Usługa usuwania (wywozu) nieczystości stałych oraz dzierżawa pojemników do gromadzenia nieczystości z budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 1 i nr 3 oraz SCOPiES przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Słupsku.
status: zamknięte
A-RRB-I.2512.1.2.2014 Słupsk, 12.03.2014 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
-
Nazwa i adres Zleceniodawcy:
Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
e-mail: wa@um.slupsk.pl
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa usuwania (wywozu) nieczystości stałych oraz dzierżawa pojemników do gromadzenia nieczystości z budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 1 i nr 3 oraz Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Słupsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
-
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie winno zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu:
Prowadzenie działalności na podstawie wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym
mowa w art. 9b, 9c i 9d ustawy z dnia 13.09.1996 r. (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399)
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie
objętym przedmiotem zamówienia,2. Posiadanie zezwolenia na transport odpadów wydane przez Starostę właściwego miejscowo,
względem siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz.U. z 2013. poz.21).3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
V. Wymagane dokumenty:
-
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym
mowa w art. 9b, 9c i 9d ustawy z dnia 13.09.1996 r. (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399)
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie
objętym przedmiotem zamówienia, z adnotacją o zgodności z oryginałem. -
Kserokopia zezwolenia na transport odpadów wydane przez Starostę właściwego miejscowo,
względem siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz.U. z 2013. poz.21), z adnotacją o zgodności z oryginałem.
VI. Kryterium oceny ofert:
Cena 100 %
Zleceniodawca udzieli zamówienia Zleceniobiorcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt. IV Zaproszenia oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.
VII. Okres związania ofertą:
Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferta może być złożona osobiście lub przesłana pocztą.
Oferty należy składać na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Administracyjny p. 303
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
w terminie do 18 marca 2014 r. do godziny 11:00.
Oferta powinna być zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz
opatrzona napisem:
„ Oferta na usługę usuwania (wywozu) nieczystości stałych oraz dzierżawa pojemników
do gromadzenia nieczystości z budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku”
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18 marca 2014 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 303.
IX. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
w sprawach merytorycznych: Halina Subocz
e-mail: wa@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 408.
lub Robert Salwiak
e-mail: wa@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 321.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik Nr 3 - Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 3 - Projekt umowy
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- zawiadomienie o wyborze oferty i udzieleniu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014