Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert cenowych na opracowanie i wykonanie plakatów oraz roll – upów dotyczących projektu pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego miasta Słupska’’

data wystawienia: 24.04.2014 11:52
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

Zapraszamy do składania ofert cenowych na opracowanie i wykonanie plakatów oraz roll – upów dotyczących projektu pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego miasta Słupska’’ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.

I. Nazwa i adres Zleceniodawcy:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Pl. Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk

Tel. 59 84 88 304

Fax: 59 84 88 304

e-mail: e.czolba@um.slupsk.pl

e-mail: p.krzemien@um.slupsk.pl

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Opracowanie i wykonanie plakatu (100 sztuk), który zawierać będzie m.in. logo charakteryzujące miejski obszar funkcjonalny Miasta Słupska zaprojektowane przez Zleceniobiorcę. Plakat formatu A3, papier 135g/m² kreda błysk, wydruk w pełnym kolorze (CMYK). Plakat powinien zawierać:

1) u góry emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna w wersji podstawowej oraz logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju,

2) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna należy umieszczać zawsze z lewej strony, emblemat Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z prawej strony, natomiast logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju powinno znaleźć się w przestrzeni pomiędzy wymienionymi znakami,

3) u dołu plakatu tekst: ,,dla rozwoju Polski’’

Projekt pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’ współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.

Ponadto plakat powinien być wykonany zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013, link do strony: http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx.

2. Opracowanie i wykonanie roll – upów (7 sztuk), który zawierać będzie m.in. logo charakteryzujące miejski obszar funkcjonalny Miasta Słupska zaprojektowane przez Zleceniobiorcę. Wymiar roll – upu 100 cm x 200 cm, wydruk w pełnym kolorze (CMYK), w skład systemu wystawienniczego wchodzi: kaseta z mechanizmem rolującym, składany maszt podtrzymujący planszę, plansza graficzna, pokrowiec na cały system, kaseta i maszt wykonany z aluminium, cały system powinien być lekki i stabilny. Roll – up powinien zawierać:

1) u góry emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna w wersji podstawowej oraz logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju,

2) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna należy umieszczać zawsze z lewej strony, emblemat Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z prawej strony, natomiast logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju powinno znaleźć się w przestrzeni pomiędzy wymienionymi znakami,

3) u dołu roll - upu tekst: ,,dla rozwoju Polski’’

Projekt pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’ współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.

Ponadto roll – up powinien być wykonany zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013, link do strony: http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx.

III. Opis kryterium oceny ofert, warunku udziału w postępowaniu i wymaganych dokumentów:

1. Kryterium oceny ofert:

Cena 100%

Zleceniodawca udziela zamówienia Zleceniobiorcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu, przy czym Zleceniobiorca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia.

2. Warunki udziału:

Zleceniobiorca wykazał, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającego na opracowaniu projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 50 sztuk plakatów i 5 sztuk roll – upów.

Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

3. Wymagane dokumenty:

Wykaz 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie opracowania projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 50 sztuk plakatów i 5 sztuk roll – upów wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia do składania ofert cenowych.

Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zleceniodawca jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Zleceniobiorca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie muszą zostać złożone w formie oryginału.

IV. Warunki wykonania usługi i płatności :

1. Termin przekazania w wersji elektronicznej logo charakteryzującego miejski obszar funkcjonalny Miasta Słupska: najpóźniej do 14 dni od dnia ogłoszenia o wyborze oferty (propozycja logo: do 7 dni od dnia ogłoszenia o wyborze oferty).

2. Termin dostarczenia plakatów i roll – upów: najpóźniej do 21 dni od dnia ogłoszenia o wyborze oferty.

3. Plakaty i roll – upy do siedziby Zleceniodawcy na swój koszt dostarcza Zleceniobiorca.

4. Płatność za usługę w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zleceniodawcy przez Zleceniobiorcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zleceniodawcę.

V. Opis sposobu przygotowania oferty, oraz termin związania ofertą

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert cenowych) oraz załączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. IV.3

5. Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

,,Oferta na opracowanie i wykonanie plakatów oraz roll – upów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku w ramach projektu pt. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’.

6. Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Terminy:

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 06.05.2014 r. do godz. 12:00.

2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie do składania ofert zwraca się niezwłocznie.

3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.05.2014 r. o godz. 12:15 w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.

2. Forma dostarczenia oferty:

Ofertę można:

a) składać osobiście na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

,,Oferta na opracowanie i wykonanie plakatów oraz roll – upów dla Urzędu Miejskiego w Słupsku w ramach projektu pt. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’.

3. Okres związania ofertą:

Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VI. Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Wykaz usług.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
24 kwietnia 2014
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
24 kwietnia 2014
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
24 kwietnia 2014
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
24 kwietnia 2014
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
24 kwietnia 2014
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
24 kwietnia 2014
Nazwa pliku:
Wykaz usług
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
24 kwietnia 2014
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
24 kwietnia 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek