Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy oraz utrzymania w stałej sprawności technicznej central telefonicznych, aparatów telefonicznych wraz z instalacją telefoniczną wewnętrzną znajdującą się w budynkach i lokalach Urzędu Miejskiego w Słupsku.
status: zamknięte
A-RRB-I.2512.1.2014 Słupsk, dnia 31 stycznia 2014 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie Regulaminu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro .
-
Nazwa i adres Zamawiającego
Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
fax 59 8488408
e-maili: wa@um.slupsk.pl
-
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, przeglądu i naprawy oraz utrzymania w stałej sprawności technicznej central telefonicznych, aparatów telefonicznych wraz z instalacją telefoniczną wewnętrzną znajdującą się w budynkach i lokalach Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
III.Termin realizacji usługi
Wykonawca winien realizować zamówienie w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
IV.Warunki udziału w postępowaniu
-
Posiadanie wiedzy i doświadczenia.
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20 tysięcy złotych brutto.
-
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania zamówienia oraz przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją ...o podstawie dysponowania tymi osobami. - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 3 do.Zaproszenia.
-
Posiadanie certyfikatów producenta sprzętu łączności. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada certyfikaty producenta sprzętu łączności uprawniające do obsługi i naprawy central telefonicznych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia pkt. II ust. 1 ppkt. 2 i 4 – Załącznik nr1 do Zaproszenia.
…
V. Wymagane dokumenty
1. Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją
...o podstawie dysponowania tymi osobami.- z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 3 do ….Zaproszenia.
3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że posiada sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania ….zamówienia - załącznik Nr 2 do Zaproszenia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ….udostępnienia potencjału ….technicznego.
3...Certyfikaty producenta sprzętu łączności potwierdzające posiadanie uprawnień do ….wykonywania napraw i obsługi central.telefonicznych wymienionych w opisie przedmiotu ….zamówienia pkt. II ust.1 ppkt. 2 i 4.
4..Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również ….wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu ….składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ….przynajmniej jednej usługi.odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ….o wartości nie mniejszej niż 20 tysięcy złotych brutto, wraz z podaniem jej wartości, ….przedmiotu, daty wykonania.i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz ….załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie, o treści zgodnej ….z Załącznikiem Nr 4 do Zaproszenia. *
5..Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji ….działalności gospodarczej.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. V muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
* Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
VI. Kryterium oceny ofert
Cena – 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie zamówienia i jednocześnie spełni warunki udziału w postępowaniu.
VII. Okres związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć osobiście lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
Wydział Administracyjny
pok. 303
w terminie do dnia 12 lutego 2014 r. do godz. 11.00.
Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:
" Oferta na usługę konserwacji, przeglądu i naprawy oraz utrzymania w stałej sprawności technicznej central telefonicznych, aparatów telefonicznych wraz z instalacją telefoniczną wewnętrzną znajdującą się w budynkach i lokalach Urzędu Miejskiego w Słupsku ”.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 12 lutego 2014 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego (pok. 303).
Przeprowadzone na powyższych zasadach rozpoznanie rynku ma na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty. Ewentualne pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: r.salwiak@um.slupsk.pl lub Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.
W załączeniu:
Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik Nr 3 - Wykaz osób
Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych robót
Załącznik Nr 5 - Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 24 lutego 2014
- Nazwa pliku:
- Zał. 1 Opis przedmiotu.pdf
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 24 lutego 2014
- Nazwa pliku:
- Zał.2 Formularz ofertowy_konserwacja urzadzen telefonicznych.pdf
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 24 lutego 2014
- Nazwa pliku:
- Zał.3 Wykaz osób_ konserwacja urzadzen telefonicznych.pdf
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 24 lutego 2014
- Nazwa pliku:
- Zał4 tabela wykonanych robót.pdf
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 24 lutego 2014
- Nazwa pliku:
- Zał.5 Projekt umowy_konserwacja urzadzen telefonicznych.pdf
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 24 lutego 2014
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia.
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 24 lutego 2014