Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie o wydaniu decyzji nr 52/2014 z dnia 26.02.2014 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej budowę i przebudowę ulic 11 Listopada, Piłsudskiego i Rejtana w Słupsku

data wystawienia: 3.03.2014 10:40
status: zamknięte

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA


Działając na podstawie art. 11f ust. 3 i 4 w związku z art. 11 a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. 687) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267)


zawiadamiam


o wydaniu decyzji nr 52/2014 z dnia 26.02.2014 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej budowę i przebudowę ulic 11 Listopada, Piłsudskiego i Rejtana w Słupsku w ramach zadania pn. „Nowy przebieg drogi krajowej nr 21 w Słupsku” .

Inwestycją objęte są następujące nieruchomości:

Działki znajdujące się w liniach rozgraniczających pas drogowy:

  • 10, 30/53, 32/1, 170/17, 269/3, 871/1, 904/1 obr. 10 – pas drogowy ul. 11 Listopada

  • 2/3, 13 obr. 10; 1189, 1271, 1278 obr. 9; 172/3, 160/9, 160/10, 160/13, 160/15 obr. 8 – pas drogowy ul. Piłsudskiego

  • 279/4 obr. 10– pas drogowy ul. Romera;

  • 887 obr. 10 – pas drogowy ul. Michałowskiego

  • 853 obr. 10 – pas drogowy ul. Andersa;

  • 224, 229/6, 226/3 obr. 10 – pas drogowy ul. Zaborowskiej

  • 172/2 obr. 8 – pas drogowy ul. Legionów Polskich

  • 635, 1222 obr. 9 – pas drogowy ul. Banacha

  • 232/1, 171/1 obr. 9; 167 obr. 8 – pas drogowy ul. 3 Maja

  • 2 obr. 9 – pas drogowy ul. Wiatracznej

  • 1, 171/3, 1221, 1270/3, 170/1, 172/1, 634/1 obr. 9; 169/1 obr. 8; 10, 20, 8/3, 8/5, 8/36, 764/3 obr. 7 – pas drogowy ul. Rejtana

  • 472, 766, 8/4, 11 obr. 7 – pas drogowy ul. Konarskiego

  • 763 obr. 7 – pas drogowy ul. Grunwaldzkiej


Działki znajdujące się poza liniami rozgraniczającymi pasy drogowe podlegające ograniczeniu w korzystaniu dla realizacji obowiązku przebudowy dróg innych kategorii oraz budowy lub przebudowy sieci uzbrojenia terenu:

  • działki w obrębie nr 10 o numerach ewidencyjnych: 229/5, 170/16,

  • działki w obrębie nr 7 o numerach ewidencyjnych: 8/32, 8/33, 760


Niniejszą decyzją zakończono postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek Prezydenta Miasta Słupska z siedzibą przy Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku



W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od daty doręczenia obwieszczenia, strony mogą zapoznać się z treścią decyzji w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.

Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia.

Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.







Podmiot publikujący:
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Informację wytworzył:
Andrzej Poźniak - Dyrektor Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Data wytworzenia:
28 lutego 2014
Informację opublikował:
Małgorzata Zalewska
Data publikacji:
3 marca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek