Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na sukcesywną dostawę kwiatów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.

data wystawienia: 12.03.2014 11:48
status: zamknięte


Słupsk, dnia 04 marca 2014 r.









A.RRB.II.2600-6.092.2014

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)


na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej

w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku.


  1. Nazwa i adres Zleceniodawcy:

Miasto Słupsk

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

e-mail: wa@um.slupsk.pl


  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kwiatów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.


  1. Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca winien realizować zamówienie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającą na dostawie kwiatów ciętych i kompozycji kwiatowych dla firmy lub instytucji zatrudniającej min. 50 osób.

2. Dyspozycyjność przez 7 dni w tygodniu.


V. Wymagane dokumenty:

1. Poświadczenie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia, o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia.*

2. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.


Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. V muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.


* Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.




VI. Kryterium oceny ofert:


Cena 100 %

Zleceniodawca udzieli zamówienia Zleceniobiorcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt. IV Zaproszenia oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.


VII. Okres związania ofertą:


Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:


Oferta może być złożona osobiście lub przesłana pocztą.

Oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

Wydział Administracyjny

pok. 303


w terminie do 18 marca 2014 r. do godziny 11:00.


Oferta powinna być zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz
opatrzona napisem:

Oferta na dostawę kwiatów ciętych i kompozycji kwiatowych dla wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku ”


Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18 marca 2014 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 303.


IX.Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:


Robert Salwiak

e-mail: wa@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 321.

lub Halina Subocz

e-mail: wa@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 408.





Załączniki:

Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr 3 - Wykaz wykonanych usług

Załącznik Nr 4- Projekt umowy

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na sukcesywną dostawę kwiatów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Opis przedmiotu zamówienia
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy - do wypełnienia
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Wykaz wykonanych dostaw.
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Projekt umowy z załącznikami.
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek