Zaproszenie do składania ofert na wykonanie remontu bieżącego pomieszczeń biurowych Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
status: zamknięte
A-RRB-I.4125.1.4.2014
Słupsk, dnia 03 czerwca 2014 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(t.j.Dz.U. z 2013 r. poz. 907)
-
Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
fax 59 8488408
e-mail: wa@um.slupsk.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie:
Remont bieżący pomieszczeń biurowych Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 oraz Załączniku nr 2 do Zaproszenia.
III. Termin realizacji usługi
Wykonawca winien realizować zamówienie w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
1. posiadanie wiedzy i doświadczenia – warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlano-konserwatorskiej na obiekcie zabytkowym znajdującym się w rejestrze wojewódzkiego konserwatora zabytków,
o wartości nie mniejszej niż 30 tys. złotych brutto (trzydzieści tysięcy złotych),
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zaproszenia,
2. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, iż posiada
odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia – z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 3 pkt 1 do Zaproszenia.
V. Wymagane dokumenty
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 3 do Zaproszenia.
2. Wykaz wykonanych robót - Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. V muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
VI. Kryterium oceny ofert
Cena – 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie zamówienia i jednocześnie spełni warunki udziału w postępowaniu.
VII. Okres związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
Wydział Administracyjny
pok. 303
w terminie do dnia 06 czerwca 2014 r do godz. 15.00.
Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:
"Oferta na remont bieżący pomieszczeń biurowych Ratusza Miejskiego w Słupsku,
Plac Zwycięstwa 3."
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 06 czerwca 2014 r. o godz. 15.15 w siedzibie Zamawiającego (pok. 303).
Przeprowadzone na powyższych zasadach rozpoznanie rynku ma na celu wyłonienie najkorzystniejszej
oferty. W razie pytań lub wątpliwości służymy informacją pisemną pod adresem: wa@um.slupsk.pl
W załączeniu:
Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Załącznik Nr 2 - Kosztorys nakładczy + przedmiar robót
Załącznik Nr 3 - Formularz ofertowy
Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych robót
Załącznik Nr 5 - Projekt umowy
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 3 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 13 czerwca 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 3 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 13 czerwca 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik ne 2 - kosztorys nakładczy z przedmiarem
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 3 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 13 czerwca 2014
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 3 - formularz ofertowy
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 3 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 13 czerwca 2014
- Nazwa pliku:
- załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych robót
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 3 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 13 czerwca 2014
- Nazwa pliku:
- załącznik nr 5 - projekt umowy
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 3 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 13 czerwca 2014
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze oferty
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 czerwca 2014
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 13 czerwca 2014