Zaproszenie do składania ofert cenowych dot. obsługi gastronomicznej (cateringu) spotkania medialnego w ramach realizacji projektu pt. Własna firma po 50 roku życia
status: zamknięte
Nr umowy: UDA-POKL.06.02.00-22-018/12-00
Tytuł projektu: Własna firma po 50 roku życia
Priorytet: VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich
Działanie: 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
W związku z realizacją projektu pt. Własna firma po 50 roku życia
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich,
Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Szczegółowy opis zamówienia:
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
tel: 59 842 29 21
fax: 59 848 84 65
e-mail: k.slominski@um.slupsk.pl
osoba do kontaktu: pan Kamil Słomiński
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Obsługa gastronomiczna (catering) spotkania medialnego dla 80 osób w tym uczestników projektu pt. Własna firma po 50 roku życia, ze spełnieniem następujących warunków:
1.1. Udostępnienie na wyłączność odpowiednio przygotowanej sali w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę w godzinach realizacji spotkania medialnego oraz bezpośrednio przed i po spotkaniu. Udostępniona sala powinna zawierać co najmniej 80 komfortowo rozmieszczonych miejsc siedzących oraz miejsce do wystąpień widoczne z każdego miejsca siedzącego. Catering oraz prezentacje powinny odbywać się w tej samej sali. Oznacza to, że Zamawiający nie dopuszcza organizacji cateringu w innej sali niż sala, w której będą odbywać się prezentacje. W celu realizacji wystąpień sala musi być wyposażona w następujący sprzęt techniczny: rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji oraz sprzęt nagłośnieniowy wraz z mikrofonem.
Spotkanie medialne jest organizowane na potrzeby projektu pt. Własna firma po 50 roku życia. W ramach projektu 29 osób otrzymało dofinansowanie na otwarcie działalności gospodarczych. Wszystkie założone firmy są zarejestrowane i mają swoje siedziby w Słupsku. Projekt nie zakłada kosztów dojazdu uczestników do miejsca organizacji spotkania. Zamawiający nie przewiduje również obciążania kosztami dojazdu uczestników spotkania, gdyż zgodnie z założeniami jest ono bezpłatne. W związku z powyższym Zamawiający wymaga organizacji spotkania na terenie miasta Słupska, co nie będzie generowało kosztów dojazdu.
1.2. Catering dla 80 uczestników spotkania wraz z zapewnieniem oprawy (w szczególności: obsługa kelnerska, dekoracja stołów, zastawa), który będzie obejmował 2 przerwy kawowe (ciepłe napoje - kawa i herbata, cukier i śmietanka, woda gazowana i woda niegazowana, ciastka kruche łącznie minimum 200 g/osobę) oraz ciepły poczęstunek w formie zasiadanego obiadu na zakończenie spotkania (jednodaniowy obiad z napojami zgodnie z proponowanym menu przedstawionym przez Wykonawcę).
1.3. Ponadto w miejscu realizacji zamówienia Zamawiający wymaga zapewnienia stanowiska informacyjno-promocyjnego w celu dystrybucji materiałów promocyjnych (obsługę stanowiska zapewnia Zamawiający).
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę wszystkich kosztów nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym.
III. Opis kryterium oceny ofert, warunku udziału w postępowaniu i wymaganych dokumentów:
1. Kryterium oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
a) cena brutto za 1 uczestnika – 60%
b) proponowane menu – 40%
- wzór do klasyfikacji ofert w kryterium „cena brutto za 1 uczestnika”:
ocena według wzoru: C1=(Cmin/Cb) x 100 x 60%
gdzie: C1 - wartość punktowa za kryterium „cena brutto za 1 uczestnika”
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert ważnych
Cb – cena oferty badanej
- wzór do klasyfikacji ofert w kryterium „proponowane menu”:
ocena odbędzie się na podstawie przedstawionego menu (punkty 1-10):
ocena według wzoru: C2=(Cb/Cmax) x 100 x 40%
gdzie: C2 – wartość punktowa za kryterium „proponowane menu”
Cb – przyznana liczba punktów oferty badanej
Cmax – najwyższa przyznana liczba punktów spośród złożonych ofert
Kryterium „proponowane menu” zostanie ocenione przez komisję składającą się z 4 osób.
Końcową ocenę stanowi suma punktów wyliczonych dla poszczególnych kryteriów (C1 + C2). Maksymalna suma punktów – 100. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów.
2. Warunki udziału.
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najwyższym wynikiem punktowym, przy czym Wykonawca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy minimum 2 usługi polegające na organizacji imprezy okolicznościowej/konferencji wraz ze świadczeniem obsługi cateringowej dla co najmniej 60 osób.
Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu wskazanym przez Wykonawcę jako miejsce realizacji zamówienia. Wizja lokalna będzie przeprowadzona przed wyłonieniem Wykonawcy i będzie miała na celu zweryfikowanie na miejscu spełniania wymogów realizacji usługi zgodnie z określeniem przedmiotu zamówienia.
3. Wymagane dokumenty:
3.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na organizacji imprezy okolicznościowej/konferencji wraz ze świadczeniem obsługi cateringowej dla co najmniej 60 osób.
3.2. Proponowane menu zgodne z przedmiotem zamówienia.
3.3. Jeśli dotyczy, oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie pełnomocnictwa dla osoby, która podpisuje formularz ofertowy, załączniki oraz inne dokumenty składane w ramach niniejszego zapytania, obowiązującego w dniu złożenia podpisu.
IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miasto Słupsk, w dniach 7 - 9 kwietnia 2014 r. (w jednym z dni z podanego przedziału, po ustaleniu z Zamawiającym) w godzinach 1100 – 1500.
V. Warunki wykonania usługi i płatności:
1. Płatność za usługę w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zamawiającego.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie będące iloczynem ceny brutto za 1 osobę zawartej w formularzu ofertowym oraz faktycznej ilości osób uczestniczących w spotkaniu medialnym tj. korzystających z cateringu (maksymalnie 80 osób). Zamawiający przekaże Wykonawcy planowaną liczbę osób uczestniczących w spotkaniu przed wykonaniem usługi w terminie ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
1. Terminy:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.03.2014 r. do godz. 9:00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.03.2014 r. o godz. 10:00 w Biurze projektu w Środkowopomorskim
Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Chopina 3, 76-200 Słupsk.
2. Forma dostarczenia oferty:
Ofertę można:
a) składać osobiście na adres: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (pok.105)
b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
Uwaga: Decyduje data wpływu.
Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:
„Oferta na obsługę gastronomiczną (catering) spotkania medialnego dla 80 osób w tym uczestników projektu pt. Własna firma po 50 roku życia”
3. Okres związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Wykaz usług
3. Projekt umowy
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 10 marca 2014
- Informację opublikował:
- Aleksandra Sieńko
- Data publikacji:
- 10 marca 2014
- Informację zaktualizował:
- Aleksandra Sieńko
- Data aktualizacji:
- 18 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert cenowych
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 10 marca 2014
- Informację opublikował:
- Aleksandra Sieńko
- Data publikacji:
- 10 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Data wytworzenia:
- 10 marca 2014
- Informację opublikował:
- Aleksandra Sieńko
- Data publikacji:
- 10 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 marca 2014
- Informację opublikował:
- Aleksandra Sieńko
- Data publikacji:
- 18 marca 2014