Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do złożenia ofert cenowych na opracowanie i wykonanie plakatów oraz ulotek dotyczących projektu pn. ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska

data wystawienia: 3.07.2014 11:33
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszam do składania ofert cenowych na opracowanie i wykonanie plakatów oraz ulotek dotyczących projektu pn. ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska’’ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013.

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Miasto Słupsk

Plac Zwycięstwa 3,

76 – 200 Słupsk

tel 59 84 88 304

fax: 59 84 88 304

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Opracowanie i wykonanie plakatu (100 sztuk), plakat formatu A3, papier 135g/m² kreda błysk, wydruk w pełnym kolorze (CMYK).Plakat powinien zawierać:

1) u góry emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności Infrastruktura i Środowisko w wersji podstawowej,

2) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności Infrastruktura i Środowisko należy umieszczać zawsze z lewej strony, emblemat Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Funduszu Spójności z prawej strony,

3) u dołu plakatu tekst :

Projekt pn. ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska’’ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013.

Ponadto plakat powinien być wykonany zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013, link do strony: http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx

2. Opracowanie i wykonanie ulotki (500 sztuk), ulotka formatu A5, papier 100g/m² kreda błysk, wydruk w pełnym kolorze (CMYK), dwustronnie. Ulotka powinien zawierać:

1) u góry emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności Infrastruktura i Środowisko w wersji podstawowej,

2) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności Infrastruktura i Środowisko należy umieszczać zawsze z lewej strony, emblemat Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013

3) u dołu ulotki tekst : Projekt pn. ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska’’ współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013.

Ponadto powinna być wykonana zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013,link do strony: http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx

III. Opis kryterium oceny ofert, warunku udziału w postępowaniu i wymaganych dokumentów:

  1. Kryterium oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany o kryterium ceny – 100 %.

  1. Warunki:

Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną, przy czym Wykonawca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia.

Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającemu na opracowaniu projektu graficznego i wydruku co najmniej 400 sztuk ulotek i 100 sztuk plakatów.

Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Wymagane dokumenty:

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, opracowania projektu graficznego i wydruku w nakładzie co najmniej 400 sztuk ulotek i 100 sztuk plakatów wraz z podaniem ich przedmiotu, dat dokonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2, Zaproszenia do składania ofert cenowych.

Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie muszą zostać złożone w formie oryginału.

IV. Warunki wykonania usługi i płatności:

  1. Termin dostarczenia ulotek i plakatów: najpóźniej do dnia 25.07.2014 r.
  2. Ulotki i plakaty do siedziby Zamawiającego na swój koszt dostarcza Wykonawca.
  1. Płatność za usługę w terminie 14 dni licząc od dnia doręczania Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zamawiającego.

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

  1. Terminy:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.07.2014 r., do godz. 12:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.07.2014 r., o godzinie 12:15 w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.

  1. Forma dostarczenia oferty:

Ofertę można:

a) składać osobiście na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76 – 200 Słupsk, pok. 105/106.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

,,Oferta na opracowanie i wykonanie ulotek i plakatów dla Urzędu Miejskiego w Słupskuw ramach projektu pn. ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska’’.

  1. Okres związania ofertą:

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VI. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Wykaz usług.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
3 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
3 lipca 2014
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
3 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
3 lipca 2014
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
3 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
3 lipca 2014
Nazwa pliku:
Wykaz usług
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
3 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
3 lipca 2014
Nazwa pliku:
Wykaz usług
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
3 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
3 lipca 2014
Nazwa pliku:
zaproszenie do złożenia ofert cenowych
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
3 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
3 lipca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek