/2)
-
46/55 obr. 1 (46/102, 46/103)
*) Przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi, w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale, tłustym drukiem zaznaczono działki przeznaczone do włączenia do pasa drogowego
Działki przeznaczone do tymczasowego zajęcia w celu budowy lub przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej:
-
764/2, 313/2 obr. 7
-
4/46, 4/47, 27, 45, 46/81 obr. 1
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty doręczenia obwieszczenia, strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.
Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia.
Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
- Informację wytworzył:
- Andrzej Poźniak - Dyrektor Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
- Data wytworzenia:
- 15 stycznia 2014
- Informację opublikował:
- Małgorzata Zalewska
- Data publikacji:
- 15 stycznia 2014