Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie remontu bieżącego pomieszczeń biurowych Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

data wystawienia: 3.06.2014 12:47
status: zamknięte

A-RRB-I.4125.1.4.2014

Słupsk, dnia 03 czerwca 2014 r.


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(t.j.Dz.U. z 2013 r. poz. 907)


I. Nazwa i adres Zamawiającego
  1. Miasto Słupsk

    Plac Zwycięstwa 3

    76-200 Słupsk

    fax 59 8488408

    e-mail: wa@um.slupsk.pl

II. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie:

Remont bieżący pomieszczeń biurowych Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 oraz Załączniku nr 2 do Zaproszenia.

III. Termin realizacji usługi

Wykonawca winien realizować zamówienie w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.


IV. Warunki udziału w postępowaniu

1. posiadanie wiedzy i doświadczenia – warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlano-konserwatorskiej na obiekcie zabytkowym znajdującym się w rejestrze wojewódzkiego konserwatora zabytków,
o wartości nie mniejszej niż 30 tys. złotych brutto (trzydzieści tysięcy złotych),


    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
    i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zaproszenia,

2. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, iż posiada
odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia – z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 3 pkt 1 do Zaproszenia.

V. Wymagane dokumenty

    1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 3 do Zaproszenia.

    2. Wykaz wykonanych robót - Załącznik nr 4 do Zaproszenia.

    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
    wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. V muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

VI. Kryterium oceny ofert

Cena – 100 %

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie zamówienia i jednocześnie spełni warunki udziału w postępowaniu.

VII. Okres związania ofertą

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

Oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

Wydział Administracyjny

pok. 303

w terminie do dnia 06 czerwca 2014 r do godz. 15.00.


Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

"Oferta na remont bieżący pomieszczeń biurowych Ratusza Miejskiego w Słupsku,

Plac Zwycięstwa 3."


Otwarcie ofert odbędzie się dnia 06 czerwca 2014 r. o godz. 15.15 w siedzibie Zamawiającego (pok. 303).


Przeprowadzone na powyższych zasadach rozpoznanie rynku ma na celu wyłonienie najkorzystniejszej

oferty. W razie pytań lub wątpliwości służymy informacją pisemną pod adresem: wa@um.slupsk.pl


W załączeniu:

Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik Nr 2 - Kosztorys nakładczy + przedmiar robót

      Załącznik Nr 3 - Formularz ofertowy

      Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych robót

      Załącznik Nr 5 - Projekt umowy


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
3 czerwca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
13 czerwca 2014
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
3 czerwca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
13 czerwca 2014
Nazwa pliku:
Załącznik ne 2 - kosztorys nakładczy z przedmiarem
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
3 czerwca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
13 czerwca 2014
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3 - formularz ofertowy
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
3 czerwca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
13 czerwca 2014
Nazwa pliku:
załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych robót
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
3 czerwca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
13 czerwca 2014
Nazwa pliku:
załącznik nr 5 - projekt umowy
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
3 czerwca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
13 czerwca 2014
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferty
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 czerwca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
13 czerwca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek