Zaproszenie do składania ofert cenowych na opracowanie oraz wykonanie plakatów oraz roll - upów dotyczących projektu ,,Diagnoza - strategia - inwestycja - rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska''
status: zamknięte
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
Zapraszamy do składania ofert cenowych na opracowanie i wykonanie plakatów oraz roll – upów dotyczących projektu pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.
I. Nazwa i adres Zleceniodawcy:
Miasto Słupsk
Pl. Zwycięstwa 1, 76 – 200 Słupsk
Tel. 59 84 88 304
Fax: 59 84 88 304
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Zaprojektowanie znaku graficznego (logo) charakteryzującego miejski obszar funkcjonalny Miasta Słupska.
1) Logo ma spełniać następujące warunki: oryginalność pomysłu, trafność komunikatu wizualnego, estetyka formy, innowacyjność.
2) Logo powinno być przedstawione w wersji kolorowej, monochromatycznej, achromatycznej i inwersyjnej (na ciemnym tle).
3) Logo należy dostarczyć w formie plików w formatach CDR (CMYK), JPG na płycie CD.
4) Logo będzie wykorzystywane w ramach funkcjonowania projektu „Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska” oraz umieszczane na wszelkiego rodzaju materiałach informacyjnych i promocyjnych dotyczących miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska oraz w Internecie.
2. Opracowanie i wykonanie plakatu (100 sztuk), który zawierać będzie m.in. logo charakteryzujące miejski obszar funkcjonalny Miasta Słupska zaprojektowane przez Zleceniobiorcę. Plakat formatu A3, papier 135g/m² kreda błysk, wydruk w pełnym kolorze (CMYK). Plakat powinien zawierać:
1) u góry emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna w wersji podstawowej oraz logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju,
2) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna należy umieszczać zawsze z lewej strony, emblemat Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z prawej strony, natomiast logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju powinno znaleźć się w przestrzeni pomiędzy wymienionymi znakami,
3) u dołu plakatu tekst: ,,dla rozwoju Polski’’
Projekt pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’ współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.
Ponadto plakat powinien być wykonany zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013, link do strony: http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx.
3. Opracowanie i wykonanie roll – upów (7 sztuk), który zawierać będzie m.in. logo charakteryzujące miejski obszar funkcjonalny Miasta Słupska zaprojektowane przez Zleceniobiorcę. Wymiar roll – upu 100 cm x 200 cm, wydruk w pełnym kolorze (CMYK), w skład systemu wystawienniczego wchodzi: kaseta z mechanizmem rolującym, składany maszt podtrzymujący planszę, plansza graficzna, pokrowiec na cały system, kaseta i maszt wykonany z aluminium, cały system powinien być lekki i stabilny. Roll – up powinien zawierać:
1) u góry emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna w wersji podstawowej oraz logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju,
2) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności Pomoc Techniczna należy umieszczać zawsze z lewej strony, emblemat Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z prawej strony, natomiast logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju powinno znaleźć się w przestrzeni pomiędzy wymienionymi znakami,
3) u dołu roll - upu tekst: ,,dla rozwoju Polski’’
Projekt pn. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’ współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.
Ponadto roll – up powinien być wykonany zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013, link do strony: http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx.
III. Opis kryterium oceny ofert, warunku udziału w postępowaniu i wymaganych dokumentów:
1. Kryterium oceny ofert:
Cena 100%
Zleceniodawca udziela zamówienia Zleceniobiorcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, przy czym Zleceniobiorca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia.
2. Warunki udziału:
Zleceniobiorca wykazał, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na zaprojektowaniu co najmniej 2 projektów logo oraz na opracowaniu projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 50 sztuk plakatów i 5 sztuk roll – upów.
Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
3. Wymagane dokumenty:
Wykaz 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zaprojektowania co najmniej 2 projektów logo oraz opracowania projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 50 sztuk plakatów i 5 sztuk roll – upów wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do Zaproszenia do składania ofert cenowych.
Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zleceniodawca jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Zleceniobiorca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie muszą zostać złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
IV. Warunki wykonania usługi i płatności :
- Zleceniobiorca przedstawi minimum 2 propozycje logo charakteryzującego miejski obszar funkcjonalny Miasta Słupska w terminie do 3 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty.
- Zleceniodawca w terminie do 2 dni od otrzymania propozycji logo dokonuje jego akceptacji lub przedstawia uwagi.
- Termin przekazania logo pocztą elektroniczną: 1 dzień od dnia akceptacji wybranego przez Zleceniodawcę logo.
- Zleceniobiorca przedstawi minimum po 2 propozycje plakatu i roll-upu w terminie do 2 dni od akceptacji logo.
- Zleceniodawca w terminie do 2 dni od otrzymania propozycji plakatu i roll-upu dokonuje jego akceptacji lub przedstawia uwagi.
- Termin dostarczenia plakatów i roll – upów: najpóźniej do 8 dni od dnia akceptacji projektu plakatu i roll-upu.
- Plakaty i roll – upy do siedziby Zleceniodawcy na swój koszt dostarcza Zleceniobiorca.
- Z chwilą podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przechodzą na Zleceniodawcę wszystkie autorskie prawa majątkowe do wykonanych w ramach zamówienia materiałów, co uprawnia Zleceniodawcę do wyłącznego korzystania z nich i rozporządzania nimi bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
- Wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych na Zleceniodawcę przechodzi wyłączne prawo zezwolenia na wykonywanie autorskiego prawa zależnego. Ponadto Zleceniodawca ma prawo do dokonywania zmian lub zlecenia powyższego osobom trzecim.
- Przeniesienie praw autorskich obejmuje wszystkie pola eksploatacji wynikające z ustawy z dnia 4 lutego 1995 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz.U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).
- Przeniesienie licencji i autorskich praw majątkowych, w tym prawo do korzystania na polach eksploatacji następuje w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Przedmiot wykonywanego zlecenia nie narusza praw osób trzecich.
- Płatność za usługę w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zleceniodawcy przez Zleceniobiorcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zleceniodawcę.
V. Opis sposobu przygotowania oferty, oraz termin związania ofertą
1. Każdy Zleceniobiorca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zleceniobiorca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (Załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert cenowych) oraz załączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. IV.3
5. Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:
,,Oferta na zaprojektowanie logo, opracowanie i wykonanie plakatów oraz roll – upów dotyczących projektu pt. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’.
6. Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Terminy:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 04.06.2014 r. do godz. 12:00.
2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie do składania ofert zwraca się niezwłocznie.
3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.06.2014 r. o godz. 12:15 w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.
2. Forma dostarczenia oferty:
Ofertę można:
a) składać osobiście na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106
b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106.
Uwaga: Decyduje data wpływu.
Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:
,,Oferta na opracowanie i wykonanie plakatów oraz roll – upów dotyczących projektu pt. ,,Diagnoza – strategia – inwestycja – rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska’’.
3. Okres związania ofertą:
Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Wykaz usług.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
- Data wytworzenia:
- 29 maja 2014
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 29 maja 2014
- Nazwa pliku:
- zaproszenie do składania ofert cenowych
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
- Data wytworzenia:
- 29 maja 2014
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 29 maja 2014
- Nazwa pliku:
- Formularz ofertowy
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
- Data wytworzenia:
- 29 maja 2014
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 29 maja 2014
- Nazwa pliku:
- Wykaz usług
- Podmiot publikujący:
- Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
- Data wytworzenia:
- 29 maja 2014
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 29 maja 2014