Zaproszenie do składania ofert na sukcesywną dostawę kwiatów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
status: zamknięte
Słupsk, dnia 04 marca 2014 r.
A.RRB.II.2600-6.092.2014
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
-
Nazwa i adres Zleceniodawcy:
Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
e-mail: wa@um.slupsk.pl
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kwiatów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
-
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca winien realizować zamówienie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
-
Warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia.
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającą na dostawie kwiatów ciętych i kompozycji kwiatowych dla firmy lub instytucji zatrudniającej min. 50 osób.
2. Dyspozycyjność przez 7 dni w tygodniu.
V. Wymagane dokumenty:
1. Poświadczenie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia, o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia.*
2. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.
Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. V muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
* Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
VI. Kryterium oceny ofert:
Cena 100 %
Zleceniodawca udzieli zamówienia Zleceniobiorcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt. IV Zaproszenia oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.
VII. Okres związania ofertą:
Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferta może być złożona osobiście lub przesłana pocztą.
Oferty należy składać na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
Wydział Administracyjny
pok. 303
w terminie do 18 marca 2014 r. do godziny 11:00.
Oferta powinna być zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz
opatrzona napisem:
„ Oferta na dostawę kwiatów ciętych i kompozycji kwiatowych dla wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku ”
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18 marca 2014 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 303.
IX.Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Robert Salwiak
e-mail: wa@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 321.
lub Halina Subocz
e-mail: wa@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 408.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik Nr 3 - Wykaz wykonanych usług
Załącznik Nr 4- Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Zaproszenie do składania ofert na sukcesywną dostawę kwiatów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Opis przedmiotu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Formularz ofertowy - do wypełnienia
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Wykaz wykonanych dostaw.
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Projekt umowy z załącznikami.
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 marca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 25 marca 2014